اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان فضایی روسیه به خبرنگاران اعلام کرد طبق اطلاعات تایید نشده به نظر می رسد فضاپیمای لونا ۲۵ پس از برخورد با سطح ماه از بین رفته است.
عصر چهارشنبه بیست و پنجم مرداد سقوط مرگبار مرد جوانی از پنجره طبقه چهارم خانه‌ای در غرب تهران به بازپرس امیرحسین علیمردان اعلام شد.
طبق تئوری، گربه‌سانان بعد از سقوط از هر ارتفاعی، جان سالم به در خواهند برد. از نظر فیزیکی قصد داریم تا به بررسی این موضوع بپردازیم.
کارگر جوانی که بر اثر سقوط از ارتفاع یک ساختمان چند طبقه ، از ناحیه گردن با میلگرد برخورد می کند، در یک عمل جراحی سخت در بیمارستان شهدای تجریش، دوباره به زندگی باز می‌گردد.
سقوط هوادار بسکتبال از طبقه دوم سالن آزادی
تالار بسكتبال آزادى بعد از شكست شهردارى گرگان برابر الرياضى لبنان شاهد صحنه هاى عجيبى بود.
طبق اعلام آتش نشانی شهر نیشابور، دو کارتن خواب به دلیل سقوط منبع بزرگ ذخیره آب به طرز دلخراشی جان باختند.
جلال ملکی: شهید دارابی سال‌ها برای ایمنی شهر تلاش کرد؛ ایشان حین عملیات اطفا در چاهک آسانسور سقوط کرد و به شهادت رسید. حرارت بسیار بالایی در طبقه منفی ۳ وجود داشت و جز معدود حریق‌‌هایی بود که چنین حرارت بالایی را شاهد بودیم / بیش از ۱۵۰ آتش‌نشان از ۱۰ ایستگاه در عملیات اطفای حریق ساختمان ۱۵۳ حضور داشتند
طبق گزارش مقامات حفاظت مدنی، بر اثر سقوط اتوبوس به دره‌ای در شمال شرقی الجزایر دست کم ۱۰ نفر کشته و ۲۵ نفر دیگر زخمی شدند.
طبق ادعای خبرگزاری نزدیک به دولت، بالگرد حامل وزیر ورزش دچار سانحه هوایی شده است.
غلامرضا علیزاده، دکترای اقتصاد می‌گوید: اگر همین روال را ادامه دهیم افراد بیشتری مخصوصا در شهر‌های بزرگ به زیر خط فقر سقوط خواهند کرد. یکی از اشتباهات دولت‌ها حفظ نکردن طبقه متوسط بود؛ طبقه‌ای که ضربه گیر و در عین حال علامت دهنده و موتور محرک توسعه یک جامعه است. دولت این طبقه را ذلیل و علیل کرد، هم ضربه گیر و علامت دهنده را از دست داد و هم موتور محرکه رشد و توسعه اقتصادی را از کار انداخت.
متهم گفت: من در مغازه کیف و کفش حوالی میدان فردوسی مشغول به کار هستم. چند ماه قبل، این دختر برای خرید کفش به مغازه‌ام آمد و با هم آشنا شدیم. او چند سالی از من بزرگتر بود، اما دوست شدیم و باهم در تماس بودیم تا اینکه او به من مشکوک شد. خانم دکتر تصور می‌کرد که من با کسی در رابطه هستم و از این موضوع ناراحت بود. روز حادثه بعد از ظهر به مغازه‌ام آمد طبق قراری که با هم داشتیم به حوالی میدان آزادی رفتیم. در آنجا سر همین موارد باهم مشاجره لفظی پیدا کردیم که ناگهان خودش را از بالای پل به پایین پرتاب کرد.
دقایقی پیش یک فروند جنگنده اف ٣۵، طبق گفته لاکهید مارتین در حین پرواز آزمایشی دچار سانحه شد.
یکی از کارکنان ورزشگاه میزبان فینال جام جهانی به دلیل سقوط از طبقه هشتم این ورزشگاه جان باخت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سقوط از طبقه دوم هنگام فرار از دست پلیس/ گازگرفتگی ۱۹ دانش‌آموز در مدرسه/ ماجرای قتل هولناک دختر ۱۷ ساله اهوازی به دست پدرش!/ نتقام اینستاگرامی از خواستگار سابق/ دسیسه سیاه زن تهرانی برای حذف شوهر پزشک!/ محاکمه مأمور پلیس به اتهام شلیک مرگبار/ ماجرای شلیک به افیون فروش قداره بند!/ اجاره مردان مسلح برای ربودن یک تاجر
سقوط از طبقه دوم هنگام فرار از دست پلیس
فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه از وقوع حادثه سقوط از بلندی یک نوجوان ۱۵ ساله در شهرک شهریار این شهرستان خبر داد.
روابط عمومی دانشگاه شیراز در اطلاعیه‌ای با اعلام اینکه یک دانشجوی این دانشگاه در پی خودآسیب‌رسانی و بر اثر سقوط از طبقه ۱۳ خوابگاه جان باخته، تصریح کرد علت این اقدام نامشخص و در حال بررسی است.
بررسی‌های ماموران کلانتری ۱۰۳ گاندی مشخص کرد پسر جوان که در خانه حضور داشته پس از مشاهده طوفان به قصد سلفی گرفتن سمت پنجره رفته و به دلیل وزش‌باد از طبقه ۱۲ به سمت خیابان سقوط کرده است!
یک هواپیمای نظامی روسیه از نوع سوخو-۳۰ روز یکشنبه بر روی یک ساختمان مسکونی دو طبقه در شهر ایرکوتسک سیبری سقوط کرد و دو خلبان آن کشته شدند.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت نوجوان ۱۵ ساله تبریزی براثر سقوط خبر داد.
یک فروند جنگنده سوخو ۳۴ روسیه در مناطق مسکونی شهر ییسم سقوط کرد. طبق اولین اطلاعات منتشر شده توسط خبرگزاری اینترفکس این جنگنده از نوع سوخو۳۴ بوده است. جنگنده روسی روی مناطق مسکونی شهر سقوط کرده و گفته می‌شود خلبان روسی از این حادثه جان سالم به در برده است. هنوز اطلاعاتی از میزان تلفات جانی این حادثه منتشر نشده است.
جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در رابطه با این خبر گفت: در محل حادثه مشاهده شد که یک حلقه چاه فاضلاب حدوداً ۱۲ متری در یک منزل قدیمی سه طبقه وجود داشته که تخریب شده و در پی آن یک خانم جوان حدوداً ۱۸ ساله به داخل چاه سقوط کرده بود. آتش‌نشانان با احتیاط کامل و با توجه به سست بودن دیواره‌ها و احتمال ریزش دوباره چاه عملیات را آغاز کردند و موفق شدند این خانم جوان را از چاه خارج کنند، اما امدادگران اورژانس پس از معاینه وی مرگش را تأیید کردند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ با سه سرنشین شامل دو آقا ۱۷ و ۱۸ ساله و یک خانم در مسیر غرب به شرق طبقه اول بزرگراه در حرکت بودند که به دلایل نامشخص این خودرو از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردرریل‌های محافظ بزرگراه خودرو به پایین بزرگراه سقوط کرد.
همسر زن گفت: شب حادثه شام خوردیم و بعد فیلم دیدیم. همسرم حالش خوب بود و بعد خوابیدم، اما نیمه‌های شب با شنیدن صدای مهیبی از خواب پریدم و متوجه شدم که همسرم از بالکن به پایین پرتاب شده است.