برانکو سال‌ها پیش از کی‌روش هدایت تیم ملی را برعهده داشت و علاوه بر بردن ایران به جام‌جهانی به شیوه‌ای سهل و آسان، تیم کشورمان را به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا هم رسانده بود. در نتیجه، هم برای برانکو سخت بود که مطیع تام و تمام کی‌روش باشد و هم کارلوس او را به چشم یک رقیب و خطری بزرگ برای جایگاهش در تیم ملی می‌دید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی هاشمی ملی پوش وزنه برداری کشورمان به دلیل استفاده از مواد نیروزا به مدت سه سال محروم شد.
برخی از کودکان به طور غریزی گاز می‌گیرند، چون آن‌ها توانایی کنترل خود را ندارند. برای مثال، وقتی مارکوس ۳ ساله بود عروسک خواهر ۲ ساله‌اش، جی نا، را می‌گرفت، اولین واکنش او این است که گازش بگیرد و عروسکش را پس بگیرد. او مکث نمی‌کند تا درباره دیگر شیوه‌ها فکر کند و یا نتیجه اعمالش را ببیند، اما دلایل دیگری نیز وجود دارد که چرا کودکان ممکن است گاز بگیرند.
سنا GTR از نسخه شهری خود ۱۰ کیلوگرم سبک‌تر است که این کاهش وزن به دلیل حذف ایربگ‌ها، ترمز دستی، مافلر اگزوز و استفاده از متریال سبک‌تر به جای شیشه همچون پلکس گلس ممکن شده است.
نامزد دختر جوان به دلیل اینکه او توسط ۳ شیطان‌صفت جلوی چشمانش مورد تجاوز قرار گرفته بود وی را ترک کرد و دختر جوان به ناچار از آبادان نقل مکان کرد.
یک کودک خردسال روز سه‌شنبه پس از عبور از حصار فلزی در ضلع شمالی کاخ سفید، عنوان یکی از کوچک‌ترین مهاجمان این ساختمان دولتی را به خود اختصاص داد. ماموران سرویس مخفی که مسئول امنیت کاخ سفید هستند، این کودک را به خانواده او تحویل دادند، هرچند پدر و مادر او برای مدت کوتاهی بازجویی شدند. ارتفاع میله‌های حصار کاخ سفید به دلایل امنیتی در سال‌های اخیر دو برابر شده و به ۳/۹۶ متر می‌رسد، اما فاصله میله‌ها ۱۲/۷ سانتی‌متر است.
اگر خاک گیاهان آپارتمانی شما کپک یا شوره می‌زند، اصلا نگران نباشید، چون راهکار‌هایی برای خلاص شدن از این مشکل وجود دارد.
محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق دستور داده همه ادارات دولتی این کشور دوشنبه مورخه ۲۰۲۳/۳/۲۷ تعطیل شود.
روز قبل شاخص کل معاملات به پایین کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحدی سقوط کرد و تابلوی بازار نیز وضعیت خوبی را نشان نداد. آیا بورس تا پایان سال منفی خواهد ماند؟
چرا معلوم بود بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس شایعه است؟
سرپرست هیات کشتی استان تهران گفت: علت رد صلاحیت ۳ نفر از نامزدهای ریاست هیات کشتی استان تهران، تحویل ندادن مدارک یا ناقص بودن مدارک بوده است.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر کشور، از اسکان اضطراری ۳ هزار نفر به دلیل کولاک و آبگرفتگی خبر داد.
عارف غلامی و محمدحسین مرادمند به دلیل مصدومیت نمی‌توانند استقلال را در بازی مقابل سپاهان در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر همراهی کنند.
سه بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت نمی‌توانند در دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته سیزدهم لیگ برتر بازی کنند.
به همین دلیل است که مسئولان فدراسیون فوتبال به نوبت در تلویزیون حاضر می‌شوند و به گونه‌ای از کارلوس کی‌روش و عملکردش دفاع می‌کنند که گویی مخاطبان ایرانی جام جهانی دیگری را دیده‌اند یا تلویزیون مسئولان ورزش ایرانی مواردی را به تصویر کشیده که تلویزیون مردم در پخش آن‌ها کوتاهی کرده است
هلال احمر اعلام کرد: بر اثر برخورد ۲ تریلی اسکانیا با پژو حوالی جنگل گلستان 3نفر جان خود را از دست دادند.
در خرداد ۱۴۰۱ به دلیل حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و جهش چندبرابری قیمت مواد غذایی، تورم ماهانه تا ۵/۱۲ درصد رشد کرد. یعنی میانگین قیمت‌ها فقط طی یک ماه ۵/۱۲ درصد بیشتر شد. اما این نرخ به دلیل حذف ارز دولتی طبیعی بود. از تیرماه به بعد به‌صورت تدریجی این نرخ کاهش یافت تا شهریور که به عدد ۲/۲ درصد رسید. موضوع نگران‌کننده، اما در مهرماه اتفاق افتاد. یعنی صعودی شدن مجدد نرخ تورم ماهانه در مهرماه. با وجود آنکه هیچ اتفاق و شوک جدیدی به بازار وارد نشده بود، تورم ماهانه مهر به ۳ درصد رسید. این عدد می‌گوید وقتی فقط در یک ماه ۳ درصد قیمت‌ها بیشتر شده است.
به گفته ۳ منبع آگاه شرکت تسلا در آمریکا به دلیل ادعاهای مربوط به کاملا خودران بودن وسایل نقلیه این شرکت با تحقیقات قضایی روبرو شده است.
شیراز - رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: ۳ نفر از اعضای یک خانواده در شیراز به دلیل عدم توجه به مباحث ایمنی و راه اندازی پکیج بدون دودکش جان خود را از دست دادند.
مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس به دلیل مصدومیت دیدار این هفته تیمش را مقابل مس رفسنجان از دست داد.
مهاجم استقلال به دلیل مصدومیت دو تا سه هفته نمی‌تواند استقلال را همراهی کند.
اگرچه کاوه رضایی از حدود ۳ هفته قبل با استقلال قرارداد همکاری امضا کرده و در تمرینات این تیم حاضر است، اما قرارداد او هنوز در سازمان لیگ ثبت نشده و دلیل این موضوع هم مشخص نیست.
هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا و مر قانون رعایت شود. اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته، باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا شود و مر قانون باید رعایت شود.اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
لئو همیشه لئو است. او هنوز مسی است و تغییری نمی‌کند. مسی همیشه تفاوت‌ها را ایجاد می‌کند و با تیم سازگار می‌شود. واضح است که امیدواریم همه چیز برای ما سه نفر، برای من، لئو و کیلیان امباپه خوب پیش برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ