با رسیدن به ساعت یک دقیقه بامداد دوم فروردین درحالی که امسال برخلاف سال‌های گذشته ساعت کشور یک ساعت به جلو نرفته بود، بسیاری از سرویس‌های موبایلی، بانکی و اینترنتی و گجت‌های تحت اندروید و ویندوز برای یک ساعت دچار اختلال شدند، چون بسیاری از سرور‌های بین المللی تغییر ساعت تابستانی را برای ایران هم لحاظ کردند. اتفاقی که نیاز به هماهنگی وزارت ارتباطات در این زمینه داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسول خادم اسطوره کشتی ایران پست انتقادی جدیدی در اینستاگرام منتشر کرده است.
مهاجم تیم ملی سوریه به همراه هافبک ایرانی از شباب الاهلی به الوحده منتقل شدند.
انتقاد شدید هواداران چلسی از حضور دو بازیکن سابق در مراسم رونمایی از پیراهن جدید تیم باعث شد باشگاه چلسی تصویر آنها را از رونمایی رسمی حذف کند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در واکنش به انتقاد بانوی قهرمان تکواندو گفت: ناهید کیانی تا حدودی عجله کرده است، زیرا او از نظر مادی و معنوی تحت حمایت یکی از دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت.
ریکاردو ساپینتو در فضای مجازی نسبت به مدیریت باشگاه استقلال انتقاد کرد.
وقتی به سراغ‌شان رفتیم با هم درگیر شدیم ضربه‌ای چاقو به حمید زدیم، اما قصدمان کشتن او نبود و وقتی ازآنجا فرار کردیم او زنده بود بعد به سراغ دوستش رفتیم که در نزدیکی آنجا بود گوشش را بریدیم بعد عکس گوش بریده شده را برای اینکه زورمان را نشان دهیم در پیج استوری خود گذاشتیم.
هواداران الهلال تمایل شدیدی به انتقال مهدی طارمی به تیمشان دارند.
ژوزه مورایس طی یک هفته با تساوی مقابل ملوان به شدت تحت فشار قرار گرفته است.
آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال به دلیل اشتباهش در ابتدای بازی مقابل ساوتهمپتون از هواداران عذرخواهی کرد.
تیم بنفیکا ساعتی پیش راهی میلان شد تا آماده دور برگشت رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.
بازیکنان آرسنال به دلیل نادیده گرفتن هوادار خردسال‌شان مورد انتقاد زیادی قرار گرفتند.
در روزهایی که علی فتح‌الله‌زاده به شدت در فضای مجازی و کانال‌های هواداری استقلال زیر ذره‌بین قرار گرفته، یک اتفاق قدیمی، سوژه انتقاد از مدیرعامل باشگاه استقلال شده است.
برخورد توپ به دست مدافع مس کرمان جنجالی ترین صحنه دیدار با صنعت نفت آبادان را رقم زد.
شاید باورش سخت بود، تیم ناشناخته ایران در حالی که حامی زیادی در کشور نداشت، رفت تا انتقام ستاره ها را بگیرد و این کار را کرد.
ممکن است مجله آگاهی‌نو فکر کرده است مرگ مهسا رنسانسی در ایران ایجاد کرده است و از این منظر لبخند ژکوند را به‌عنوان اثری از دوره رنسانس انتخاب کرده و مهسا را روی آن نشانده است. واقعیت این است که برای آنکه دو سوژه روی هم بنشینند، دلایل ویژه‌تری لازم است.
شایان مصلح مدافع پیشین پرسپولیس از جواد خیابانی انتقاد کرد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال بعد از گل دوم انگلیس اعتراض شدیدی به عملکرد داور داشتند و اعتقاد داشتند قبل از آن خطایی رخ داده است.
باشگاه استقلال با انتشار متنی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی و سه نماینده استقلال در این تیم، اعلام کرد: "البته که بازیکنان بیشتری از استقلال شایستگی پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند."
رئیس قوه قضاییه گفت: با بنر و عکس چیزی درست نمی‌شود. خودمان تشریفات و تجملات را کم کنیم.
حجت الاسلام اژه ای رئیس قوه قضاییه گفت: با بنر و عکس چیزی درست نمی‌شود؛ خودمان تشریفات و تجملات را کم کنیم.
خواهر کریستیانو رونالدو با انتقاد‌هایی تند از اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تعویض برادرش در بازی با نیوکسل را غیر قابل قبول و توضیحات سرمربی یونایتد را دیرهنگام توصیف کرد.
سیاست‌های رسانه‌ای که پستان‌های گرگ در یک عکس گرافیکی را سانسور کند و تصویر یک زن برهنه را عادی بداند، نیاز به بازنگری دارد
مربی تیم فوتبال گل‌گهر در یک مصاحبه دیگر به انتقاد شدید از رفتار ساپینتو و البته عکس العمل باشگاه استقلال نسبت به این رفتار پرداخت.
محمدحسین میثاقی که شب گذشته پس از لغو انتخابات فدراسیون فوتبال شدیدا از مهدی تاج انتقاد کرده بود، با انتشار صحبت‌های مجتبی جباری به بازگشت تاج واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ