پی اس جی پیشنهاد نجومی الهلال برای کیلیان امباپه را قبول کرده و ستاره فرانسوی هیچ راهی جز جدایی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری زبان از توسعه توان موشکی و رزمی گروه مقاومت حزب الله لبنان اعلام نگرانی کردند.
منابع کاتالان امروز نوشتند که بارسلونا در صورت جدایی عثمان دمبله و انتقالش به پی اس جی، از باشگاه پاریسی رسما شکایت خواهد کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: همانطور که بارها به طور رسمی اعلام شده است، ادعای صادرات پهپادهای ایرانی به روسیه بمنظور بکارگیری آنها علیه اوکراین، اتهامی بی‌اساس است.
رئیس‌ جمهور آفریقای جنوبی امروز هشدار داد: بازداشت «پوتین» به‌منزله اعلان جنگ علیه روسیه است.
تصویر کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، در پوستر اولین بازی دوستانه پاری سن ژرمن در اردوی پیش فصل به چشم نمی‌خورد.
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، مدعی شده که کمبودهایی در این باشگاه وجود دارد که به ضرر آنها تمام خواهد شد.
روزنامه‌نگار مشهور فرانسوی معتقد است نامه کیلیان امباپه نوعی اعلان جنگ از سوی او به باشگاه پی اس جی بود.
بزرگترین حزب معارض اردن، نقشه رژیم صهیونیستی برای تقسیم بندی مکانی مسجدالاقصی را اعلان جنگ علیه اردن دانست.
قانون سقف قرارداد هنوز مسابقات لیگ بیست و سوم شروع نشده، که محل مناقشات زیادی شده است.
سردار سید حمزه قلندری رئیس امور بین‌الملل وزارت دفاع گفت: همان‌گونه که بار‌ها به طور رسمی از سوی جمهوری اسلامی ایران اعلام شده، ایران به هیچ وجه تسلیحاتی برای مشارکت در جنگ روسیه با اوکراین به روسیه و یا اوکراین نداده است.
سهمیه ایران در رقابت های سوپر لیگ یا همان لیگ نخبگان آسیا اعلام شد که باشگاه ها 2 سهمیه مستقیم و یک سهمیه غیرمستقیم خواهند داشت.
سفر رئیس جمهور کشورمان به دمشق به نوعی اعلام رسمی پایان جنگ سیاسی برای انزوای سوریه و جشن پیروزی محور مقاومت برای بیش از یک دهه ایستادگی و پایداری است.
رویترز به نقل از منابع آگاه مدعی شد که احتمالا تا قبل از عید فطر پایان رسمی جنگ یمن و آتش‌بس دائمی بین عربستان و نیروهای یمنی اعلام خواهد شد.
منابع آگاه یمنی از توافق اولیه میان ریاض و صنعاء مبنی بر تمدید آتش‌بس در این کشور و بعد از آن، اعلام رسمی پایان جنگ در یمن خبر دادند.
مقام ارشد روس به شدت به آلمانها درباره هرگونه ماجراجویی علیه پوتین هشدار داد و از آن به منزله اعلان جنگ علیه روسیه نام برد.
مقام ارشد روس به شدت به آلمانها درباره هرگونه ماجراجویی علیه پوتین هشدار داد و از آن به منزله اعلان جنگ علیه روسیه نام برد.
آنتونوف با اشاره به سرنگونی پهپاد MQ-۹ آمریکایی در ۱۴ مارس افزود: برای کسانی که قدرت نگاه عینی به وضعیت را پیدا نکردند تکرار می‌کنم: جنگنده‌های ما با پهپاد آمریکایی تماس نداشتند. روسیه برای جلوگیری از چنین حوادثی هرکاری را انجام داده است.
شیخ جاسم بن حمد قطری و سر جیم رادکلیف انگلیسی برای خرید منچستریونایتد پیشنهادهای‌شان را به طور رسمی اعلام کردند.
این درحالیست که مقامات آمریکایی اخیرا اعلام کردند که تعداد کشته‌ها و زخمی‌های روسیه نزدیک به ۲۰۰ هزار است؛ رقمی که تنها ظرف ۱۱ ماه، هشت برابر بیشتر از تلفات آمریکایی‌ها طی دو دهه جنگ در افغانستان است.
گویا سیامک راهی را انتخاب کرده که ابتدای فصل ارسلان مطهری در استقلال برگزید و سرانجام به حقش رسید! شروط مالی نعمتی برای سرخپوشان بسیار سنگین است
مقامات اندونزی اعلام کردند به علت تنش و اختلاف بین سران گروه ۲۰ بر سر موضوعات مختلف، مراسم عکس دسته‌جمعی پیش از آغاز رسمی نشست لغو شده است.
سازمان همکاری شانگ‌های در ژوئن سال ۲۰۰۱ به طور رسمی از سوی کشور‌های چین، روسیه، قزاقستان، قیرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان تاسیس شد. با وجود اعلام رسمی این نهاد در اوایل دهه ۲۰۰۰ بنیان اصلی ایجاد این سازمان را می‌بایست در رقابت قدرت‌های بزرگ بر سر منطقه آسیای میانه در دوران پس از پایان جنگ سرد (بعد از ۱۹۹۱) دانست.
در ادامه سیاست‌ های جنگ‌ افروزانه آمریکا با هدف تداوم جنگ در اوکراین، کاخ سفید در بیانیه ای رسما ارائه کمک ۳ میلیارد دلاری به اوکراین را رسانه ای کرد.
مدیران بارسا آماده برخورد جدی با مارتین برایثویت، مهاجم دانمارکی، هستند که حاضر نیست این باشگاه را ترک کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ