شیخ جاسم بن حمد قطری و سر جیم رادکلیف انگلیسی برای خرید منچستریونایتد پیشنهادهای‌شان را به طور رسمی اعلام کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تراکتور بعد از شکست تیمش مقابل پرسپوليس از هواداران تبریزی خواست تا حامی بزرگ این تیم در روزهای سخت به عنوان مالک اصلی آن باشند.
باشگاه تراکتور تبریز برخلاف پیش‌بینی‌‎ها بعد از شکست تلخ مقابل سپاهان، برنامه‌ای برای جریمه بازیکنان و اعضای تیم در نظر نگرفت تا از این حیث به دنبال آرام کردن جو روانی پیش از جدال حساس با پرسپولیس باشد.
فاش شدن ارتباط مالی یکی از مالکان چلسی با صندوق سرمایه‌گذاری دولتی عربستان سعودی جنجالی شده و ارتباط این باشگاه با عربستان را زیر ذره‌بین برده است.
دیوید بکام، مالک اینترمیامی، در مورد اخراج سرمربی این تیم توضیحاتی ارائه کرد.
مدیران موقت استقلال در حالی‌که احتمال دارد در مجمع ماه جاری و یا با ورود خریدار جدید دیگر سمتی در باشگاه نداشته باشند، دست به ایجاد یک تعهد سنگین جدید زده‌اند و قول‌های عجیبی به مربی پرتغالی خود داده‌اند که قرار است بزودی امضا شود
تاد بولی، مالک چلسی، قصد دارد بعد از یک فصل فاجعه‌بار، حضورش در باشگاه را کمرنگ‌تر کند و کمتر در مسایل روزمره تیم دخالت کند.
بهداد اقبالی، یکی از مالکان باشگاه چلسی، به هواداری که در مورد مربی بعدی آبی‌ها سوال کرد، پاسخ جالبی داد.
بعد از اینکه اعلام شد باشگاه چلسی به دنبال انتقال آزاد گاوی در تابستان است، تاد بولی، مالک آبی ها با والدین این بازیکن دیدار خواهد کرد.
لبنیاتی هاجرپور مشهد که بعد از فیلم خالی کردن سطل ماست روی سر مادر و دختری پلمب شده بود، فک پلمب شد
تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، بعد از صعود به جمع هشت تیم نهایی چمپیونزلیگ برخلاف چند روز پیش نتوانست شادی خود را پنهان کند.
پاسخ تاد بولی، مالک آمریکایی چلسی، به یک خبرنگار بعد از پیروزی دیشب تیمش مقابل لیدز بعد از شش بازی ناکامی در کسب پیروزی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.
رابرت مالی (راب ملی) نماینده ویژه آمریکا در امور ایران ادعا کرد ایالات متحده قبل از تصمیم گیری درباره اقدامات و گام‌های بعدی درباره ایران منتظر نتایج سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران خواهد ماند.
سر جیم راتکلیف، میلیارد انگلیسی که به دنبال خرید منچستر یونایتد است، یک کشتی تفریحی با امکانات عجیب و غریب دارد.
باخت تیم اورتون مقابل ساوتهمتون در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس و سقوط به رده نوزدهم جدول رده بندی، خشم هواداران اورتون را از مدیران این باشگاه و مالک ایرانی آن به اوج رساند.
باخت تیم اورتون مقابل ساوتهمتون در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس و سقوط به رده نوزدهم جدول رده بندی، خشم هواداران اورتون را از مدیران این باشگاه و مالک ایرانی آن به اوج رساند.
محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، به‌تندی به انتقاد از نحوه داوری مسابقه دیروز تیمش مقابل استقلال پرداخت.
ایلان ماسک پس از نظرسنجی که در توییتر برگزار کرد، در پاسخ به نتیجه این نظرسنجی اعلام کرد که قصد دارد از سمت مدیرعاملی استعفا دهد البته «به محض اینکه کسی را به اندازه کافی احمق پیدا کنم که بتواند این کار را بپذیرد.»، اما چه کسی می‌تواند بعد از ایلان ماسک مدیرعامل توییتر باشد؟
مارک ویلموتس از منتقدین جدی روبرتو مارتینز سرمربی بلژیک است و او را فاقد صلاحیت برای ادامه کار با شیاطین سرخ اروپا می‌داند.
مالک تیم مازندرانی لیگ برتر کشتی آزاد از هدفش برای ایجاد یک کمپ استعدادیابی، خارج از فضای لیگ خبر داد.
تیم فوتبال چوکای تالش اصلا شرایط خوبی ندارد و اصلا بعید نیست دومین حضور این تیم در لیگ دسته اول مانند دو سال قبل خیلی زود به پایان برسد.
رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا مدعی شد: از آغاز مذاکرات گفته‌ایم نمی‌توانیم رفتار رئیس‌جمهور بعدی را کنترل کنیم، اگر ایران روی آن اصرار دارد، گفتگو فایده ندارد / یک توافق روی میز بود که همه شرکت‌کنندگان دیگر با آن موافق بودند، اما هر بار ایران تقاضای غیرواقعی یا بی‌ربط مطرح کرده / چیزی برای آزادی گذشته از موعد باقر نمازی مبادله نشد
مالک باشگاه تراکتور شیوه جالبی را برای پرداخت مبالغ قراردادهای بازیکنان این تیم در نظر گرفته است.
رابرت مالی گفت در صورت حصول توافق برای بازگشت آمریکا به برجام، واشنگتن نمی‌تواند تضمین دهد دولت بعدی این کشور از آن خارج نخواهد شد. او گفت: من می‌توانم درک کنم چرا آن‌ها این تضمین را می‌خواهند، اما ما از لحظه شروع این مذاکرات در حدود یک سال و نیم پیش گفتیم که سیستم ما به این شکل کار نمی‌کند.
مالک نساجی بعد از شکست تیمش مقابل استقلال به حمایت از حمید مطهری سرمربی این تیم پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ