تصویر کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، در پوستر اولین بازی دوستانه پاری سن ژرمن در اردوی پیش فصل به چشم نمی‌خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اعلام RMC Sport کیلیان امباپه روز دوشنبه در اولین تمرین پی‌اس‌جی بعد از تور ژاپن به صورت انفرادی تمرین خواهد کرد.
دولت‌های گینه، مالی و بورکینافاسو، در بیانیه‌ای مشترک ضمن حمایت از کودتاگران در نیجر هشدار دادند که هر گونه مداخله نظامی در نیجر به معنای اعلام جنگ علیه این کشورها خواهد بود.
آذر منصوری نوشت: لایحه حجاب‌وعفاف نه تنها توجیه‌گر رفتار‌های سلبی است که تا فاجعه مرگ مهسا اعمال می‌شد، بلکه مجموعه‌ای گسترده از مجازات‌ها را برای به اصطلاح متخلفان در نظر گرفته که به تعبیر بسیاری از دلسوزان کشور به مثابه اعلام جنگ با جامعه است.
منابع کاتالان امروز نوشتند که بارسلونا در صورت جدایی عثمان دمبله و انتقالش به پی اس جی، از باشگاه پاریسی رسما شکایت خواهد کرد.
پی اس جی پیشنهاد نجومی الهلال برای کیلیان امباپه را قبول کرده و ستاره فرانسوی هیچ راهی جز جدایی ندارد.
رئیس‌ جمهور آفریقای جنوبی امروز هشدار داد: بازداشت «پوتین» به‌منزله اعلان جنگ علیه روسیه است.
یک رسانه فرانسوی مدعی است مدیران پاری سن ژرمن به کیلیان امباپه اعلام کرده‌اند در صورت تمدید نکردن قراردادش فصل آینده نیمکت‌نشین محض بوده و در هیچ مسابقه‌ای به میدان فرستاده نخواهد شد.
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، مدعی شده که کمبودهایی در این باشگاه وجود دارد که به ضرر آنها تمام خواهد شد.
روزنامه‌نگار مشهور فرانسوی معتقد است نامه کیلیان امباپه نوعی اعلان جنگ از سوی او به باشگاه پی اس جی بود.
بزرگترین حزب معارض اردن، نقشه رژیم صهیونیستی برای تقسیم بندی مکانی مسجدالاقصی را اعلان جنگ علیه اردن دانست.
قانون سقف قرارداد هنوز مسابقات لیگ بیست و سوم شروع نشده، که محل مناقشات زیادی شده است.
اتحادیه عرب نیز آمادگی خود برای میانجی‌گری در مناقشه اوکراین را اعلام کرد.
در چهارمین روز تجاوز نظامی اشغالگران به نوار غزه، رهبران حماس به صهیونیست‌ها هشدار دادند که چنانچه طی امروز و فردا توافق آتش‌بس با جهاد اسلامی عملی نشود، وارد درگیری مستقیم نظامی خواهد شد.
رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند لالیگا در حال مذاکره با داوران این لیگ است و قصد دارد آنها را راضی کند تا با کاهش 40 درصدی دستمزدشان موافقت کنند.
مقام ارشد روس به شدت به آلمانها درباره هرگونه ماجراجویی علیه پوتین هشدار داد و از آن به منزله اعلان جنگ علیه روسیه نام برد.
مقام ارشد روس به شدت به آلمانها درباره هرگونه ماجراجویی علیه پوتین هشدار داد و از آن به منزله اعلان جنگ علیه روسیه نام برد.
آنتونوف با اشاره به سرنگونی پهپاد MQ-۹ آمریکایی در ۱۴ مارس افزود: برای کسانی که قدرت نگاه عینی به وضعیت را پیدا نکردند تکرار می‌کنم: جنگنده‌های ما با پهپاد آمریکایی تماس نداشتند. روسیه برای جلوگیری از چنین حوادثی هرکاری را انجام داده است.
مالک توئیتر و تاجر آمریکایی در جدیدترین موضع گیری درباره تحولات اوکراین گفت در حالی که دیپلمات ها به ادامه درگیری در اوکراین تمایل دارند، نظامی ها خواهان صلح هستند.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:ما نباید تحت تأثیر توهمات القائی عناصر افراطی که سیاست موازنه مثبت در روابط بین‌الملل را نفی می‌کنند قرار بگیریم و عوارض بشدت منفی این سیاست غلط را به مردم تحمیل کنیم.
چند شرکت چینی مشغول توسعه نسخه‌های خود از «چت جی پی تی» هستند و برخی نیز مدعی شده اند فاصله اندکی تا ارائه نسخه‌های خود از این چت بات برای عموم مردم دارند.
رئیس رژیم صهیونیستی در سخنانی با انتقاد از تلاش های نتانیاهو در زمینه اصلاحات قضایی، درباره خطر آغاز جنگ داخلی هشدار داد.
مانور‌های هفته گذشته آمریکا و اسرائیل به وضوح علیه ایران و شامل آموزش برای مقابله با تهدیدات هسته‌ای بودند. حمله نظامی اخیر علیه تاسیسات اصفهان بیش از آن که اعلان جنگ باشد ارسال یک پیام بود.
گویا سیامک راهی را انتخاب کرده که ابتدای فصل ارسلان مطهری در استقلال برگزید و سرانجام به حقش رسید! شروط مالی نعمتی برای سرخپوشان بسیار سنگین است
مدیران بارسا آماده برخورد جدی با مارتین برایثویت، مهاجم دانمارکی، هستند که حاضر نیست این باشگاه را ترک کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ