سردار سید حمزه قلندری رئیس امور بین‌الملل وزارت دفاع گفت: همان‌گونه که بار‌ها به طور رسمی از سوی جمهوری اسلامی ایران اعلام شده، ایران به هیچ وجه تسلیحاتی برای مشارکت در جنگ روسیه با اوکراین به روسیه و یا اوکراین نداده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع بلاروس در بیانیه‌ای اعلام کرد: وزرای دفاع بلاروس و ایران امروز تفاهمنامه همکاری نظامی امضاء کردند.
وزیر دفاع جمهوری بلاروس با وزیر دفاع ایران دیدار و گفتگو کرد و تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت دفاع ایران و بلاروس امضا شد.
وزارت دفاع روسیه از رایزنی و گفت‌وگوی معاون وزیر دفاع این کشور با همتای ایرانی خود درباره اوضاع بین‌المللی و همکاری‌های نظامی خبر داد.
وزارت دفاع حکومت طالبان افغانستان در صفحه توئیتر رسمی خود با انتشار بیانیه‌ای در توضیح رویداد مرزی روز گذشته، مدعی شد که طرف ایرانی عامل شروع درگیری مرزی دیروز بین دو کشور بوده است.
وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران در یازدهمین نمایشگاه دفاعی بلاروس که با شرکت بیش از ۳۰ کشور جهان برگزار شد، شرکت کرد.
دیدار حسن زرنگار کاردار ‎سفارت ایران در عربستان با سرلشگر خلبان «احمد الدبیس» فرمانده منطقه غرب در وزارت دفاع ‎عربستان را به منظور خروج اتباع ایرانی از خاک ‎سودان را مشاهده می‌کنید.
شناور تندرو ذوالفقار اولین شناور پدافندی نیرو‌های مسلح مجهز به چهار موشک عمودپرتاب پدافندی نواب با برد ۲۵کیلومتر ساخت صنایع موشکی وزارت دفاع است.
سخنگوی وزارت خارجه اوکراین دوشنبه (۳۰ ژانویه، ۱۰ بهمن) گفت وزارت خارجه اوکراین درباره دلایل انفجار در یکی از تاسیسات وزارت دفاع ایران در اصفهان اطلاعی ندارد.
در بیانیه رکن اطلاعات وزارت دفاع انگلیس که یک نسخه آن در تارنمای دولت این کشور منتشر، ادعا شده است: برای نخستین بار در سه هفته گذشته، گزارش‌هایی از حملات هواپیما‌های بدون سرنشین (پهپاد) ساخت ایران منتشر شده است. این وقایع هنوز باید بررسی شوند، اما به احتمال زیاد ذخایر قبلی روسیه از چند صد فروند شاهد-۱۳۱ و ۱۳۶ به پایان رسیده و اکنون انبار تسلیحاتی خود را از نو پر کرده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به حمله سپاه به گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب مستقر در اقلیم کردستان عراق، گفت: ایران مبتنی بر قوانین بین‌المللی از امنیت خود و شهروندانش دفاع می‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به حمله سپاه به گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب مستقر در اقلیم کردستان عراق، گفت: ایران مبتنی بر قوانین بین‌المللی از امنیت خود و شهروندانش دفاع می‌کند.
وزارت دفاع در بیانه‌ای به مناسبت هفته پدافند غیرعامل گفت: راهبرد جمهوری اسلامی ایران در مقابله قاطعانه با تهدیدات، متکی بر دفاع همه جانبه است.
وزیر دفاع گفت: ایران با فناوری ساخت انواع مهمات هدایت شونده و موشک‌های نقطه زن کشوری قدرتمند در سطح جهان محسوب می‌شود لذا تداوم و تقویت این فناوری‌ها از برنامه‌های اصلی وزارت دفاع است.
وزیر دفاع گفت: ایران با فناوری ساخت انواع مهمات هدایت شونده و موشک‌های نقطه زن کشوری قدرتمند در سطح جهان محسوب می‌شود لذا تداوم و تقویت این فناوری‌ها از برنامه‌های اصلی وزارت دفاع است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران در مقاطع مختلف چه در قالب یادداشت رسمی و چه ملاقات‌های متعدد در تهران، بغداد و اربیل، اعتراض شدید خود نسبت به میزبانی اقلیم و تحرکات گروه‌های تروریستی ضدایرانی از مبدأ خاک عراق در منطقه اقلیم را اعلام کرده و بی‌گمان نمی‌تواند بپذیرد که از مجاورت مرز‌های خود مورد تهدید واقع شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مدعیان دفاع از حقوق ملت ایران، بهتر است شعارهای دروغین و نخ نمای خود را کنار گذاشته و به چند دهه تحریم‌های ظالمانه و ضدبشری علیه ملت ایران پایان دهند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: داستان دفاع مقدس، داستان غرور و افتخار و حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملت بزرگ ایران در برابر یک جهان دشمنی و ناجوانمردی است.
تبریز- معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: وزارت دفاع در همه تهدیدها علیه کشور در نوک پیکان است و برای همین تلاش می کنیم در زمینه انواع تجهیزات دفاعی و نظامی پیشرفت کنیم.
در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب درخصوص توسعه همکاری با صنایع دانش‌بنیان به‌خصوص در حوزه نظامی با صنعت خودرو، سامانه کنترل هوشمند یورو پنج با حضور وزرای دفاع و صمت و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو رونمایی شد.
وزیر صمت با اشاره به همکاری میان یک شرکت خودروسازی ایران خودرو و شرکت‌های وابسته مجموعه وزارت دفاع، گفت: با این همکاری شاهد یک جهش و موفقیت در صنعت خودرو هستیم.
با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزیر صمت، سیستم کنترل موتور یورو ۵ دریچه گاز برقی «ECU» محصول مشترک وزارت دفاع و ایران خودرو رونمایی شد.
با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزیر صمت محصول مشترک وزارت دفاع و ایران خودرو با نام «ای سی یو ۱۱۶» رونمایی شد.
حمیدحاجی‌اسماعیلی کارشناس مسائل اقتصادی گفت:بر اساس قانون تامین اجتماعی، شورای عالی کار باید با توجه به نرخ تورم رسمی، سبد معیشتی استخراج شده در شورای عالی کار و سایر پارامتر‌های دخیل در تعیین مستمری، میزان افزایش مصوب را اعمال کند، اما این کار تاکنون انجام نشده، این درحالیست که منابع برای اجرای این کار در سازمان تامین اجتماعی وجود دارد و دولت در این کار دخل و تصرفی ندارد.
حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان از جلسه با وزارت دفاع طالبان درباره درگیری مرزی امروز خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ