رئیس‌ جمهور آفریقای جنوبی امروز هشدار داد: بازداشت «پوتین» به‌منزله اعلان جنگ علیه روسیه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعتصاب یک هفته ای تاکسی های آفریقای جنوبی مرگبار شد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در رأس هیأتی در نخستین سفر رسمی دوجانبه و برای شرکت در پانزدهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقای جنوبی به پرتوریا سفر کرده، صبح امروز پنجشنبه ۱۹ مرداد ماه با خانم «نالدی پاندور» وزیر خارجه آفریقای جنوبی دیدار و گفت‌وگو کرد.
حسین امیرعبداللهیان با هدف برگزاری پانزدهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آفریقای جنوبی چهارشنبه عازم پرتوریا می‌شود.
امیرعبداللهیان با هدف برگزاری کمیسیون مشترک همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آفریقای جنوبی چهارشنبه به این کشور سفر می‌کند
نماینده آفریقای جنوبی در کنفرانس ایران و بریکس گفت: ایران یک تمدن قوی دارد و در کنار آفریقای جنوبی ایستاد و باعث آزادی ما شد و ماندلا پس از آزادی از زندان به ایران سفر کرد.
آفریقای جنوبی امروز با تشریح تعداد سران مدعو در نشست آتی «بریکس» اعلام کرد: از «امانوئل ماکرون» دعوت نشده است.
فرماندهان نیروهای دریایی آفریقای جنوبی و ونزوئلا در دیدار با فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی بر تقویت مناسبات دفاعی با ایران تأکید کردند.
انفجار مهیبی باعث ایجاد گودال عظیم و خسارات قابل توجه در پایتخت آفریقای جنوبی شد.
رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی در راستای گفتگو با مقامات اوکراینی با هدف پایان دادن به جنگ در این کشور، وارد کی‌یف شد.
وزیر امور خارجه پس از سفری سه روزه به آفریقای جنوبی و شرکت در نشست بریکس پلاس، کیپ تاون را به مقصد تهران ترک کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان همراه با یک هیئت عالی‌رتبه سیاسی به منظور شرکت در اجلاس وزرای امور خارجه گروه بریکس وارد کیپ‌تاون در آفریقای جنوبی شد.
جمهوری آفریقای جنوبی هیئتی را به روسیه و اوکراین اعزام کرده است تا مقدمات ماموریت صلح برای پایان دادن به جنگ روسیه و اوکراین ایجاد شود.
سفیر آمریکا در آفریقای جنوبی بابت اظهاراتش مبنی بر اینکه واشنگتن اطمینان دارد که آفریقای جنوبی به روسیه سلاح می‌دهد، عذرخواهی کرد.
سفیر آمریکا در آفریقای جنوبی این کشور را متهم به ارسال تسلیحات نظامی به روسیه کرد.
رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی اعلام کرد: آفریقای جنوبی به دلیل صدور حکم بازداشت «پوتین»، از دادگاه کیفری بین‌المللی خارج می‌شود.
افراد مسلح با هجوم به خانه‌ای در آفریقای جنوبی، ۱۰ عضو یک خانواده را به قتل رساندند.
یک مقام پارلمانی آفریقای جنوبی اعلام کرد که این کشور اهمیتی به حکم بازداشت علیه رئیس جمهور روسیه نمی‌دهد.
نوشاد عالمیان از طریق رنکینگ ، جواز حضور در مسابقات انفرادی قهرمانی جهان در آفریقای جنوبی را بدست آورد.
با رای پارلمان آفریقای جنوبی، سفارت این کشور در اراضی اشغالی به دفتر رابط تنزل درجه پیدا کرد.
جزییات موجود در اسناد بیانگر آن است که سازمان اطلاعات مرکزی امریکا اطلاعات دقیقی از سفر‌های خارجی ماندلا به دست آورده و با تحویل این اطلاعات به دولت آفریقای جنوبی کمک کرد تا او در سال ۱۹۶۲ در حالی که از دوربان به ژوهانسبورگ می‌رفت، دستگیر شود.
جزییات موجود در اسناد بیانگر آن است که سازمان اطلاعات مرکزی امریکا اطلاعات دقیقی از سفر‌های خارجی ماندلا به دست آورده و با تحویل این اطلاعات به دولت آفریقای جنوبی کمک کرد تا او در سال ۱۹۶۲ در حالی که از دوربان به ژوهانسبورگ می‌رفت، دستگیر شود.
کشورهای آفریقای جنوبی،چین و روسیه قراراست امروز در سواحل اقیانوس هند رزمایش مشترک دریایی برگزار کنند.
اعضای حزب مخالف دولت آفریقای جنوبی با به راه انداختن هرج و مرج، مانع سخنرانی رئیس جمهور این کشور در پارلمان شدند.
وزیر خارجه آفریقای جنوبی: ما همیشه نگران تسلط دلار و نیاز به بررسی یک جایگزین بوده‌ایم... من فکر می‌کنم ما به یک سیستم عادلانه‌تر نیاز داریم. این موضوعی است که ما در حال گفتگو با وزرای بریکس هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ