در ادامه سیاست‌ های جنگ‌ افروزانه آمریکا با هدف تداوم جنگ در اوکراین، کاخ سفید در بیانیه ای رسما ارائه کمک ۳ میلیارد دلاری به اوکراین را رسانه ای کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور الجزایر اعلام کرد برای پیوستن به گروه کشورهای «بریکس» این کشور درخواست رسمی ارائه داده است.
فرجی‌راد در رابطه با اراده و رضایت تهران از حضور چین در خاورمیانه گفت: «ایران به‌صورت رسمی و شفاف اعلام کرده که سیاست خارجی ما، سیاست نگاه به شرق است و در عمل هم همین را شاهد هستیم؛ رابطه با آمریکا نداریم و رابطه با اروپا به حداقل رسیده و تیره شده است. زمانی که دولت اینگونه وارد سیاست نزدیکی به شرق شده است و بیشترین میزان نفت ما نیز از سوی چین خریداری می‌شود، طبیعتاً رضایت دارند که چینی‌ها نفوذ بالایی در منطقه داشته باشند تا آمریکا که پایگاه نظامی در منطقه دارد.»
یحیی گل‌محمدی اعلام کرد تمرینات پیش فصل سرخپوشان از 7 تیر آغاز می‌شود.
با اعلام رسمی سازمان لیگ پرتغال، مهدی طارمی در ترکیب تیم منتخب فصل گذشته لیگ این کشور قرار گرفت.
کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه بازی‌های مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
بازیکنی که بر خلاف تمام مدارک رسمی و ارائه شده و حتی تست تراکم استخوان غیرمجاز تشخیص داده شده بود و به واسطه حضورش در بازی های استقلال از این تیم امتیاز کم شده بود، به تیم ملی نونهالان ایران دعوت شد.
آمار رسمی ارائه شده از سوی وزارت ورزش حکایت از آن دارد که طی سال گذشته و از حیث «اعزام های بین المللی»، فوتبال در راس فدراسیون‌ها قرار دارد و بسکتبال و تنیس روی میز در رده‌های بعدی هستند.
کمیسون عالی انتخابات ترکیه نتیجه نهایی دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را تأیید و پیروزی رجب طیب اردوغان را با کسب ۵۲.۱۸ درصد آرا رسما اعلام کرد.
سازمان لیگ فوتبال زمان شروع دیدار فینال جام حذفی فوتبال کشور را اعلام کرد.
کارملو آنتونی، فوق ستاره سابق بسکتبال NBA به صورت رسمی اعلام بازنشستگی کرد.
عملکرد و مدارک باشگاه نساجی مازندران برای اخذ مجوز حرفه‌ای تایید شد.
دادگاه فدرال ایتالیا باشگاه یوونتوس با کسر ۱۰ امتیاز از رقابت‌های این فصل سری A محروم کرد.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: رای دادگاه لاهه تازه صادر شده است و باید این رای را به مرکز امور حقوقی بین المللی ابلاغ کنیم تا به طرف آمریکایی پیشنهاد دهند و با نماینده طرف مقابل وارد مذاکره شوند. وی افزود: مذاکرات با امریکا در خصوص پرداخت خسارت برخی اموال مسدود شده، صرفا به معاونت حقوقی مربوط می‌شود و ذیل وزارت امور خارجه تعریف نمی‌شود.
بر اساس تبصره ۳ این ماده کلیه­ اشخاصی که داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی بوده و مشمول موضوع ماده­ی ۲۹ قانون می­باشند، می­بایست به هنگام ثبت نام، گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال خود در پست و مقام و مشاغل یاد شده را ارائه نمایند. قبول استعفا بعد از مدت تعیین شده جهت ثبت­نام و اعلام داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد پذیرش مراکز ثبت نام نخواهد بود.
بوژیدار رادوشویچ دریافت پول واریزی از باشگاه را تایید کرد و خطر جریمه پرسپولیس را تهدید نمی‌کند.
کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) در حال تنظیم قانونی است که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد خدمات اتصال ماهواره‌ای را مستقیماً به گوشی‌های موبایل ارائه کنند.
رییس جامعه هتلداران کیش گفت: در ایام نوروز ورود اتوبوس، کامیون، مینی بوس، تاکسی، خودرو‌های ون و وانت به جزیره ممنوع اعلام شده است. البته کامیون‌های حمل سوخت و مواد اضطراری می‌توانند با ارائه مجوز‌های رسمی و از طریق بندرگاه‌های اعلام شده خود را به کیش برسانند. همچنین در نوروز ۱۴۰۲ به مدت ۲۰ روز ورود خودرو‌های مستعمل بالاخص پراید و پیکان به کیش ممنوع خواهد بود و اجازه ورود نخواهند داشت.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که درخواستی رسمی از سوی آمریکا برای گفتگوی وزرای خارجه دو کشور در حاشیه نشست گروه 20 ارائه شد.
جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حاکمیت، منافع ملی و ارکان رسمی و اقتدارآفرین خود عزم و اراده ای راسخ دارد و در مسیر تحقق آن در چارچوب اصول و سیاست های کلان سیاست خارجی، موازین روشن حقوق بین الملل و اصل برابری حاکمیت دولتها، مصمم است.
بازیکن ملوان در خصوص درگیری با بازیکن حریف توضیحاتی ارائه داد و اعلام کرد که این موارد در فوتبال اجتناب ناپذیر است.
فیفا تعداد سهمیه‌های قاره‌ها برای جام جهانی 2026 که در آمریکا و کانادا و مکزیک با حضور چهل و هشت تیم برگزار می‌شود را اعلام کرد.
نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه باید ظرفیت های اصل ۲۷ قانون اساسی برای بیان اعتراضات مردمی را به رسمیت شمرد، بیان کرد: ارائه نسخه های غیرکارشناسانه در شرایط امروز آب به آسیاب دشمن ریختن است و تنها دستاورد آن دمیدن در نارضایتی های اجتماعی است.
محمدحسن آصفری، درباره آخرین وضعیت پیگیری ابعاد فوت مهسا امینی در کمیته حقیقت یاب مجلس، بیان کرد: ما منتظر اعلام گزارش نهایی و رسمی پزشکی قانونی هستیم. آنچه که پزشکی قانونی به ما اعلام کرد ظرف دو الی سه هفته آینده گزارش نهایی را به مجلس ارائه خواهد کرد.
محمدحسن آصفری، درباره آخرین وضعیت پیگیری ابعاد فوت مهسا امینی در کمیته حقیقت یاب مجلس، بیان کرد: ما منتظر اعلام گزارش نهایی و رسمی پزشکی قانونی هستیم. آنچه که پزشکی قانونی به ما اعلام کرد ظرف دو الی سه هفته آینده گزارش نهایی را به مجلس ارائه خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ