اعضای تیم فوتبال النصر عربستان ساعاتی قبل پرتغال را ترک کرد و عازم شهر اوزاکای ژاپن شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر ایران در عراق گفت: در شهرهای مذهبی نجف، کربلا، کاظمین و سامرا همکاران ما در بخش کنسولی آماده خدمات‌دهی و راهنمایی زائران اربعین هستند.
فدراسیون فوتبال و کمیته داوران قرار است طی همکاری با فدراسیون فوتبال عربستان آموزش داوران فوتبال را برای استفاده از کمک داور ویدئویی آغاز کنند.
رئیس‌جمهور ترکیه برای رایزنی درباره روابط دوجانبه در زمینه‌های مختلف و نیز تحولات منطقه‌ای و جهانی به‌بوداپست سفر کرد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در سفری رسمی به دعوت همتای روس خود وارد مسکو شد.
«محمد عبدالسلام» رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی به پایتخت یمن برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات صلح خبر داد.
محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی به پایتخت یمن برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات صلح خبر داد.
محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات خبر داد.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند در پی افزایش نگرانی‌ها نسبت به وضعیت بحرانی ارتش رژیم صهیونیستی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به تل‌آویو سفر می‌کند.
ناصرالدین شاه امامه را دوست داشت و تابستان‌ها چند هفته‌ای در آن اردو میزد و به تفرج و شکار در روستا مشغول می‌شد. در یکی از سفرها، ناصرالدین شاه در آنجا دختر چوپانی ۱۶ ساله به نام فاطمه را دید. پادشاه با او به گفتگو پرداخت و از بیان او خوشش آمد.
رئیس ستادکل ارتش آمریکا به‌منظور بررسی مستقیم بحران جاری در ارتش رژیم اشغالگر قدس و بررسی تأثیر احتمالی آن بر نیروهای آمریکایی در منطقه، در روزهای آتی به اراضی اشغالی سفر خواهد کرد.
جزیره کیش با پرداختن به زیرساخت‌های خود و توسعه فضای بازی‌های آبی و تفریحات ورزشی و امکانات هتلی، توانسته طی سال‌های اخیر امکانات و فضایی امن را برای سفرهای خانوادگی طراحی کند.
تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و زنیت سن پترزبورگ در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر می‌روند.
کنعانی با بیان این که روابط دو کشور ایران و عربستان گام به گام در حال پیشرفت است، گفت: سفر وزیر امور خارجه ایران به ریاض، ان‌شاءالله در بازه زمانی نزدیک در چارچوب دعوتی که از سوی وزیر امور خارجه عربستان انجام شده، صورت می‌گیرد.
کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: بزودی امیر عبداللهیان وزیرامورخارجه کشورمان پیرو دعوت قبلی به ریاض سفر خواهد کرد.
سرمربی تیم ایران تماشاگر ویژه هفته دوم سوپر لیگ امارات خواهد بود.
معاون رئیس جزیره تایوان علیرغم مخالفت چین به آمریکا سفر می‌کند.
معاون رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته درباره ایران با مقامات آمریکایی گفتگو کرده است.
از حرف‌های اهالی پیدا بود که هیچ‌کس قیمت قبر در امامزاده را نمی‌داند. عده‌ای هم باور داشتند که قیمت قبر در امامزاده زید (ع) بیشتر از ۳۰ و ۴۰ میلیون تومان است. برای اینکه درستی این خبر را بدانم سراغ حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصحی، تولیت امامزاده می‌روم. حاج آقا ناصحی درباره این خبر می‌گوید: «این خبر صحت ندارد و شایعه‌ای بیش نیست. هزینه‌ای که بابت قبر از افراد دریافت می‌شود مبلغ ناچیزی است که آن هم به دلیل این است که امامزاده موقوفه‌ای ندارد، و این مبلغ برای هزینه دفن و نگهداری قبور از فرد دریافت می‌شود.»
تیم فاینورد دوشنبه برای یک اردوی تدارکاتی راهی اتریش شد تا آماده فصل جدید شود.
A۳۸۰ پادشاه هواپیماهای مسافربری است. این بزرگترین جت تجاری است که تاکنون ساخته شده است. پرواز با هواپیمای ایرباس A۳۸۰ چه پرواز روی اقیانوس اطلس باشد، چه اقیانوس آرام و چه پرش ۴۰ دقیقه‌ای، سطح جدیدی از تجمل را برای مسافران به ارمغان آورده که در هواپیماهای دیگر غیرممکن است.
رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: شمار گردشگرانی که از کشور افغانستان به ایران سفر می‌کنند، افزایش یافته و تعداد پرواز‌های ما و افغانستان زیاد شده است. اکنون رویکرد حوزه گردشگر ورودی از افغانستان به ایران تغییر کرده و شاهد ورود گردشگران لاکچری افغان به ایران با رویکردی متفاوت با آنچه در گذشته در حوزه گردشگری بین ایران و افغانستان شاهد بودیم، هستیم.
عکس های سفر جنجالی این بازیکن به مالدیو و تفریحات لاکچری او نیز هنوز در فضای مجازی وجود دارد و حالا این بازیکن فوتبال که قاری قرآن و مداح هم هست، به کربلا سفر کرده است.
در جریان تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ در حالی شاهد رشد هفت درصدی سفر به استان تهران هستیم، که قیمت اماکن اقامتی به ویژه بوم‌گردی‌ها در این استان سفر به فلک کشیده و این اقامتگاه‌ها هم لاکچری شده است.
سفینه فضای لوکس جدید شرکت Space Perspective که «نپتون» نام دارد، در هفته جاری معرفی شد. این سفینه فضایی به یک کابین داخلی شیک و راحت مجهز شده است که در طول سفر آب و هوا و فشار را بخوبی کنترل می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ