رئیس ایکوم ایران گفت: اگر قرار است سنگ قبر ناصرالدین شاه سر جای اصلی خود نباشد بهتر است در کاخ گلستان بماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیومرث هاشمی در ادامه روزهای پرتلاش خود، امروز سری به اردوی ورزشکاران ووشوی مستقر در آکادمی ووشو زد.
باشگاه پورتو پرتغال حاضر به کاهش مبلغ رضایتنامه مهدی طارمی برای انتقال به آث میلان نشد تا حضور مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در باشگاه های ایتالیا فعلا منتفی شود.
نقش برجسته ساسانی که سال ۶۸ از ایران ربوده شده بود قرار است پس از نمایش در موزه ملی، به موزه دوران اسلامی انتقال پیدا کند.
دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، از نقاشی دیواری بزرگ لیونل مسی در میامی رونمایی کرد.
تصویری از سنگ قبر یک خانم منتشر شده که روی آن مدرک تحصیلی مرحومه قید شده است!
منابع عبری از نامه‌ای تهدیدآمیز علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر داده‌اند که روی سنگ قبر برادر وی قرار داده شده است.
در این منطقه ۱۳۲ قبر یافت شد که به جز دو مورد تمامی آن‌ها باز شده بودند البته از این قبور برای گاه نگاری استفاده شد. قبر‌ها در شکل‌های مختلفی ساخته شده اند.
همه می‌دانند او چه انسان شروری است و سوابق کیفری متعددش مستند در پرونده موجود است. حتی همین الان هم دوستانش دست از شرارت برنمی دارند و سنگ قبر خواهر مظلوم من را شکسته‌اند! رسیدگی به پرونده اتهامات گوران ادامه دارد و رأی دادگاه بعد از مشورت قضات صادر خواهد شد.
در آستانه ۱۲۷مین سالروز ترور ناصرالدین شاه نوشته شدن نام شاه‌شهید برروی سنگ‌های کف حرم عبدالعظیم، به مانند سایر مدفونین آنجا به نتیجه رسیده و نام او بر تهی‌گورش نقش بسته شد.
مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری کرمانشاه پیرو درج تصویر بی‌حجاب برروی سنگ قبر یک خانم متوفی در آرامستان کرمانشاه و انتشار آن در فضای مجازی اعلام کرد؛ از خانواده‌های متوفی هنگام دریافت مجوز تدفین، تعهدنامه عدم درج تصاویر بانوان را اخذ می‌کنیم که متأسفانه این خانواده رعایت نکرده و درخواست شده هرچه سریع‌تر نسبت به تعویض آن اقدام شود.
خانه‌ای قدیمی در میدان صد نارمک وجود دارد که بیست و اندی سال پیش قبر صاحبش را در خود جای داده است. درِ آهنی این خانه را که باز کنی در پایین اتاق روبرو سنگ قبری سفید که با قابی شیشه‌ای پوشانده شده نمایان می‌شود. این قبر متعلق به «سیدمحمد برهانی» امام جماعت مسجد محله است.
اگر فردی در روستای ساپانتا فوت کند سهم او یک سنگ قبر آبی و رنگارنگ در قبرستان مری است که روی آن نامش نوشته شده است. روی آن نقاشی با شعری طنزگونه که شغلش یا نحوه مرگش را نشان دهد، کشیده می‌شود.
من نمی‌گویم آمریکایی‌ها که این پروژه را داده بودند به شاه سوءنیت داشتند، نه، بلد نبودند. شرایط ایران را نمی‌دانستند. اصلا موضوع قنات یک موضوع تازه‌ای است برای اروپایی و آمریکایی، قنات نمی‌فهمد چیست. خیلی از مهندسان آب، زراعت و فلاحت حتی مهندسان آگرونومیک، قضیه قنات را نمی‌دانند. - فرانسوی‌ها اتفاقا می‌دانند، چون یک قسمتی در بعضی از کلونی‌های‌شان، الجزیره، دیدند- اصلا قنات نمی‌فهمند یعنی چه؟ تعجب می‌کنند. این سیستم را آمریکایی‌ها نمی‌دانستند. نمی‌گویم سوءنیت داشتند و نتیجه‌اش از بین رفتن صددرصد تولید ایران بود.
با توجه به رکوردزنی میزان مرگ‌ومیر در پایتخت (روزانه حدود ۲۰۰ نفر به گفته مدیر عامل سازمان بهشت‌زهرای شهرداری تهران)، فرصت درآمدزایی و کسب‌وکار در این بخش نیز قابل قیاس با دوره قاجار نیست. به‌نظر می‌رسد آرزوی مرحوم ملاهادی به سود شهرداری تهران محقق شده است؛ بدیهی است که اگر واردات سنگ قبر از چین ممنوع شود و واحد‌های مستقر در خود شهرداری دست‌اندرکار تولید آن شوند، کسب‌وکار مرتبط با مرگ شهروندان نیز بیش از پیش رونق خواهد گرفت.
غلامعلی بِسکی معروف به بابا بسکی حامی فعال و حامی محیط زیست قبل از مرگش نیز فقط به محیط زیست فکر می‌کرد؛ به طوری که وصیت کرده بود حتی بر مزارش هم سنگ قبر کار نشود تا مانع رشد سبزه نباشد.
قدیمی‌ترین «سنگ رونی» جهان با حکاکی‌هایی که قدمت روی آن به حدود دو هزارسال قبل بر می‌گردد، به صورت رسمی در نروژ رونمایی شد.
چهار تن از نیرو‌های طالبان که به‌تازگی برای جنگ با جبهه مقاومت به پنجشیر رفته‌اند، روز جمعه وارد آرامگاه احمدشاه مسعود شدند و سنگ مزار او را شکستند.
سنگ قبر ناصرالدین شاه که پیکره‌ای از او را به نقش کشیده است، در گوشه‌ای از کاخ گلستان، معروف به «خلوت کریمخانی» نگهداری می‌شود. این سنگ در محفظه‌ای شیشه‌ای قرار داده شده که درون آن نیز اسکناس‌هایی انداخته شده است؛ صحنه‌ای که البته چندان ناآشنا به نظر نمی‌آید، اما نه در کاخ گلستان و در تابوت شیشه‌ای که از یک سنگ قبر با ارزش‌های هنری و تاریخی محافظت می‌کند.
سنگ قبر ناصرالدین شاه که پیکره‌ای از او را به نقش کشیده است، در گوشه‌ای از کاخ گلستان، معروف به «خلوت کریمخانی» نگهداری می‌شود. این سنگ در محفظه‌ای شیشه‌ای قرار داده شده که درون آن نیز اسکناس‌هایی انداخته شده است؛ صحنه‌ای که البته چندان ناآشنا به نظر نمی‌آید، اما نه در کاخ گلستان و در تابوت شیشه‌ای که از یک سنگ قبر با ارزش‌های هنری و تاریخی محافظت می‌کند.
تصویر سنگ قبر ملکه انگلیس در قلعه ویندسور را مشاهده می‌کنید که او کنار شاهزاده فیلیپ دفن شده است. / همشهری آنلاین
بر روی سنگ قبر موقت نوشته شده: ژینا جان تو نمی‌میری، نامت یک رمز می‌شود.
فعالان توئیتری با انتشار دو عکس از قیرپاشی و تخریب مجدد سنگ قبر ابراهیم یزدی، در آستانه پنجمین سالمرگ وی خبر داده‌اند.
فرزند آیت‌الله بیات زنجانی، مرجع تقلید شیعیان با انتشار تصویری به مخدوش شدن مزار یکی از مرجع تقلید اعتراض کرد.
شرکت بهمن دیزل بزرگترین تجاری ساز کشور طی اطلاعیه اعلام کرد به دنبال برگزاری فروش اردیبهشت ماه، ده ها کشنده مدرن و پرقدرت امپاور به طور روزانه شماره گذاری و تحویل مشتریان می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ