بر روی سنگ قبر موقت نوشته شده: ژینا جان تو نمی‌میری، نامت یک رمز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال استقلال بر سر مزار فوتبالیست فقید صنعت نفت آبادان حضور یافت.
سرمربی استقلال در حرکتی قابل ستایش، بر سر مزار فوتبالیست جوان صنعت نفت حضور پیدا کرد.
بر خلاف دیگر مار‌ها که معمولا یک شیوه برای شکار طعمه دارند و بار‌ها تکرارش می‌کنند، شاه کبری برای طعمه‌های گوناگون شیوه‌های حمله متفاوتی دارد.
مار دریایی که میلیون‌ها سال پیش توانایی خود برای دیدن رنگ را از دست داده بود، دوباره تکامل یافته است. این یکی از تنها ۲ خزنده شناخته شده بدست آورنده این نوع دید رنگی است.
این مار زنگی دشتی را در ایالت نیومکزیکو در جنوب آمریکا پیدا کردند و دامپزشک توانست با جراحی تله موش را از بدن مار خارج کند. شگفت اینکه موش بی‌نوا هنوز در تله موش بود.
سیدمهدی رحمتی که هدایت نساجی را برعهده گرفته، دست به حرکت جالب و قابل تقدیری زد.
سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس ظهر امروز بر سر مزار دو پیشکسوت فقید این تیم حاضر شدند.
گورستانی که تفکر پایه‌ریزی آن با هدف پایان‌دادن به قبرستان‌های متعدد در پایتخت ایران در سال ۱۳۴۵ شکل گرفت، در نهایت در ۲۷ تیر ۱۳۴۹، اولین میهمان دائمی خود را پذیرا شد؛ پس از «محمدتقی خیال» که در قطعه یک، ردیف یک و شماره یک به خاک سپرده شد، حدود یک‌میلیون‌و ۷۰۰ هزار نفر دیگر هم در بزرگ‌ترین گورستان ایران ساکن شدند تا شهر بزرگی از مردگان در جنوب تهران و در محدوده منطقه ۱۹ شکل بگیرد.
به‌نظر می‌رسد که امکان استفاده از مار رباتیک ناسا در سایر سیاره‌های منظومه شمسی ازجمله مریخ نیز وجود داشته باشد و فرصت را برای اکتشافات بیشتر در سطح یا بخش‌های عمیق‌تر فراهم سازد.
بدن یک مار رینگال سیاه یا خاکستری تیره است که دو یا سه نوار سفید روی سینه‌اش می‌چرخند. سایر مار‌های رینگال ترکیبی از رنگ مشکی با نوار‌های زرد دارند. رنگ این الاپید بسته به جایی که در آفریقای جنوبی زندگی می‌کند کمی متفاوت است. فلس‌های مار رینگال به جای صاف بودن، برآمدگی دارد.
میدانگاه ارامنه دولاب، در فضای بین آرامستان‌های تاریخی محله دولاب قرار دارد؛ مکانی که با مساحت ۵هزار مترمربع برای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، گردهم‌آیی و دسترسی مطلوب به آرامستان‌ها فراهم شده است.
سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بر سر مزار شهید محمد صادق صدر و شهید محمدباقر صدر در نجف حضور یافت. در تصاویر منتشر شده سردار قاآنی ضمن ادای احترام به شهید صدر بر سر مزار دو فرزند شهیدش مصطفی و مؤمل نیز حضور یافت. خبرگزاری نون عراق نوشت: اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در یک سفر غیرمنتظره وارد عراق شده که دومین سفر در نوع خود در سال جاری است. در حالی که یک منبع عراقی تایید کرد که این مقام ایرانی با مقامات و رهبران سیاسی گفتگو خواهد کرد. به گفته یک منبع سیاسی عراقی به العربی الجدید، قاآنی اواخر شب پنجشنبه وارد استان نجف در جنوب عراق شد و با رهبران حشد الشعبی ابوفدک المحمداوی و ابوزینب اللامی دیدار کرد و همچنین مقبره ابومهدی المهندس را زیارت کرد.
مادر «کیان پیرفلک»، تصاویر جدیدی از مزار پسرش را در فضای مجازی منتشر کرد.
بیشتر از ده سال از فوت مسعود استیلی می‌گذرد اما هنوز داغ او برای خانواده‌اش تازه است.
صبح امروز مراسم خاکسپاری علی نوبخت در آمل با حضور اعضای تیم فوتبال احسان ری برگزار شد.
بر اساس پژوهشی که نتایجش در ژورنال عنکبوت‌شناسی منتشر شده است، بله برخی عنکبوت‌ها مار می‌خورند.
اتوبوس کادر فنی تیم فوتبال گل‌گهر که ساعتی پیش در فرودگاه رشت به زمین نشسته، راه خود را به سمت آرامگاه انزلی کج کرد.
یحیی گل‌محمدی پس از ورود به آبادان بر سر مزار شهدای این شهر رفت.
رهبر انقلاب در نخستین ساعات صبح امروز در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حاضر شدند و با قرائت نماز و قرآن، یاد و خاطره امام عظیم‌الشأن ملت ایران را گرامی داشتند. ایشان سپس بر سر مزار شهدا حاضر شدند.
مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن و برخی از اعضای این تیم با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان بر مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حاضر شدند.
سرمربی تیم ذوب‌آهن پیش از تمرین تیمش بر مزار سیروس قایقران حضور یافت.
فعالان توئیتری با انتشار دو عکس از قیرپاشی و تخریب مجدد سنگ قبر ابراهیم یزدی، در آستانه پنجمین سالمرگ وی خبر داده‌اند.
سید ابراهیم رئیسی و اعضای هیات دولت صبح امروز سه‌شنبه (یکم شهریور) به مناسبت آغاز هفته دولت، با حضور در مرقد امام خمینی(ره) و با قرائت قرآن و فاتحه، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند. در این مراسم، حجت‌الاسلام سید حسن خمینی تولیت حرم امام خمینی(ره) نیز حضور داشت.
در دوسال گذشته تصویر ایشان را بالای ده بار تخریب تصاویر آیت الله صانعی ابتدا به صورت بنر در بالای آرامگاه بوده است که مرتب پاره می‌شده است، گفت: بعد از این، عکس والد را به صورت حکاکی روی کاشی سفارش دادیم، اما آن هم مخدوش شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ