خانه‌ای قدیمی در میدان صد نارمک وجود دارد که بیست و اندی سال پیش قبر صاحبش را در خود جای داده است. درِ آهنی این خانه را که باز کنی در پایین اتاق روبرو سنگ قبری سفید که با قابی شیشه‌ای پوشانده شده نمایان می‌شود. این قبر متعلق به «سیدمحمد برهانی» امام جماعت مسجد محله است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد گنج‌خانلو رکابزن تیم ملی ایران در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان، به گفته رئیس فدراسیون، وسایل خود را جمع کرده و از هتل محل اقامت در اسکاتلند گریخته است. او احتمالا به یکی از کشورهای اروپایی پناهنده خواهد شد. این آخرین تصویر گنج‌خانلو در این مسابقات است
ریکاردو ساپینتو از اهدافش برای صعود به مرحله گروهی لیگ کنفرانس سخن گفت.
تیم فوتبال اینتر با غلبه بر میلان در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به فینال صعود کرد.
ترکیب رسمی دو تیم میلان و اینتر برای دربی اروپایی و جدال دو تیم در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.
داده‌های مطالعه جدیدی که در مجله اروپایی «غدد درون‌ریز» منتشر شده، نشان می‌دهد که پسران دارای اضافهوزن با مشکل محدودیت در رشد اندام تولیدمثلی نسبت به سایر همسالان خود مواجه هستند و این موضوع آن‌ها را در معرض خطرناباروری در بزرگسالی قرار می‌دهد.
آیا آنچه می‌خورید واقعاً می‌تواند مغز شما را جوان نگه دارد؟ محققان دانشگاه ملی استرالیا اینگونه فکر می‌کنند. مطالعه‌ای که به تازگی در مجله تغذیه اروپایی (European Journal of Nutrition) منتشر شده، نشان می‌دهد که مصرف مقادیر زیاد غذا‌های غنی از منیزیم باعث کندتر شدن روند پیری در مغزِ بزرگسالان بالای ۵۵ سال می‌شود.
سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه روز سه‌شنبه ۲۵ آوریل- ۵ اردیبهشت به وقت محلی در جمع خبرنگاران در نیویورک در پاسخ به اینکه آیا برجام مرده است؟ گفت که با توجه به این واقعیت پیش می‌‌‌رویم که مدت‌‌‌ها پیش توافقی در مورد احیای آن حاصل شد و اکنون، به دلایلی، کشورهای اروپایی شور و شوق خود را از دست داده‌اند، آمریکایی‌ها، از طریق منابع مختلف، قبلا به طور ناشناس، اعلام می‌‌‌کنند که باید به دنبال چیز دیگری بود.
میلان در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل اسماعیل بن ناصر ناپولی را شکست داد.
سرمربی لورکوزن گفت که آنها می خواهند پس از سالها، به مرحله نیمه نهایی یک رقابت اروپایی راه یابند.
نبرد شدید در جبهه باخموت در حالی ادامه دارد که یک مسئول ارشد اروپای از مرحله خطرناک جنگ اوکراین سخن گفت.
منچسترسیتی رقابت خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپای این فصل را امشب با سفر به آلمان و نبرد با لایپزیگ در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها آغاز می‌کند.
با برگزاری قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپای 2023، اسپانیا برابر ایتالیا و هلند برابر کرواسی قرار خواهند گرفت.
بنرهای «سپاه؛ افتخار ملت» در محل سفارت‌خانه‌های کشورهای اروپایی در تهران نصب شده است.
تیم ملی ایران در این دوره از مرحله گروهی صعود کرد اما به سه قدرت اروپایی برخورد کرد که بازی با آنها می‌تواند تجربه گرانبهایی برای هندبال ایران باشد.
با پایان مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان، برنامه دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد.
نصف تیم های صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را اروپایی ها تشکیل می دهند.
دیدار تیم های ملی فوتبال دانمارک و تونس در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ با تساوی به پایان رسید.
مجله اشپیگل آلمان روز شنبه بدون افشای منابع خود ادعا کرد که برلین و هشت کشور دیگر عضو اتحادیه اروپا در حال برنامه ریزی برای گسترش تحریم‌ها علیه ایران هستند.
مجله اشپیگل آلمان روز شنبه بدون افشای منابع خود ادعا کرد که برلین و هشت کشور دیگر عضو اتحادیه اروپا در حال برنامه ریزی برای گسترش تحریم‌ها علیه ایران هستند.
برای استعدادیاب‌های باشگاه‌های اروپایی هم خیلی غافلگیر کننده نخواهد بود اگر طارمی در شرایطی مشابه در مرحله گروهی جام جهانی، نام خودش را سر زبان‌ها بیندازد
قرعه‌کشی مرحله مقدماتی دوره بعدی جام ملت‌های اروپا برگزار شد و ۵۳ تیم‌ ملی اروپایی رقبای خود در مسیر صعود به مرحله نهایی را شناختند. در این مرحله ایتالیا با انگلیس و فرانسه با هلند در یک گروه قرار گرفتند.
پس از وقوع انفجار‌های مرموز در دو خط لوله گاز روسیه رهبران اروپایی خود را برای بدترین شرایط آماده می‌کنند.
بر اساس تحقیقاتی که در مجله اروپایی قلب و عروق منتشر شد، نوشیدن دو تا سه فنجان قهوه در روز با طول عمر بیشتر و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی در مقایسه با اجتناب از مصرف قهوه مرتبط است.
مربی تیم هندبال دختران نوجوان کشورمان بعد از شکست شاگردانش برابر میزبان دیدارهای جهانی و اولین تیم اروپایی رقیب گفت: از این مرحله کارمان در مسابقات جهانی سخت‌تر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ