همه می‌دانند او چه انسان شروری است و سوابق کیفری متعددش مستند در پرونده موجود است. حتی همین الان هم دوستانش دست از شرارت برنمی دارند و سنگ قبر خواهر مظلوم من را شکسته‌اند! رسیدگی به پرونده اتهامات گوران ادامه دارد و رأی دادگاه بعد از مشورت قضات صادر خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک ایرانی الوحده نزدیک بود اولین گل فصل خود را به زیباترین شکل ممکن بزند.
در ادامه تحقیقات مأموران پی بردند که مقتول در کار خرید و فروش روغن سوخته خودرو بوده و با کسی دشمنی و اختلافی نداشته است، اما چند سال قبل با زنی ۳۸ ساله به نام فریبا ازدواج کرده است و از او دو فرزند دارد. در بررسی‌های بعدی معلوم شد فریبا قبل از ناصر یک‌بار ازدواج کرده بوده و از همسر اولش پسر ۱۹ ساله‌ای به نام شهرام دارد.
دلیل علمی محکمی در پس این داستان وجود دارد که چرا نباید عسل خود را با شیر داغ مخلوط کنیم!
فوق ستاره پرتغالی النصر گل اول تیمش مقابل رجا کازابلانکا را به ثمر رساند.
در این حادثه برادر قاتل نیز با شلیک گلوله مصدوم شد که او به مراکز درمانی منتقل و حالش مساعد است.
کارآگاهان در تحقیقات اولیه از همسر و پسر بزرگ قربانی شلیک مرگ دریافتند که پدر خانواده هنگام خروج از باغ خانوادگی که همراه پسر بزرگش بوده است، هدف شلیک ۲ مرد ناشناس که ترک موتورسیکلت نشسته بودند قرار گرفته است.
وزیر خارجه آلمان به عدم تمدید توافق صادرات غلات از سوی روسیه واکنش نشان داد.
وزیر خارجه آلمان به عدم تمدید توافق صادرات غلات از سوی روسیه واکنش نشان داد.
مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: امعا، احشام و سر دام سنگین مبتلا به تب مالت امکان مصرف ندارد و باید معدوم شود، اما گوشت دام بعد از ۴۸ ساعت نگهداری در یخچال در دمای صفر تا چهار درجه سانتیگراد، امکان مصرف دارد و طبق این شیوه عامل بیماری‌زای تب مالت از بین می‌رود.
هیچگاه نوزاد را با شیشه شیر در بستر نگذارید یا شیشه پر از نوشیدنی‌های شیرین به او ندهد. پستانک کودک را در چیز شیرینی مانند شکر یا عسل فرو نبرید.
یافته‌های جدید پژوهشگران کانادایی نشان می‌دهد؛ شروع به نوشیدن شیر در هزاران سال پیش توسط مردم اروپا منجر به افزایش قد مردم این قاره شده است.
ترکیب میوه‌ها و شیر بهترین گزینه برای برای دسر و میان وعده است. وقتی میوه‌ها و شیر به درستی جفت شوند، سالم هستند و در هر لقمه طعم شیرینی دارند که می‌توانند روحیه شما را نیز شیرین کنند. هنگام ترکیب میوه با شیر، می‌توانید از میوه رسیده، شیرین و کره‌ای مانند انبه، آووکادو، انجیر و خرما استفاده کنید.
بهترین میان وعده‌ها برای دانش آموزان لقمه نان و پنیر و گردو، انواع میوه‌ها (سیب، پرتقال، نارنگی، موز، هلو، زردآلو، لیمو شیرین و غیره) و سبزیجات تازه (مانند هویج، کاهو، خیار و غیره) و میوه‌های خشک (ماننده برگه میوه ها، کشمش و انجیر خشک و مویز و توت خشک)، مغزدانه‌ها (مانند گردو، فندق، پسته و بادام)، شیر و بیسکویت‌های سبوس‌دار است.
گوران، برای فرار از دست پلیس به خانه دو زن در همسایگی‌اش رفت و آن‌ها را گروگان گرفت. مرد متجاوز پس از آنکه شلیر رسولی خودش را از پنجره به پایین پرت کرده بود، در حین فرار از پشت‌بام به خانه همسایه دیگر رفت. یک زن را گروگان گرفت. ولی آنجا هم نزدیک بود دستگیر شود که بازهم به خانه یک همسایه دیگر رفت. در آنجا نیز لحظات وحشتناکی را رقم زد.
"سلام شهیدی"، همسر شلیر رسولی نیز به جزئیاتی از این حادثه پرداخته و با بیان اینکه این رخداد، مصیبتی بزرگ و ناراحت‌کننده نه تنها برای خانواده خودم، بلکه تمام کردستانی‌هاست گفت: از 2 روز قبل از این واقعه با برادر خانمم برای کارگری ساختمانی و تأمین خرج و مخارج زندگی به عراق رفته بودم. صبح همان روزی که همسرم خود را از پنجره خانه همسایه‌مان به پایین پرت کرده بود، از ماجرا با خبر شدم و دنیا روی سرم خراب شد.
شلیر و داستان خودکشی او ابعاد پیچیده‌ای دارد؛ زنی که در نبود دوراندیشی‌های اجتماعی در معرض تعرض قرار گرفته و در واقع قربانی نگاه مردسالارانه شده است و حالا انسیه خزعلی به عنوان معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری به جای بررسی ریشه‌ای موضوع و تلاش برای حذف عواملی که به رفتار‌های خشونت‌آمیز علیه زنان دامن می‌زند، در توییتی تنها درباره شرافت و پاکدامنی حرف می‌زند و هیچ اشاره‌ای به وحشت و رنجی که این زن تجربه کرده است، ندارد.
سلام شهیدی، همسر شلیر رسولی گفت: شلیر خودش را به لب پنجره رسانده بود و همچنان کمک می‌خواست. همسایه‌ها با فریاد از او می‌خواستند که خودش را پایین نندازد. آن‌ها می‌گفتند که پلیس الان می‌رسد و کسی جرأت نمی‌کرد در خانه گوران را بشکند و وارد آنجا شود. چون او اسلحه داشت و بعد هم همسایه‌ها دیدند که ناگهان شلیر از پنجره به پایین سقوط کرد. آن‌ها می‌گویند که در لحظه آخر گوران با او درگیر شده و در این درگیری شلیر به پایین سقوط کرده بود.
وزیر کشور گفت: این بانوی عفیفه الگویی برای دختران و زنان ایران اسلامی است. مرگ او یک مرگ شهادت گونه است.
وزیر کشور گفت: این بانوی عفیفه الگویی برای دختران و زنان ایران اسلامی است. مرگ او یک مرگ شهادت گونه است.
شامگاە شنبه ۱۲ شهریورماه، یک مرد قصد تجاوز به زن ۳۶ ساله به نام شلیر رسولی، اهل روستای چشمیدر از توابع سروآباد (استان کردستان) را داشت که زن جوان برای نجات از دست این مرد، خود را از پنجره منزل به پایین پرتاب کرد و بعد از چند روز جان باخت. وداع مریونی‌ها با پیکر شلیر رسولی را ببینید.
این روز‌ها نام شلیر رسولی، شیرزن مریوانی که در جریان درگیری با یک شرور متجاوز جانش را از داده، تبدیل به نماد پاکدامنی و شجاعت در این شهر شده است.
اطلاعیه روابط عمومی دادگستری کردستان: حسب تحقیقات اولیه بازپرس دادگستری مریوان، در تاریخ ۱۴ شهریورماه سال جاری یکی از اراذل و اوباش این شهر، اقدام به گروگانگیری و قصد تعرض به یک زن ۳۶ ساله به هویت «شلیر رسولی» اهل روستای چشمیدر از توابع شهرستان سروآباد را می‌نماید و وی را از طبقه دوم ساختمان به پایین پرت می‌کند.
نساجی مقابل انبوه هواداران خانگی بردی شیرین را مقابل مس کرمان به دست آورد تا اولین پیروزی این فصل خود را ثبت کند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ