فرزند آیت‌الله بیات زنجانی، مرجع تقلید شیعیان با انتشار تصویری به مخدوش شدن مزار یکی از مرجع تقلید اعتراض کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اونا سیمون، دروازه بان اتلتیکو بیلبائو، از ورود دوربین های فیلمبرداری به داخل رختکن انتقاد کرد.
بعد از ساعتی انتظار و معطلی، پنج ستاره پرسپولیس جلو آمدند تا یک نطق تاریخی را مقابل تمام رسانه‌های تصویری فوتبال ایران انجام دهند.
در این هفت سال شش قهرمانی آوردیم، ولی یک هزار تومانی به تیم ما داده نشده است. اینها به کنار؛ ما نه منبع درآمدزایی پیدا کردیم و نه چیز دیگر
اوضاع آشفته در اراضی اشغالی و گسترش اعتراضات، طایفه اقلیت «دروزی» در فلسطین اشغالی را نیز به جبهه‌گیری وا داشت و در پیامی اعتراضی از مخالفت با خدمت سربازی اجباری فرزندان خود در ارتش خبر داد.
علی‌اصغر قائمی عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از مداخلات مکرر داماد زاکانی در تصمیم‌گیری‌های برخی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری گفت: متن این تذکر به امضای ۹ نفر از اعضای شورای شهر رسیده است که تقدیم هیات‌رئیسه شورا خواهد شد.
اعتراض شدید خمز به وضع چمن نقش جهان
دیدار ابتدایی پرسپوليس در استادیوم آزادی در شرایطی با تک گل نعمتی در جریان است که هر دو تیم نسبت به عملکرد داوری معترض هستند.
مدیر تیم پرسپوليس نسبت به عدم حضور تماشاگران در جدال این تیم مقابل آلومینیوم واکنش نشان داد.
وکلای رئیس جمهور سابق آمریکا به درخواست دادستانی این کشور جهت صدور حکم منع افشای اسناد و شواهد جلسات دادرسی، اعتراض کردند.
رافائل واران، مدافع تیم منچستریونایتد پس از تماشای دیدار جام خیریه انگلیس، از قوانین جدید اعمال شده در مسابقات انتقاد کرد.
اعتراض سرمربی وزنه‌برداری به حذف برخی اوزان در اعزام به هانگژو
مهدی سلیمی سرپرست تیم فوتبال سپاهان مدعی شده که باشگاه تراکتور برای جذب حسین‌زاده 700 هزار دلار پول رضایتنامه داده است.
صدها نفر از کارکنان گوگل و آمازون در نیویورک تجمع کردند تا به پروژه میلیاردی «نیمبوس» بین گوگل، آمازون با تل آویو اعتراض کنند.کارکنان معتقدند این فناوری ناقض حقوق بشر و آزادی‌های مدنی است.
بازیکنان استقلال با انتشار متن مشترکی نسبت به شرایط این باشگاه اعتراض کردند.
بازی هوادار تهران و ملوان بندرانزلی بسیار پرتنش و نفسگیر دنبال شد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد سارق که با مخدوش کردن پلاک موتورسیکلتش موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ مرد سارق که با مخدوش کردن پلاک موتورسیکلت شأن موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۴ فقره سرقت معترف شدند.
عباس جدیدی در اعتراض به روند برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی، مجمع را ترک کرد و گفت: ما باید انتخاباتی را برگزار کنیم که قانونمند باشد، همه ما دربرابر قانون یکسان هستیم.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ مرد که با مخدوش کردن پلاک موتورسیکلت شان موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت با پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کرد، خبر داد و گفت متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت سرقتی و پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.
عماد افروغ جامعه شناس و استاد دانشگاه گفت: در ضرورت اعتراض و نقد و در اصل توجیهی آن هیچ تردیدی نیست؛ به‌دلیل اینکه صاحبان قدرت فریب قدرت را می‌خورند و یک جابه‌جایی در خادم و مخدوم بودن اتفاق می‌افتد.
۴ آبان امسال، حدود ۲ هزار پزشک در حمایت از دکتر مهران فریدونی؛ پزشک بازداشت‌شده حاضر در تجمع پزشکان شهر شیراز که نسبت به گزارش پزشکی قانونی درباره علت جانباختن مهسا امینی (دختر ۲۲ ساله سقزی که روز ۲۵ شهریور امسال، بعد از دستگیری توسط گشت ارشاد در شهر تهران و انتقال به بازداشتگاه وزرا دچار مرگ مغزی شد) تشکیک کرده و علت واقعی فوت مهسا را متفاوت از گزارش رسمی این نهاد قضایی دانسته بود و همچنین در اعتراض به مخدوش شدن امنیت جانی مصدومان اعتراضات اخیر در فضای مراکز درمانی، استفاده غیرمجاز و غیر درمانی از آمبولانس‌ها در اعتراضات اخیر، مجبور کردن برخی پزشکان درمانگر در مراکز درمانی برای افشای اسرار بیماران و همچنین برهم خوردن امنیت و آرامش فضای مراکز درمانی با ورود لباس شخصی‌هایی که به دنبال مجروحان اعتراضات بودند، مقابل ساختمان سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ رفتند.
شرکت بهمن دیزل بزرگترین تجاری ساز کشور طی اطلاعیه اعلام کرد به دنبال برگزاری فروش اردیبهشت ماه، ده ها کشنده مدرن و پرقدرت امپاور به طور روزانه شماره گذاری و تحویل مشتریان می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ