با توجه به رکوردزنی میزان مرگ‌ومیر در پایتخت (روزانه حدود ۲۰۰ نفر به گفته مدیر عامل سازمان بهشت‌زهرای شهرداری تهران)، فرصت درآمدزایی و کسب‌وکار در این بخش نیز قابل قیاس با دوره قاجار نیست. به‌نظر می‌رسد آرزوی مرحوم ملاهادی به سود شهرداری تهران محقق شده است؛ بدیهی است که اگر واردات سنگ قبر از چین ممنوع شود و واحد‌های مستقر در خود شهرداری دست‌اندرکار تولید آن شوند، کسب‌وکار مرتبط با مرگ شهروندان نیز بیش از پیش رونق خواهد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نقش نوه بنیان‌گذار عربستان در خرید جدید الهلال!
علی رغم مستمری پایین بهزیستی، بخش زیادی از هزینه‌های یک معلول هزینه‌های سنگین درمان و خدمات توانبخشی است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: ما تصویب کردیم که سهم پرداختی و هزینه‌های درمانی از جیب مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه به ۳۰ درصد کاهش پیدا کند.
نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس گفت: شاهد افزایش قیمت کود، سموم شیمیایی و هزینه آبیاری برای کشاورزان هستیم و باید دستور داده شود تا هزینه کشاورزان که روز به روز بالا می‌رود، کنترل شود.
یک کارشناس مسکن گفت: هزینه‌های توسعه افقی بیشتر از هزینه‌های توسعه‌های عمودی نیست و این مسکن ها مزایایی دارند که در ساختمان های عمودی وجود ندارد.
در راستای تحقق دستاوردهای دولت هوشمند کلیه استعلامات بین دستگاهی پنجره واحد مدیریت زمین رایگان است.
هزینه‌های تولید با بازگشت بقایا و پسماندهای کشاورزی به چرخه خوراک دام و طیور حدود یک پنجم کاهش پیدا می‌کند.
افزایش هزینه‌های زندگی در انگلیس، مردم این کشور را مجبور کرده تا برای تامین هزینه‌های خود به شرط‌بندی متوسل شوند.
روزنامه اطلاعات در روز یکشنبه ۲۲ اسفند سال ۱۳۵۵ از افزایش آمار عروسی در تهران در نزدیکی‌های عید خبر داده و به بررسی هزینه‌های برگزاری مراسم یک شب عروسی از قبیل اجاره سالن، گل و ... پرداخته است.
تداوم بحران هزینه‌های زندگی در انگلیس به هجوم بی‌سابقه مردم این کشور به بانک‌های غذا منجر شده است.
نبود نظارت کافی و مؤثر، حلقه مفقوده جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان با تحمیل هزینه‌های بیشتر از سوی شرکت‌های تاکسی اینترنتی محسوب می‌شود.
رئیس اداره امور شرکت‌های سرمایه‌گذاری و هلدینگ سازمان بورس گفت: شرکت‌های گروه خدمات بازار سرمایه با حداقل سرمایه ۵ هزار میلیارد ریال می توانند به عنوان مدیر سندیکا ایفای نقش کنند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که به دنبال کاهش هزینه های لجستیک و در نتیجه آن کاهش بهای تمام شده تولید هستیم، خواستار همکاری وزارت خانه‌های امور اقتصاد و دارایی و راه و شهرسازی برای اختصاص فضای بیش تر جهت انبارش مواد اولیه خودروسازان در گمرک آپرین در راستای افزایش سرعت در تولید شد.
آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال از هزینه های باورنکردنی قرارداد مهدی قائدی ستاره این باشگاه دفاع کرد.
موقعیت تضعیف شده روسیه به شرکای بین المللی باقی مانده آن کشور مزیت مشخصی می‌بخشد مزیتی که آنان می‌توانند از آن برای مطالبه وجوهی استفاده کنند که کرملین را در موقعیت نامناسبی قرار می‌دهد.
رئیس انجمن ناباروری ایران درباره وضعیت بیمه‌های ناباروری می‌گوید: «اصولا هزینه‌های ناباروری در کشور بالاست، اما نکته اینجاست که ما جزو معدود کشور‌هایی هستیم که چه بیمه پایه و چه بیمه تکمیلی بخش‌هایی از هزینه‌های ناباروری را تقبل می‌کنند، اما در اینجا با یک مشکل روبه‌رو هستیم آن هم عدم‌پرداخت به‌موقع تعهدات توسط بیمه‌هاست.»
معاون محیط زیست طبیعی گفت: کمتر کشوری در دنیا وجود دارد که همچون کشور ما تمام هزینه‌های حفاظت از محیط زیست بر دوش دولت باشد.
کارمندان در شرکت‌ها بیمه می‌شوند و اصلاً مشخص نیست که چرا باید مجدداً در پروژه‌های مختلف بیمه شوند و حق بیمه برایشان پرداخت شود. از طرف دیگر، معمولاً سازمان تأمین اجتماعی صورت حساب پیمانکاران را قبول نمی‌کند و روی تمام فاکتور حق بیمه قرارداد اعمال می‌شود. در این شرایط سخت کسب و کار تحمیل هزینه‌های بالا نظیر حق بیمه قرارداد باعث ورشکستگی شرکت‌ها می‌شود.
حدود دو دهه است که طرح شهر دانش برای توسعه محیط علمی دانشگاه تهران مطرح شده است اما نبود طرحی درست منجر به این شده تا ساکنان اطراف دانشگاه تهران با مشکلاتی مواجه شوند.
رئیس‌جمهور آمریکا گفت که تصمیم دارد «هزینه‌های بیشتری» را بر حاکمیت ایران تحمیل کند.
در حال حاضر خانواده‌ها حتی برای مسافت‌های کوتاه هم باید از ۴ تا ۶ میلیون تومان برای ایاب و ذهاب دانش آموزان متحمل شوند که این رقم به علاوه میزان هزینه دانش آموزان برای روپوش و همچنین لوازم التحریر برای خانواده‌ها گران تمام می‌شود.
ترکیه به درخواست اوکراین برای تأمین تمامی هزینه‌های ورزشکاران اوکراینی پاسخ مثبت داد.
بلومبرگ طی گزارشی نوشت: از آنجا که هزینه‌های انرژی در سراسر انگلیس سر به فلک گذاشته است، حدود 60 درصد کارخانه‌های انگلیسی در معرض تعطیلی قرار گرفته‌اند.
سران سه قوه باید بارها و بارها پشت تریبون از رفتارهای سلیقه‌ای اعلام برائت کنند تا این اتهام متوجه حاکمیت نشود. آیا کسی تا کنون هزینه ایجاد شده ناشی از اظهارات آقای هاشمی گلپایگانی را محاسبه کرده است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ