غلامعلی بِسکی معروف به بابا بسکی حامی فعال و حامی محیط زیست قبل از مرگش نیز فقط به محیط زیست فکر می‌کرد؛ به طوری که وصیت کرده بود حتی بر مزارش هم سنگ قبر کار نشود تا مانع رشد سبزه نباشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مردم شهرستان بروجرد با حضور در مقابل منزل قهرمان کشتی جهان، محمدرضا شاکری، از این ورزشکار قهرمان ملی استقبال کردند.
روزبه چشمی در پایان دیدار دوستانه با آلومینیوم، به شدت نسبت به وضعیت کنونی استقلال اعتراض کرد.
باستان‌شناسان از مردم درخواست کرده‌اند به حل معمای «نسگلیف»، سنگ حکاکی‌شده‌ای که تابستان گذشته در حفاری نسکلیف هیلفورت یافت شد کمک کنند.
باستان‌شناسان پس از کشف یک نقش‌برجسته در رومن ویندولاندا، در جستجوی یافتن سرنخ‌هایی برای شناسایی نقش مرموز حکاکی‌شده روی این سنگ هستند.
مدیر پایگاه محور میراث ساسانی فارس گفت: بخش میانی این سنگ نگاره در زمان برش شکسته شده است. به نظر می‌رسد ابتدا این نقش را می‌خواستند از بالا جدا کنند، اما بعداً به طور کامل نقش را از سنگ برداشتند.
مدیر میراث‌جهانی منظر باستان‌شناسی ساسانی فارس گفت: سنگ نگاره ساسانی استرداد شده به ایران از نظر نوع لباس، گردنبند، لباس فاخر و اشاره انگشت به نظر می رسد یک بزرگ زاده بوده است.
با گذشت حدود سه ماه از سال، امروز بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای به بانک‌ها، از افزایش حداکثر مجموع اصل تسهیلات خرد قابل پرداخت به هر مشتری در هر مؤسسه اعتباری به ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد.
با گذشت حدود سه ماه از سال، امروز بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای به بانک‌ها از افزایش حداکثر مجموع اصل تسهیلات خرد قابل پرداخت به هر مشتری در هر مؤسسه اعتباری به ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد.
با گذشت حدود سه ماه از سال، امروز بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای به بانک‌ها از افزایش حداکثر مجموع اصل تسهیلات خرد قابل پرداخت به هر مشتری در هر مؤسسه اعتباری به ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد.
پرتاب سنگ از روی تماشاگران استقلال به سوی علیرضا بیرانوند، سر ننکا را نشانه گرفت.
مربی ۴۰ ساله دورتموند روز بسیار سختی را در وستفالن تجربه کرد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل گل گهر سیرجان سنگ تمام گذاشت.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه گفت: مردم فهیم و سرافراز تربت حیدریه در حمایت از آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال در روز قدس سنگ تمام خواهند گذاشت.
اگر فردی در روستای ساپانتا فوت کند سهم او یک سنگ قبر آبی و رنگارنگ در قبرستان مری است که روی آن نامش نوشته شده است. روی آن نقاشی با شعری طنزگونه که شغلش یا نحوه مرگش را نشان دهد، کشیده می‌شود.
لیتیوم یکی از اجزاء مهم در باتری‌های قابل شارژ است که در تلفن‌های همراه، رایانه‌های دستی و خودرو‌های برقی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حال حاضر، آلیاژی از لیتیوم و آلومینیوم در صنایع هواپیماسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد که سبک، قابل انعطاف، محکم و مقاوم است.
با توجه به رکوردزنی میزان مرگ‌ومیر در پایتخت (روزانه حدود ۲۰۰ نفر به گفته مدیر عامل سازمان بهشت‌زهرای شهرداری تهران)، فرصت درآمدزایی و کسب‌وکار در این بخش نیز قابل قیاس با دوره قاجار نیست. به‌نظر می‌رسد آرزوی مرحوم ملاهادی به سود شهرداری تهران محقق شده است؛ بدیهی است که اگر واردات سنگ قبر از چین ممنوع شود و واحد‌های مستقر در خود شهرداری دست‌اندرکار تولید آن شوند، کسب‌وکار مرتبط با مرگ شهروندان نیز بیش از پیش رونق خواهد گرفت.
نمایندگان مجلس که از ابتدای دوره یازدهم قوه مقننه به دنبال اصلاح و تغییر در چارچوب انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند، امروز فرصتی فراهم شد تا این موضوع در صحن علنی رقم بخورد تا در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی مردم با شرایطی بهتر وکلای خود را راهی بهارستان کنند.
نمایندگان مجلس که از ابتدای دوره یازدهم قوه مقننه به دنبال اصلاح و تغییر در چارچوب انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند، امروز فرصتی فراهم شد تا این موضوع در صحن علنی رقم بخورد تا در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی مردم با شرایطی بهتر وکلای خود را راهی بهارستان کنند.
دستور کار دوم نظارتی مجلس درخصوص واگذاری دارایی های مالی بود؛ کسری بودجه از پدیده‌های رایج در اقتصاد کشورها به شمار میآید اما بحث اصلی درباره این پدیده، نحوه جبران کسری بودجه است در این میان در تمام این سال ها، واگذاری دارایی های سرمایه ای و واگذاری دارایی های مالی از جمله روش های تأمین مالی کسری بودجه ساختاری در اقتصاد ایران محسوب می شده است
امروز سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی است؛ مردی که عمری را در راه دین و میهن و مردم جهاد کرد و سرانجام در ۱۳ دی ۱۳۹۸ در بغداد توسط آمریکایی‌ها به شهادت رسید. سردار وصیت کرده بود روی سنگ مزارش، از او فقط با عنوان ساده "سرباز" یاد شود.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس، گفت: عدم پذیرش ضامن بازنشسته و کارمند قراردادی توسط بانک یا ضرورت معرفی سه ضامن برای دریافت یک وام خرد، از مشکلات بسیاری از متقاضیان دریافت وام است.
در شرایطی که بلوکه کردن بخشی از وام ممنوع است و طبق بخشنامه بانک مرکزی، در سال جاری نباید وثیقه هیچ وامی وجه نقد یا سپرده باشد، مشاهدات میدانی از برخی شعب بانک اقتصاد نوین در روند پرداخت تسهیلات بیانگر این است که بخشی از وام بلوکه و وثیقه نقدی در کنار سایر وثایق نیز گرفته می‌شود.
روزنامه الریاضیه عربستان در چاپ امروز خود به حمایت از اعضای تیم ملی این کشور پرداخته است.
باشگاه پورتو در حمایت از مهدی طارمی در برابر هجمه‌ها ویدئویی منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ