صاحبان کسب‌وکار‌های ابری معتقدند گردش ترافیک مصرفی به‌طور چشمگیری افزایش پیدا کرده و حدود ۳ برابر بیش از سال گذشته برای این کسب‌وکار‌ها هزینه تراشیده است. به‌علاوه مصرف اینترنت را در شبکه‌های ابری به‌شدت بالا برده و هزینه‌های سنگین چندده‌میلیارد تومانی روی دست صاحبان این کسب‌وکار‌ها گذاشته و آن‌ها را مجبور به افزایش قیمت سرویس نهایی برای مشتریان کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت مدیره پرسپولیس می‌گوید ۱۸۰ میلیارد تومان این باشگاه در سازمان خصوصی‌سازی بلوکه شده است.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت:در نیمه دوم امسال حدود ۸ میلیارد دلار برای توسعه دو میدان مشترک ایران قرارداد امضا می‌شود.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد، از انعقاد قرارداد سرمایه گذاری احداث مجتمع تولید شمش منیزیم در منطقه ویژه اقتصادی لامرد خبر داد.
مدیرعامل شرکت ملی گاز گفت: تأسیسات ما در یک بخش بیش از ۱۵۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری در عسلویه صورت گرفته ودر کشور سرمایه عظیمی است.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری گفت: در صورت تخصیص بودجه ۳ هزار میلیاردی به صندوق، سرمایه صندوق به ۶ هزار میلیارد تومان می رسد.
رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد که اتحادیه اروپا ۱۰.۸ میلیارد دلار در آمریکای لاتین و کارائیب سرمایه گذاری خواهد کرد.
قطر در سال ۲۰۲۲ توانست ۲۹.۷۸ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی جذب کند؛ همچنین این کشور در صدر فهرست بهترین مقاصد سرمایه گذاری مستقیم خارجی در جهان برای سال ۲۰۲۳ قرار گرفت.
همه برنامه‌های کنترل تورم و توسعه اقتصادی کشور برای محقق شدن نیازمند دو زیرساخت اصلی هستند. نخست این که باید وضعیت داخلی کشور (اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی) به ثبات برسد و دوم این که مسائل سیاست خارجی در حوزه‌هایی همچون برجام و FATF نیز حل بشود. درواقع باید سرمایه گذاری خارجی وارد کشور و رونق اقتصادی ایجاد شود. در سایه این موارد، نظام عرضه و تقاضا بازسازی خواهد شد و در نهایت تورم قابل کنترل می‌شود. مجموعه این اتفاقات به افزایش اعتبار ایران در منطقه منتهی می‌شود
مجید عشقی گفت: اتفاقات سال ۹۹ باعث شناسایی نقاط ضعف در زیر ساخت بازار سرمایه شد که به سمت اصلاح آن رفته ایم.
مجید عشقی گفت: اتفاقات سال ۹۹ باعث شناسایی نقاط ضعف در زیر ساخت بازار سرمایه شد که به سمت اصلاح آن رفته ایم.
نماینده مردم در مجلس پس از بازدید از پروژه های توسعه ای شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، آمادگی خود را برای پیگیری تامین سرمایه و زیرساخت های این مجموعه اعلام کرد.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از شتاب‌زدگی در تصویب طرح مالیات بر عایدی سرمایه گفت: اخذ اصولی این مالیات می‌تواند ثمرات بسیاری برای اقتصاد کشور داشته باشد.
بندر امام- معاون امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برای تحقق توسعه تجارت دریامحور در خوزستان، برای ۸۶ پروژه زیرساختی بیش از ۳۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری دولتی صورت گرفت.
وقتی مصرفمان از حد بگذرد، دیگر بحث درباره صادرات معنی ندارد. از نظر زیرساخت هم ما اصلا قابل مقایسه با قطر نیستیم. به هرحال وقتی سرمایه گذاری وجود نداشته باشد، زیرساخت هم با مشکل مواجه خواهد شد؛ بنابراین ما اصلا امکان صادرات نداریم و صرفا به میزان بسیار پایینی به کشور‌هایی نظیر ترکیه و عراق صادر می‌کنیم
رئیس امارات و رئیس جمهور ترکیه امروز در تماسی تلفنی بر گسترش سرمایه گذاری متقابل، تجارت خارجی، همکاری در بخش‌ های انرژی، حمل و نقل، پروژه‌ های زیرساختی و صنایع دفاعی تاکید کردند.
ناترازی بنزین در کشور محصول عدم سرمایه گذاری در زیرساخت های پالایشگاهی در دولت های قبل است. باید روی راهکارهای مختلف مدیریت مصرف غیرقیمتی بنزین که در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد، متمرکز شویم.
لامرد- رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدیدهای نظارتی در آستانه تدوین برنامه هفتم، گفت: برای تحقق سرمایه گذاری باید زیرساخت ها در حوزه های مختلف توسعه یابد.
مدیرکل سرمایه گذاری و زیر ساخت گردشگری گفت: در هفته گردشگری شاهد افتتاح و بهره برداری ۱۸۳ پروژه گردشگری در کشور خواهیم بود.
مدیرکل سرمایه گذاری و زیر ساخت گردشگری گفت: در هفته گردشگری شاهد افتتاح و بهره برداری ۱۸۳ پروژه گردشگری در کشور خواهیم بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید براین که در بخش های زیرساختی کشور ظرفیت های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری بانک های خصوصی وجود دارد که هم منطق اقتصادی دارد و هم به بهبود خدمات رسانی به مردم منتهی می شود، از استاندارد نبودن فرایندهای بانکی انتقاد کرد.
عبدالحمیدی کارشناس بازار سرمایه گفت: اگر حذف دامنه نوسان به تدریج انجام شود در حالی که زیر ساخت های آن نیز فراهم شود، بازار می‌تواند در بلند مدت از ثبات خوبی برخوردار شود.
دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری گفت: با توجه به بی اعتمادی اغلب سرمایه گذاران به بازار سرمایه، نیاز به اصلاح زیرساخت های معاملاتی بازار و پیش بینی پذیری اقتصاد ضروری است.
دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری گفت: با توجه به بی اعتمادی اغلب سرمایه گذاران به بازار سرمایه، نیاز به اصلاح زیرساخت های معاملاتی بازار و پیش بینی پذیری اقتصاد ضروری است.
روز گذشته مورخه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ مجمع افزایش سرمایه وساخت با حضور ۶۹ درصد از سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را در ادامه مطلب بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ