مدیرکل سرمایه گذاری و زیر ساخت گردشگری گفت: در هفته گردشگری شاهد افتتاح و بهره برداری ۱۸۳ پروژه گردشگری در کشور خواهیم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه اعتماد نوشت: آمار رسمی منتشر شده در نیروی انتظامی نشان می‌دهد؛ در فاصله سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۹؛ هر سال به‌طور متوسط ۴ هزار و ۱۸۳ نفر در ایران به دلیل خودکشی جان‌شان را از دست داده‌اند. با این حساب نرخ مرگ و میر ناشی از خودکشی ۵/۱ مورد به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۲۶۰۴۱ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۸۳ هزار و ۴۱۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر که اقدام به نگهداری ۱۸۳ کیلوگرم تریاک در چندین مخفیگاه کرده بودند، خبر داد.
«اطلس» که یک ربات انسان‌نما فوق‌العاده پیشرفته است، توسط شرکت رباتیک بوستون دینامیک ساخته شده است. این یک ربات دو پا است که نزدیک به ۱۸۳ سانتی متر قد و ۸۱/۶ کیلوگرم وزن دارد. اطلس قادر به انجام کار‌های مختلف از جمله راه رفتن، دویدن و پریدن است. آخرین نسخه ربات‌های بوستون دینامیک می‌توانند با ریتم بیشتری نسبت به بسیاری از انسان‌ها برقصند. شرکت رباتیک بوستون دینامیک از سال ۱۹۸۳ در حال کار کردن بر روی روبات‌ها و توسعه فناوری‌های رباتیک است و اطلس آخرین نسخه ربات‌های این شرکت است.
نخستین روز درگیری‌ها در سودان تا کنون حداقل نفر ۲۵ کشته و حداقل ۱۸۳ نفر زخمی برجای گذاشته است.
پرونده بعدی ایران که همچنان در جریان است و به‌عنوان مانعی برای احیای توافق هسته‌ای از آن یاد می‌شود، پرونده پادمانی است که آن نیز بر مبنای اسناد ادعایی به‌سرقت‌رفته از سوی اسرائیل روی میز آژانس قرار دارد. بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، در ۳۰ آوریل ۲۰۱۸ ادعا کرد اسرائیل انبوهی از اسناد هسته‌ای ایران را از کشور خارج کرده است. نخست‌وزیر اسرائیل مدعی بود که این اسناد شامل ۵۵ هزار صفحه و ۵۵ هزار فایل دیجیتال در قالب ۱۸۳ سی‌دی درباره برنامه و فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران است.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه با اشاره به انجام ۱۸۳ مورد ملاقات چهره به چهره مسئولان عالی قضایی با مردم در جریان سفر به استان البرز گفت: هزار و ۲۴۹ فقره درخواست مردمی دریافت شد.
زیردریایی اکتبر سرخ یک نسخه بزرگ‌تر و روزآمد از کلاس آکولا به طول ۶۰۰ فوت (حدود ۱۸۳ متر) با شش لانچر موشک اضافه نسبت به نسخه‌های قبلی بود. این زیردریایی به سیستم پیشرانه دریایی مگنتوهیدرودینامیک (MHD) نیز مجهز بود که به آن امکان می‌داد بدون شناسایی شدن به عمق آب برود که از لحاظ نظری آن را به سلاحی موثر برای حمله پیشدستانه تبدیل می‌کرد که می‌توانست در یک حمله غافلگیر کننده ایالات متحده را نابود سازد.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۵۷۹۰۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۲ هزار و ۱۸۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۵۷۹۰۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۲ هزار و ۱۸۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
این زوج جوان از مدت‌ها قبل تصمیم گرفته بودند هر هفته با یک عدد ثابت (۱۱، ۶، ۳۳، ۲۹، ۲۲، ۱۲، ۶) در این بخت آزمایی شرکت کنند و آن روز هم مثل سابق همین کار را کردند و از شانس بدشان همان زمان که حسابشان شارژ نشده بود این عدد برنده شد.
هم اکنون ۱۸۳ هزار کیلومتر مربع از سطح کشور از برف پوشیده شده و ارتفاع برف در مناطقی به بیش از ۵ متر هم رسیده است.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، از راه‌اندازی ۱۸۳ پروژه در حوزه توسعه خدمات تأمین‌اجتماعی خبر داد و گفت: حدود ۸۸ هزار میلیارد تومان بدهی بانکی که از سال ۹۴ تا ۱۴۰۰ تجمیع شده بود، تسویه شد.
پنج شنبه ۵ آبان ماه واحد یک و دو گاز نیروگاه با ظرفیت ۱۸۳ مگاوات با حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو در زنجان به افتتاح می‌رسد.
معاون مالی و سرمایه انسانی و عضو هیأت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد: حدود ۶۸ میلیارد تومان به حساب بازنشستگان از فروردین ۱۳۹۴ تا شهریور ۱۴۰۱ واریز شده و قابل برداشت است.
یونسی در یک ضرب وزنه‌های ۷۵، ۸۰ و ۸۳ را مهار کرد و اول شد. او در دو ضرب نیز رکورد ۱۰۰ کیلوگرم را ثبت کرد و در مجموع با ۱۸۳ کیلوگرم رتبه نخست را به خود اختصاص داد.
متولد شهر تفت بود و نامش «ابراهیم حلاج یزدی» بود و بعد‌ها به «یزدی بزرگ» مشهور شد و ماجرایش این بود: «در بیست سالگی موفق شد تمامی پهلوانان یزد را مغلوب کند و آوازه قدرت و هیکل ورزیده و مهارتش در کشتی به تهران رسید و به دستور وزیر دربار ناصرالدین شاه به تهران آورده شد.
معاون گردشگری گفت: همزمان با آغاز هفته گرامیداشت گردشگری ۱۸۳ پروژه با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۳ هزار میلیارد تومان افتتاح شد.
بر اساس این گزارش، ۱۸۳ فروند هواپیما به دلیل آنچه نقض قوانین صادراتی آمریکا خوانده می‌شود در این فهرست قرار دارند. گفته می‌شود که دولت آمریکا پیش از این محدودیت‌های متعددی را علیه این سه شرکت هواپیمایی ایرانی وضع کرده است.
مدیرکل سرمایه گذاری و زیر ساخت گردشگری گفت: در هفته گردشگری شاهد افتتاح و بهره برداری ۱۸۳ پروژه گردشگری در کشور خواهیم بود.
شاخص کل بورس تهران امروز یکشنبه، ۲۷ شهریورماه با ۱۱ هزار و ۱۸۳ واحد کاهش، در ارتفاع یک ‌میلیون و ۳۷۷ هزار واحدی ایستاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ