رئیس امارات و رئیس جمهور ترکیه امروز در تماسی تلفنی بر گسترش سرمایه گذاری متقابل، تجارت خارجی، همکاری در بخش‌ های انرژی، حمل و نقل، پروژه‌ های زیرساختی و صنایع دفاعی تاکید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور پیروزی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان در مسابقات جهانی ترکیه را اقتدار و توانمندی ایران قهرمان‌پرور دانست و تبریک گفت.
دستیار رئیس‌جمهور روسیه امروز ضمن تشریح ابعاد مختلف نشست روسیه و آفریقا در اجلاس سن‌پترزبورگ، از سفر «ولادیمیر پوتین» به ترکیه و چین خبر داد.
رئیس‌جمهور ترکیه امروز با رئیس امارات در کاخ «قصر الوطن» دیدار کرد.
رئیس‌جمهور ترکیه در حاشیه اجلاس سران ناتو با رئیس کمیسیون اروپا دیدار کرد.
رئیس‌ جمهور ترکیه و نخست‌وزیر ارمنستان در جریان رایزنی امروز در خصوص روند عادی سازی روابط دو جانبه گفتگو کردند.
رئیس‌جمهور ترکیه در تماس تلفنی با رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا، خواستار عضویت کامل آنکارا در این اتحادیه‌ شد.
اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه در پارلمان این کشور سوگند یاد کرد.
رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد که انتخابات اخیر این کشور برای جهان و منطقه اهمیت داشت.
رئیس‌جمهور ترکیه علی‌رغم رقیب انتخاباتی خود، تأکید کرد روابط این کشور با روسیه ویژه است و مسکو و آنکارا به همدیگر نیاز دارند.
رئیس‌جمهور ترکیه با رئیس شورای حاکمیتی و همچنین فرمانده نیروهای واکنش سریع سودان درباره تحولات این کشور تلفنی گفتگو کرد.
«رجب طیب اردوغان» و سلطان «هیثم بن طارق» در گفتگوی تلفنی، درباره روابط دوجانبه و مسائل منطقه‌ای رایزنی کردند.
معاون رئیس‌ جمهور ترکیه امروز شمار قربانیان زلزله‌های اخیر در کشورش را ۴۹ هزار و ۵۸۹ نفر اعلام کرد.
رئیس‌ جمهور ترکیه امروز در سخنانی اعلام کرد: جانباختگان زلزله ترکیه به ۳۵۴۱۸ و مصدومین به ۱۰۵۵۰۵ نفر افزایش یافته است.
رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای وقوع حادثه دلخراش زلزله در دو کشور دوست و برادر ترکیه و سوریه را به روسای جمهور و مردم دو کشور تسلیت گفت و آمادگی کشورمان برای ارائه کمک‌های امدادی فوری را اعلام کرد.
رئیس‌ جمهور ترکیه و نخست وزیر کوزوو در استانبول دیدار و درباره روابط دو جانبه‌ و مسائل منطقه‌ ای به ویژه حوزه بالکان گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: رئیس جمهور ترکیه از آقای رئیسی برای سفر به ترکیه دعوت رسمی به عمل آوردند و در این سفر هماهنگی‌های اولیه برای انجام سفر آقای رئیس‌جمهور به ترکیه انجام خواهد شد.
سخنگوی دولت گفت: یک جوان دیگر به ترکیب هیات دولت اضافه شد و آقای محسن منصوری استاندار تهران با حکم آقای رئیسی به عنوان معاون اجرایی رییس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری انتخاب شد.
رؤسای جمهور ترکیه و الجزایر در جریان یک تماس تلفنی بر افزایش همکاری‌ ها در بخش انرژی به ویژه گاز طبیعی تاکید کردند.
رجب طیب اردوغان می‌گوید ماموریت امداد و نجات در محل حادثه انفجار معدن زغال سنگ در شمال ترکیه تکمیل شده است.
رئیس‌ جمهور ترکیه و امیر قطر در استانبول دیدار و گفتگو کردند.
رجب طیب اردوغان، رئیس‌ جمهور ترکیه در حاشیه هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با جانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) دیدار کرد. اینفانتینو در این دیدار توپ جام جهانی قطر ۲۰۲۲ که نام رجب طیب اردوغان روی آن حک شده بود را تقدیم کرد. اینفانتینو اظهار داشت: تنها یک عدد از این توپ‌ها تولید شده است. اردوغان نیز پس از تحویل گرفتن توپ اهدایی با آن هد زد.
رجب طیب اردوغان، رئیس‌ جمهور ترکیه با ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌ جمهور اوکراین در لویو دیدار کرد. این دیدار در کاخ پوتوکی برگزار شد. شبکه تلویزیونی ترکیه‌ای "A Haber" با اشاره به دیدار سه‌جانبه میان آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل، ولودیمیر زلنسکی رئیس‌ جمهور اوکراین و رجب طیب اردوغان رئیس‌ جمهور ترکیه اعلام کرد: پیش بینی می‌شود که اردوغان در دیدار با زلنسکی در شهر لویو، برنامه‌ریزی یک دیدار میان رئیس جمهور اوکراین و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه را پیشنهاد دهد.
سخنگوی نخست‌وزیر اسرائیل اعلام کرد که نخست‌وزیر این رژیم و رئیس‌جمهور ترکیه در گفت‌و‌گویی تلفنی بازگشت سفرای دو طرف را اعلام کرده‌اند.
رئیس‌ جمهور ترکیه با اشاره به تقارن فردا با بیست و یکمین سالگرد تأسیس حزب حاکم عدالت و توسعه در این کشور گفت: مصمم به پیروزی در انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری آتی هستم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ