مجید عشقی گفت: اتفاقات سال ۹۹ باعث شناسایی نقاط ضعف در زیر ساخت بازار سرمایه شد که به سمت اصلاح آن رفته ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال سپاهان در فصل نقل و انتقالات عملکرد جذابی داشته و تاکنون 6 بازیکن جدید را به خدمت گرفته است.
تست و بررسی "KMC J۷ " به عنوان سدان اسپرت بازار ایران در مدت ۲ روز نقاط ضعف و قوت خودرو را نشان داد.
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان تیم کمک کردند که عملکرد خوبی داشته باشم. در واقع تنهایی کاری از دست من ساخته نیست و از تمام اعضای تیم ممنونم.
جلسه بررسی نتایج و عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های آسیایی قزاقستان در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.
مجید عشقی در گردهمایی اعضای کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران و فعالان بازار سرمایه گفت: اتفاقات سال ۹۹ منجر به شناسایی نقاط ضعف بازار سرمایه شد. نباید تنها بر مهار تورم تاکید داشت؛ مهار تورم بدون رشد تولید سودی برای کشور ندارد.
مجید عشقی گفت: اتفاقات سال ۹۹ باعث شناسایی نقاط ضعف در زیر ساخت بازار سرمایه شد که به سمت اصلاح آن رفته ایم.
وزیر آموزش و پرورش گفت: برخی اختلافات کم را می‌بینند اما اصل اجرای رتبه بندی را نمی‌بیند و تنها نقاط ضعف کمی که موجود است را پررنگ می‌کنند.
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: یکی از نقاط ضعف‌های ما در طول ۴۳ سال انقلاب این است که ما مردم را که پایه‌های اصلی نظام هستند به حاشیه راندیم و دولت‌ها را اصل و محور تحولات قرار دادیم.
سرمربی میلان تاکید کرد که تیم جوانش، گرسنه پیروزی و موفقیت است.
شکوری می‌گوید در فدراسیون تلاش می‌کند سطح کیفی مدیران و مربیان تیم‌ها را ارتقا بدهد.
یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی به تشریح نقاط قوت و ضعف لایحه بودجه پرداخت.
نخستین گزارش مرکز پژوهش های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲، به بررسی نقاط قوت و ضعف این لایحه پرداخته است.
نخستین گزارش مرکز پژوهش های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲، به بررسی نقاط قوت و ضعف این لایحه پرداخته است.
مسعود مرادی می‌گوید ورود تکنولوژی داور ویدیویی خواسته همه داوران ایرانی است.
این مشکل ذاتی دیکتاتوری است جایی که تصمیم گیری بسته، سلسله مراتبی و غیر قابل پاسخگویی است. بر خلاف خودکامگان رهبران دموکراتیک با فشار مداوم برای تغییر سیاست مواجه هستند. انتقادات بلند و پر سر و صدایی از دولت‌های دموکراتیک مطرح می‌شود.
پیشکسوت فوتبال ایران با بیان این که برای پیروزی مقابل آمریکا به تمرکز بالا نیاز داریم گفت: دور بودن از حاشیه‌ها و نداشتن استرس فاکتورهای اصلی موفقیت تیم ملی برابر آمریکاست.
یک وکیل دادگستری گفت: انتقاد، ابزاری برای بیان نقاط ضعف است و در صورتی که انتقاد شنیده شود، وسیله‌ای برای ارائه روش‌هاست به منظور حل مشکلاتی که موجب بروز شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی می‌شود.
رئیس سازمان نوسازی مدارس گفت: می‌توان سرعت ساخت و ساز در مدارس را با ساخت صنعتی و مدولار کردن قطعات پیش ساخته انجام داد تا بتوان سرعت ساخت را بالا ببریم.
مربی گل‌گهر می‌گوید این تیم به خوبی روی نقاط ضعف و قوت فولاد کار کرده و به دنبال ارائه یک بازی باکیفیت خواهد بود.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که برگزاری دو دیدار تدارکاتی در اتریش نقاط ضعف تیم ملی را مشخص کرد گفت: سرمربی تیم ملی باید در مدت زمان باقی مانده حریفان را به خوبی آنالیز کند.
احمد عبدالله‌زاده می‌گوید بازیکنان فولاد با فداکاری و جنگندگی موفق به کسب سه امتیاز دیدار با سپاهان شدند.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت آبی پوشان با بیان این که گذشت دو هفته از رقابتهای لیگ برتر ضعف های این تیم را عیان کرده است گفت: سرمربی استقلال باید بتواند خیلی زود مشکلات را به حداقل برساند.
به گفته رئیس سازمان خصوصی سازی، تفاوت پرتفوی این افراد با مشمولانی که سال ۱۳۸۴ انتخاب شدند، در این است که در حال حاضر سهام دولت بسیار محدود شده و ابتکار عملی که در آن زمان بوده، وجود ندارد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ