نماینده مردم در مجلس پس از بازدید از پروژه های توسعه ای شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، آمادگی خود را برای پیگیری تامین سرمایه و زیرساخت های این مجموعه اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو مدافع پرسپولیس و تراکتور بعد از چند فصل در کنار یکدیگر بودن، اینبار شرایط را به شکلی دنبال خواهند کرد که باید علیه هم کار را دنبال کنند.
آرش رضاوند می‌گوید امیدوار است با کنار هم بودن باشگاه و بازیکنان شرایط استقلال بهتر شود.
اگر شهریار مغانلو با وجود صحبت‌هایی که پیرامون آینده او وجود دارد، در سپاهان به کارش ادامه بدهد، شاهد یک رقابت جذاب درون‌تیمی خواهیم بود.
نیمار در مورد ناکامی مثلث مخوف پی اس جی در دو فصل گذشته حرف زد و اینکه کنار هم نتوانستند برای تیم موفق عمل کنند.
سرمربی تیم ملی می‌گوید موافق آمدن افشین قطبی به تیم امید بوده اما پیشنهاد ویژه‌ای هم در این خصوص داده است.
پدر بودن حس بسیار خوبی است که در کنار لذت عمیقی که دارد، مسئولیتی دشوار هم محسوب می‌شود و همین امر اثرات مهمی بر روی زندگی اجتماعی و آیندهٔ فرزندان یک خانواده دارد.
حضور امیرارسلان مطهری و دوندوگی بی‌امان در خط حمله استقلال هم نتوانست طلسم دروازه گروسیان در نیمه دوم را بشکند.
«مربیان ایتالیایی کنار داورها هستند، بدون مورینیو.» رییس اتحادیه مربیان در ایتالیا به شدت به حرف‌های ژوزه مورینیو واکنش نشان داد.
با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس دوازدهم، انتظار می‌رود قالیباف بخواهد با نیرو‌های سیاسی محافظه‌کار، چه سنتی و چه میانه‌رو، خود را نزدیک کند و از ظرفیت آن‌ها استفاده کند. به هر حال اگر چنین هم نباشد، دعوت قالیباف از روسای پیشین پارلمان در آخرین سال فعالیت مجلس یازدهم، به ذهن شائبه انتخاباتی را متبادر می‌کند.
مرغ منشی علاقه عجیبی به خوردن مار‌ها دارد. او در ابتدا با قدرت شروع به لگد زدن به مار‌ها می‌کند. ضربات او به قدرتی قوی هستند که می‌توانند ستون فقرات مار را بشکنند. هیچ پرنده‌ای نمی‌تواند این گونه شکار کند. پرنده منشی، پس از پیدا کردن همسر برای خود، با او به شکار می‌پردازد. در کنار هم بودن شکار را برای آن‌ها آسانتر می‌کند. این پرندگان لانه خود را بر روی درختان کوچک تاج دار می‌سازند.
دستیار همیشگی جواد نکونام بعد از اخراج این سرمربی نقش پررنگی در هدایت فولاد از کنار زمین داشت.
لئوناردو بونوچی، مدافع یوونتوس، می‌گوید کنار هم بودن در این شرایط سخت بسیار مهم است.
یورگن کلوپ یکی از دلایل افت لیورپول و نیز چلسی را تعداد زیاد مصدومان می داند و گفت که اگر 3 مهاجم آرسنال را از این تیم کنار بگذارید، جایگاه‌شان در جدول تغییر می کند.
یورگن کلوپ یکی از دلایل افت لیورپول و نیز چلسی را تعداد زیاد مصدومان می داند و گفت که اگر 3 مهاجم آرسنال را از این تیم کنار بگذارید، جایگاه‌شان در جدول تغییر می کرد.
شاهین توکلی، مدافع مس رفسنجان، معتقد است عملکرد خوب این تیم در خط دفاعی، حاصل تلاش تمام بازیکنان است.
عدم گلزنی و پاس گل دو ستاره فرانسه بهترین اتفاق برای کاپیتان تیم ملی آرژانتین بود.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: بارزانی‌ها هم بدانند که اگر موجودیت خود را می‌خواهند، باید تفکر تجزیه طلبی را کنار بگذارند، گروهک‌های تجزیه طلب ایرانی را طرد کنند و به جای وابسته بودن به بیگانگان دلبسته مردم باشند.
چهار بازیکن ثابت اردو‌های قبلی تیم ملی شانس حضور در قطر را پیدا نکردند.
تبریز- سرپرست باشگاه تراکتور از حمایت قاطع مدیران تراکتور از بردیف سرمربی خارجی این تیم خبرداد و گفت: می‌توانیم با همدلی و در کنار هم بودن به بهترین تیم ایران تبدیل شویم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان تاکید کرد که صدا و سیما برای پخش مسابقات فوتبال باید حق پخش این رویدادها را از باشگاه‌ها بخرد.
سید مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در حاشیه بازدید از غرفه گروه خودروسازی بهمن در چهارمین نمایشگاه بین المللی خودروی تهران گفت: گروه بهمن خودروهای خوب و مناسبی تولید کرده است و امیدواریم سطح کیفیت محصولات این مجموعه روز به روز افزایش یابد.
نظام مهندسی آبادان با فرماندار و دادستان وقت مکاتبه‌ای کرده که این پروژه در حال تخلف است، ولی متأسفانه اتفاقی نیفتاده است یعنی شورای شهر، دادستان و فرماندار در جریان کار بودند، این قدر تخلف محرز بوده که یک فرد معمولی هم متوجه تخلف می‌شد، ولی متأسفانه کسی اقدامی نکرده است.
آیت الله مکارم شیرازی در مورد فاجعه متروپل گفت: در آبادان فاجعه ای واقع شد که مربوط به ضعف خودمان بود. کار به جایی رسید که داد مردم هم بلند شد و ما هم واقعاً از این قضیه ناراحت شدیم که عزیزانمان داغدار شدند.‌
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: یک تعدادی از معاونین وزرا و ائمه جمعه هم با هم تفاهم کرده بودند یک روز صبح از خواب بیدار شدند و گفتند کار را زمین بگذاریم و بگوییم ما دیگر این نظام را نمی‌خواهیم خب معلوم است با آنها برخورد می‌شود. کسی با آنها شوخی ندارد. کسی نمی‌تواند با نظام در بیفتد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ