مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد، از انعقاد قرارداد سرمایه گذاری احداث مجتمع تولید شمش منیزیم در منطقه ویژه اقتصادی لامرد خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاپن سعی دارد با سرمایه گذاری وسیع و اعطای یارانه های کلان صنعت تراشه سازی خود را دوباره احیا کند و همزمان در راستای همکاری با آمریکا صادرات تجهیزات تراشه سازی به چین را محدود کند.
اصفهان- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با سرمایه گذاری روی کیفیت مواد غذایی باید تغذیه مناسب را جایگزین درمان و هزینه دارویی کنیم.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، دانشگاه صنعتی شریف و یک شرکت سرمایه گذاری با هدف توسعه زیست‌بوم نوآوری و فناوری توافق‌نامه همکاری امضا کردند.
مهدی حاجی وند گفت: باید مردم را به سمت سرمایه گذاری غیر مستقیم ترویج کرد و در حوزه سواد مالی نیز اقداماتی را انجام خواهیم داد.
مدیر ارزیابی و سرمایه گذاری داخلی صندوق توسعه ملی گفت: ورود صندوق به فعالیت های حوزه انرژی به ویژه در صنعت برق می تواند به بهبود روند فعالیت های نیروگاه ها و کاهش خاموشی ها کمک کند.
وزیر اقتصاد کشورمان با وزیر صنعت، تجارت و توسعه سرمایه‌گذاری عمان برای امضای تفاهمنامه سرمایه گذاری مشترک و موافقتنامه تجارت ترجیحی بین دو کشور به توافق رسیدند.
وزیر صنعت، تجارت و توسعه سرمایه گذاری عمان، پیشرفت های ایران خودرو را شگفت آور خواند و گفت: محصولات تولیدی این شرکت قدرت رقابت با خودروهای جهانی را داراست و انتظار می رود سهم خیلی خوبی را در بازار کشورهای حوزه خلیج فارس و به ویژه عمان به دست آورد.
مدیرعامل شرکت ملی مس با بیان اینکه برای رفع دغدغه‌های رهبری در حوزه معدن، اجرای طرح های توسعه صنعت مس را با سرعت بیشتری پیگیری می‌کنیم، گفت: سرمایه گذاری لازم برای اجرای طرح های توسعه 15 میلیارد دلار برآورد شده است.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی بر لزوم تامین آب صنایع از محل باز آب و سرمایه گذاری صنعت در بخش پساب تاکید کرد.
صنعت نفت ایران در زمان تحریم از تحریم های چند لایه ای رنج می برد که علاوه بر صادرات نفت، سایر بخش های این صنعت از جمله سرمایه گذاری، نوسازی پالایشگاه ها و پتروشیمی ها و خرید تجهیزات ضروری را نیز نشانه رفته است.
به گفته یک مشاور ارشد دولت برزیل، این کشور تصمیم دارد در بخش تولید نیمه رسانای چین سرمایه گذاری کند و از فناوری های آن استفاده کند.
کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق‌های بخشی از جمله صندوق‌هایی هستند که پاسخ نیاز سهامدارانی را می‌دهند که تمایل دارند در یک صنعت خاص سرمایه گذاری کنند.
اهواز- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان از صدور ۶۰۰ مجوز تأسیس با سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی برای ایجاد ۲۲ هزار فرصت شغلی در استان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
به گفته منابع آگاه، چین تصمیم دارد بیش از یک هزار میلیارد یوان (معادل ۱۴۳ میلیارد دلار) برای پشتیبانی از صنعت نیمه رسانای خود سرمایه گذاری کند.
به گفته ۳ منبع آگاه چین تصمیم دارد بیش از یک هزار میلیارد یوان (معادل ۱۴۳ میلیارد دلار) برای پشتیبانی از صنعت نیمه رسانای خود سرمایه گذاری کند.
گرگان- صنعت شترداری ظرفیتی کارآفرین و ارزآور بوده و سرمایه گذاری در بخش صنایع تبدیلی آن می تواند این صنعت را به گنجینه ای از محصولات متنوع تبدیل و خشکسالی را از تهدید به فرصت بدل کند.
الشتر- وزیر صنعت، معدن و تجارت از اجرای پروژه‌های توازن سرمایه گذاری در مناطق مختلف کشور به منظور ایجاد اشتغال صنعتی و معدنی و پیشگیری از مهاجرت خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر ضرورت سرمایه گذاری در حوزه صنعت نفت و گاز تاکید کردند و جذب سرمایه‌های خرد مردمی را از راهکارهای رفع ناترازی برشمردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر ضرورت سرمایه گذاری در حوزه صنعت نفت و گاز تاکید کردند و جذب سرمایه‌های خرد مردمی را از راهکارهای رفع ناترازی برشمردند.
بزرگترین قرارداد بیمه زندگی و سرمایه گذاری ناوگان حمل و نقل دریایی کشور توسط بیمه معلم با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران منعقد شد.
رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی گفت: کارنامه صنعت غذا در حوزه سرمایه گذاری و اکوسیستم نوآوری قابل قبول نیست و نیاز به تزریق فناوری های جدید، دانش روز و سرمایه گذاری بیشتر دارد.
دو وزنه بردار طلایی ایران در المپیک ریو، قصد دارند بعد از مدتی دوری از تیم ملی بار دیگر به اردو بازگردند.
هوای تهران «قابل قبول» شد
در همین‌حال، سرپرست وزارت معادن و صنعت، در مورد سرمایه‌گذاری روی معادن افغانستان و دوستی تاریخی و دیرنیۀ افغانستان و ژاپن صحبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ