مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: تا اواسط هفته آینده در شمال استان وزش باد شدید تا خیلی شدید، نقاط مستعد طوفان گردوخاک سبب کاهش شدید دید و کیفیت هوا خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: اجرای پروژه فیبر نوری سرعت خوبی گرفته و به جای یک دهه قرار است این کار در ۳ سال انجام شود.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: یکی از اولویت‌های دولت در ساخت و مسکن سرعت است تا تولید و تقاضا را در بازار به تعادل برساند و مشکل کمبود مسکن در کشور برطرف شود.
یک طوفان ناگهانی پرواز 6 ساعته بایرنی ها به سنگاپور را 2 ساعت به تعویق انداخت.
یک افشاگر می‌گوید آیفون ۱۵ اپل به‌لطف فناوری باتری انباشته با توان ۴۰ وات شارژ خواهد شد. توان شارژ آیفون ۱۴ به ۲۰ وات می‌رسد.
وزیر ارتباطات گفت: بیش از ۱۵۰ کیلومتر کابل کشی در زیر دریا صورت گرفت که سرعت دسترسی به اینترنت در سه جزیره ایرانی افزایش پیدا کرده و ارتباطات آن‌ها پایدار شده است.
یکی از محلی‌ها با عصبانیت و اندکی چاشنی درماندگی می‌گوید: «اینجا هیچ‌کس زندگی نمی‌کند که ما زندگی می‌کنیم. مسئولین در به در شوند. بهشان می‌گوییم آب‌مان، غذایمان اگر باشد پر از ریگ است. حتی حاضر نیستند یک ساعت بیایند و در منطقه حاضر شوند. نه شورای شهری هست نه مسئولی هیچ‌کس نیست. بمانیم چه کنیم؟ اگر کسی برایمان کاری کند می‌مانیم، اگر نه می‌رویم. اینجا زندگی نمی‌کنیم. اینجا مرده. زندگی نیست.»
شرکت دولتی «چانگ گوانگ ستلایت تکنولوژی» در چین از دستیابی به نقطه عطف بزرگی در فناوری فضایی خبر داد.
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان بیان کرد: با صدور هشدار سطح نارنجی جوی تا آخر هفته در شمال استان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
در این مدت سرعت وزش باد به حدود ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید که علاوه بر افزایش ذرات معلق در هوای منطقه، کاهش دما را به همراه دارد.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، با وجود ناراحتی از شرایط فعلی قول بهتر شدن وضعیت تیمش را داد.
کاملی دیرستانی گفت: دریا در محدوده تنگه هرمز و دریای عمان در ساعت‌های بعدازظهر با افزایش سرعت باد جنوب غربی تا ساعات ابتدایی شب متلاطم خواهد شد، از این رو توصیه می‌شود شناور‌های سبک در ساعت‌های یاد شده احتیاط‌های لازم را داشته باشند.
فیلمی از هولناک‌ترین طوفان که میانمار را درنوردید، در فضای مجازی منتشر شده است. سرعت باد به 240 کیلومتر در ساعت می رسد. پیش از این، طوفان موکا به بالاترین رده طوفان ها (رده 5) رسیده بود.
داده‌های سامانه پایش کیفی هوای کشور نشان می‌دهد که امروز شاخص کیفیت هوا در زابل به ۵۰۰ واحد رسیده و کیفیت هوا برای همه گروه‌ها در سطح «خطرناک» قرار دارد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با بیان این که، طوفانی با سرعت ۸۶ کیلومتر بر ساعت شب گذشته بیشتر مناطق استان را درگیر کرد، گفت: وزش باد که از عصر روز شنبه از سمت مناطق غرب مازندران شروع شد به تدریج تمامی اوج گرفت و شب گذشته نقاط مختلف استان را در برگرفت.
بیشینه سرعت وزش باد در نزدیک سواحل استان در ساعات آینده تا ۹ متر بر ثانیه و همچنین بیشینه ارتفاع موج دریای مازندران هم در عصر امروز یکشنبه تا ۲.۲ متر برآورد می‌شود.
«محمد رستگاری» در خصوص آخرین وضعیت محور‌های مواصلاتی استان به دنبال وقوع طوفان در گفتگو با ایسنا گفت: همانطور که پیش‌بینی شده بود از پیش ظهر امروز شاهد وقوع طوفان در سطح استان بودیم به نحوی که در برخی از شهرستان‌ها سرعت طوفان به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسید.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سمیرم با میانگین ۳۱.۶ میلیمتر بیشترین بارش ۲۴ ساعت اخیر استان را داشت.
به جز استان‌های بوشهر، خراسان شمالی، قم، گیلان و هرمزگان، تمامی‌پهنه کشور درگیر حوادث ناشی از نزولات جوی است و بر اساس گزارش سازمان امداد و نجات هلال احمر از صبح ۱۰ بهمن تا ساعت ۶ صبح امروز ۱۳ بهمن ۱۴۰۱، امدادرسانی به ۲۰ هزار و ۹۳۲ نفر گرفتار شده در برف، کولاک، آبگرفتگی و طوفان انجام شده است.
بیمه آتش‌سوزی بیمه ملت، بر خلاف اسمش علاوه بر پوشش آتش‌سوزی، پوشش‌های تکمیلی متنوعی مانند پوشش سرقت، زلزله، سیل، طوفان و... دارد.
24 ساعت بعد از گذاشتن آزادی روی سر، ماتا در تمرین استقلال نقش محوری خود را بعد از یک پیروزی پراهمیت ایفا کرد.
مریخ نورد ناسا با نام استقامت صدای مربوط به یک گردباد کوچک را بر سطح مریخ ضبط و ارسال کرد. مریخ نورد استقامت زمانی که در فاصله ۱۸ متری (۳۹۰ فوت) گرد و غبار از روی آن گذشت، به طور تصادفی میکروفون خود را روشن کرد. زمان صدای ضبط شده حدود ۱۰ ثانیه است که هنگام وقوع طوفان با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت ضبط شده است.
سرمربی استقلال با آرامش در تمرین امروز مقابل دوربین عکاس باشگاه ژست گرفت.
سرعت طوفان مویفا در جزیره ایشیگاکی ژاپن به ۱۷۷ کیلومتر در ساعت با تندبادهایی تا ۲۱۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد که در ادامه فیلم آن را مشاهده می‌کنید.
علی ملاشاهی گفت: صبح امروز بیشینه لحظه‌ای سرعت طوفان شن در زابل به ۱۲۲ کیلومتر بر ساعت رسید و میدان دید افقی را در محدوده فرودگاه شهر به ۲۰۰ متر کاهش داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ