مریخ نورد ناسا با نام استقامت صدای مربوط به یک گردباد کوچک را بر سطح مریخ ضبط و ارسال کرد. مریخ نورد استقامت زمانی که در فاصله ۱۸ متری (۳۹۰ فوت) گرد و غبار از روی آن گذشت، به طور تصادفی میکروفون خود را روشن کرد. زمان صدای ضبط شده حدود ۱۰ ثانیه است که هنگام وقوع طوفان با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت ضبط شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ویدئو که در یک کارخانه مواد غذایی ضبط شده است، برایند صید ماهی تن و تولید کنسرو تن ماهی را از نمای نزدیک به تصویر می کشد.
این ویدئو که در یک کارخانه مواد غذایی ضبط شده است، برایند صید ماهی تن و تولید کنسرو تن ماهی را از نمای نزدیک به تصویر می کشد.
این ویدئو که در یک رستوران مشهور ازبکستانی ضبط شده است، فرایند تهیه بریانی گوسفند مشهور ازبکی در تنور را نشان می دهد.
این ویدئو که در یک کارخانه بالگردسازی در آمریکا ضبط شده است، فرایند هیجان انگیز تولید هلی کوپتر را نشان می‌دهد.
این ویدئو که در خیابان های گوانگژو چین ضبط شده است، نحوه سرو جالب و دیدنی سوپ کله پاچه و سیرابی را نشان می دهد.
این ویدئو که در خیابان های دهلی ضبط شده است، نحخوه طبخ مرغ مشهور چنگیز خانی به روش قدیمی مغول ها توسط یک آشپز مشهور خیابانی را نشان می دهد.
این ویدئو که در ژاپن ضبط شده است، فرایند صید ماهی های تن غول پیکر پرورشی و فرآوری آن ها را در کارخانه های ژاپنی خواهید دید.
این ویدئو که در روستاهای پاکستان ضبط شده است، نحوه کباب کردن 4 ساعته یک بوفالوی بزرگ 200 کیلوگرمی در یک تنور را به تصویر می کشد.
این ویدئو که در خیابان های بانکوک تایلند ضبط شده است، فرایند برش زدن و پخت تمساح ماهی کمیاب توسط یکی از مشهورترین آشپزهای خیابانی این کشور را به نمایش می گذارد.
صدای مورد نظر به طرز هولناکی شبیه به صدای مردگان جهنمی در فیلم‌های ترسناک است و چانچه این صدا واقعا مربوط به همان چاه باشد واقعا باید از انچه در زیر پیمان قرار دارد بترسیم.
رفیعی درحالیکه با مویابل خود مشغول ضبط یک ویدیو است ناگهان مهدی ترابی را سوژه می‌کند که این ویدیو در فضای مجازی بازتاب زیادی پیدا کرده است.
ویدیو ضبط شده توسط دوربین‌ مدار بسته، لحظه وحشتناک برخورد یک خودرو با عابرین پیاده را نشان می‌دهد.
ویدیو ضبط شده توسط دوربین‌های مدار بسته، لحظه سرقت حرفه‌ای کیف پول یک زن از کیف مشتری دیگر را نشان می‌دهد.
تصویری از فاجعه در اتوبان که توسط دوربین‌ها ضبط شده؛ برخورد شدید کامیون به تابلو در ترکیه را نشان میدهد.
ویدیو ضبط شده توسط یک راننده که لحظه شکه شدن یک موتور سوار در مواجه با ببر را نشان می‌دهد.
ویدیو ضبط شده از لحظه سبقت گرفتن یک ماشین وسط اتوبان که باعث گردش کامل ماشین می‌شود.
ویدیوی ضبط شده توسط دوربین ماشین در هوای بارانی از برخورد ماشین با کامیون و تصادف چند خودروی دیگر را ببینید.
تصویری که توسط دوربین مداربسته ضبط شده، از لحظه وارد شدن ناگهانی یک خودرو به داخل مغازه که خیلی اتفاق جان کودک در معرض مرگ نجات پیدا کرد.
این ویدئو که در پارک ملی کروگر ضبط شده، دسته‌ یوزپلنگ‌های گرسنه را به تصویر می‌کشد که در کمین بچه تیز شاخی نشسته اند. آن‌ها برای رسیدن به شکار خود، ابتدا به تیز شاخ مادر حمله می‌کنند تا دنبال شان کند و از فرزندش دور شود. پس از آنکه تیزشاخ مادر دور شد، یکی از یوزپلنگ‌ها سراغ توله می‌رود و شکارش می‌کند.
تصاویری ضبط شده توسط دوربین‌های بانک از لحظه سرقت ماهرانه و گروهی دو سارق از یک خانم با ترفند عجیب را ببینید./ منبع: خبرآنلاین
ویدیویی از دوربینی که روی یک موتورسیکلت ضبط شده است را مشاهده میکنید، لحظه واژگونی خطرناک این موتور را نشان میدهد.
این ویدیو که توسط دوربین‌ها ضبط شده تصویری عجیب از یک تصاف عمدی و فرار راننده را نشان میدهد.
تصاویر ضبط شده از لحظه غافلگیری جالب سارقان خودرو توسط مالک را ببینید.
سر آخر برگزارکنندگان کوتاه می‌آیند و میکروفن را به این فرد می‌رسانند و او با خوانش غم انگیز و زیبای خود حاضران در هیئت بهمئی‌های اسلام آباد بهبهان را شگفت زده می‌کند. آن‌ها سپس دوربین‌های خود را به کار می‌گیرند تا نوای او را ثبت و ضبط کنند. خواندن او ادامه پیدا می‌کند و مردم دور این مرد حلقه می‌زنند و سینه زنی خود را از سر می‌گیرند. صدایی از پشت دوربین به گوش می‌رسد؛ او از فیلمبردار سوال می‌کند که آیا دوربین مخفی است؟ اما جواب مبهم است و نمی‌توان آن را حدس زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ