اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه امروز از پرواز ۱۳ ساعته بمب‌افکن راهبردی متعلق به این کشور نزدیک سواحل آلاسکا خبر داد.
کاروان والیبال ایران در فرانکفورت بهم رسیدند و پس از پروازی ۱۱ ساعته به فرودگاه لس آنجلس و پس از یک ساعت به آناهایم رسیدند.
همزمان با نقض آتش‌بس ۷۲ ساعته در سودان لحظاتی قبل از پایان آن، منابع محلی از مذاکره طرفین درگیری در این کشور برای دستیابی به توافق آتش‌بس جدید به مناسبت عیدقربان خبر دادند.
تیم ملی والیبال ایران ١٠ ساعت اعصاب خورد کن و عجیب را در هواپیمای اوزاکا- دبی پشت سر گذاشت.
مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از توقف ۵ ساعته پرواز فرودگاه‌های مستقر در پایانه هوایی تهران از جمله فرودگاه مهرآباد در روز ۱۴ خرداد خبر داد.
رئیس گروه فوق سبک سازمان هواپیمایی کشوری از پایان اولین جشنواره هوانوردی عمومی خزر تا کویر با رکورد 6ساعت پرواز گروهی بدون توقف خبر داد.
پرواز شرکت هواپیمایی کیش ایر که قرار بود ساعت ۲۴ دیشب انجام شود با یک ساعت تاخیر ودر ساعت یک بامداد مسافرگیری کرد.
مسافران 18 ساعت است که در هواپیما حضور دارند و با تنگی نفس مواجه شده اند اما هواپیما هنوز پرواز نکرده است. در این ویدیو عصبانیت مسافر این پرواز در یک ایرلاین آمریکایی را می‌بینید. منبع: آخرین خبر
مسافران قشم‌ایر از استانبول به تهران با تاخیر بیش از ۱۲ ساعته مواجه شدند که در نهایت صبح امروز به تهران رسیدند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ناکامی در انتخاب رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و لغو چندین ساعته پرواز ها را به عنوان جدیدترین ناکامی های بایدن برشمرد.
محمدعلی قراملکی گفت: پرواز هواپیمایی که مقرر بود صبح امروز از تهران به ارومیه انجام شود، به دلیل نقص فنی، پرواز صورت نگرفت. بنابراین این نقص موجب تأخیر ۳ ساعته در انجام پرواز ارومیه به مقصد تهران شده است.
اعضای تیم ملی آرژانتین با پروازی 21 ساعته خود را به جشنی خواهند رساند که مردم کشورشان تدارک دیده اند.
یکی از مسافران این پرواز گفت: پرواز ابتدایی قرار بود ساعت ۱۰:۱۵ صبح انجام شود، اما تاخیر آن اطلاع داده نشده بود و ما هم برای حضور چند ساعت در فرودگاه، از ساعت ۷ صبح در فرودگاه بودیم؛ با وجود این، چک‌این پرواز ساعت ۱۲ انجام شده و بارهایمان را تحویل گرفتند و البته اعلام کردند که پرواز تاخیر دارد و ۱۳:۱۵ انجام می‌شود. درباره علت تاخیر هم می‌گفتند که هواپیما هنوز از مسکو حرکت نکرده و به‌همین علت تاخیر دارد.
تاخیر در انجام پرواز شماره ۸۶۲ تهران- یزد هواپیمایی آسمان باعث شده است که تعداد دیگری از پرواز‌های این شرکت هواپیمایی از جمله پرواز‌های اهواز، بوشهر و عسلویه نیز امروز با تاخیر پنج ساعت انجام شود.
وزارت دفاع روسیه از پرواز ۱۲ ساعته دو فروند جنگنده بمب افکن هسته ای ارتش این کشور بر فراز اقیانوس آرام خبر داد و آمریکا مدعی شد این دو جنگنده را رهگیری کرده است.
وزارت دفاع روسیه از پرواز 12 ساعته دو فروند جنگنده بمب افکن هسته ای ارتش این کشور بر فراز اقیانوس آرام خبر داد و آمریکا مدعی شد این دو جنگنده را رهگیری کرده است.
اعضای تیم تراکتور با 12 ساعت تاخیر خود را به تهران رساندند.
یکی از مسافران این پرواز با اعلام این خبر، اعلام کرد که کادر پرواز و نماینده معراج هم تا کنون در این مدت به مسافران پاسخگویی نداشته‌اند، این در حالی است که در فاصله سه تا شش صبح هم با وجود گرمای هوا، مسافران را در هواپیما نگه داشته و حتی به هتل منتقل نکرده‌اند.
تاخیر ١۵ ساعته پرواز هواپیمایی معراج به سمت تهران باعث درگیری میان برخی مسافران و کادر عراقی فرودگاه شد که بنابر گفته برخی مسافران تعدادی از آنان دستگیر شدند.
مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی قشم‌ایر گفت:مسافران در پرواز نجف – تهران به دلیل تاخیر شش ساعته عصبانی شده بودند و با وجود پذیرایی که از آنها صورت گرفته بود در زمانی که به فرودگاه مهرآباد شده بود حاضر به پیاده شدن از هواپیما نشدند.
مسافر پرواز نجف-تهران توسط مهماندار هواپیمایی قشم ایر کتک خورد؛ این اقدام درحالی است که پرواز مذکور با تاخیر ۶ ساعته نجف را به مقصد تهران ترک کرده است.
مدیرکل روابط عمومی فرودگاه امام خمینی گفت: تاخیر در پرواز تهران نجف علاوه بر تاخیر در پرواز ورودی مربوط به عدم خارج شدن مسافران ورودی از پرواز بوده است.
از آنجا که گذرنامه مسافران پرواز شماره ۶۶۵۴، مهر خروج از کشور خورده آن‌ها امکان خارج شدن از سالن فرودگاه را ندارند این مسئله موجب شده که مسافران از شب گذشته تاکنون به ناچار در کف سالن فرودگاه امام بخوابند.
مسافران پرواز تهران به نجف یک شرکت هواپیمایی حدود ۱۲ ساعت است که در فرودگاه امام خمینی (ره) معطلند و هیچ فردی از دفتر نمایندگی این شرکت در فرودگاه امام، پاسخگو نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ