سرعت طوفان مویفا در جزیره ایشیگاکی ژاپن به ۱۷۷ کیلومتر در ساعت با تندبادهایی تا ۲۱۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد که در ادامه فیلم آن را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- دیدار دو تیم تراکتور با پرسپولیس باحضور ۷۰ هزار نفری هواداران در ورزشگاه یادگار امام تبریز درحال پیگیری است.
تصاویری از ایستگاه متروی جهاد واقع در میدان فاطمیِ تهران در توئیتر پربازدید شده است.
تصور کنید که در یک روز طوفانی، در حالیکه امواج وحشی اقیانوس صخره‌ها را زیر ضربات کوبندۀ خودشان گرفته‌اند، شما در کمال آسودگی در حال شنا کردن در ساحل هستید و منظرۀ امواج را تماشا می‌کنید.
با بحرانی شدن وضعیت هوای دریاچه ارومیه و وزش باد در این منطقه شاهد حاکم شدن طوفان نمک بر فراز دریاچه ارومیه و شهر‌های اطراف هستیم.
همه ما داستان کشتی ساختن حضرت نوح (ع) برای نجات مردم از طوفان را شنیده ایم. داستانی شنیدنی که براساس آن فیلم و انیمیشن‌های بسیاری ساخته شده است. اما حالا هوش مصنوعی چند طرح متفاوت از شکل و شمایل احتمالی کشتی حضرت نوح (ع) یک روز پیش از طوفان را به تصویر کشیده است.
در ویدئو اول دقایقی از طوفان سهمگین و بارش شدید باران در ایرانشهر را می‌بینید. ویدئو دوم هم توفان شدید و اثرات خشک شدن دریاچه هامون را نشان می‌دهد.
تصاویری از طوفان مرگبار شن در مصر را مشاهده می‌کنید؛ در جریان این اتفاق سه نفر کشته و ۱۰ نفر زخمی شدند.
عملیات طبس در روز‌های ۴ و ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ انجام شد. پس از آن‌که نیرو‌های آمریکایی در سفارتخانه آمریکا به اتهام جاسوسی دستگیر شدند، آمریکا از هر فرصتی برای آزادی آن‌ها استفاده می‌کرد تا اینکه به این بهانه عملیات طبس را طراحی کرد. ۹۵ نیروی کماندوی آموزش‌دیده با تجهیزات نظامی بسیار قوی ۵ اردیبهشت همراه ۱۴ بالگرد و هواپیما در صحرای طبس فرود آمدند که ناگهان طوفانی از شن به هوا برخاست و دید خلبانان را به حدی ضعیف کرد که ۲ بالگرد با یکدیگر برخورد کردند و آتشی مهیب در صحرای طبس برپا شد.
تصاویر قبل و بعد از تولد دوباره دریاچه الیزابت پس از کولاک زمستانی و بارندگی‌های شدید کالیفرنیا را نشان می دهد.
تصویری دلخراش از لحظه به پرواز درآوردن یک عابرپیاده بر اثر طوفان شدید.
در تصاویری که هابل در نوامبر ۲۰۲۲ از اورانوس ثبت کرده، قطب شمالی این سیاره، از دایره بزرگ سفید رنگی پوشیده شده که ناشی از یک مه غلیط فتوشیمیایی است و شبیه به مه و دودی است که بر فراز شهر‌های زمین دیده می‌شود. طبق گفته ناسا، در عین حال چندین طوفان هم در نزدیکی لبه این دایره به وضوح قابل رویت است.
بر اثر طوفان شدید در ایالت فلوریدا، درختان این منطقه سقوط کردند.
تصاویری هولناک از لحظه جدا شدن یک پشت بام بر اثر طوفان شدید در باتومی گرجستان را ببینید.
پیچند یا تورنادو پدیده‌ای است که در اکثر مناطق دنیا و بویژه در آمریکا و غرب آفریقا مشاهده می‌شود. فراوانی پیچند در فصل بهار بیش از سایر فصول است.
فرایند طراحی آسمان‌خراش جاذب طوفان شن (the Absorbent Sand Storm Skyscraper)، ادغام خلاقانه سازه و امکانات به همراه رویکردی پایدار، منجر به شکل‌گیری منطقه‌ای می‌شود که افزون بر بهبود شرایط آب و هوایی دبی، نقش بسیار مهمی در کاهش مصرف انرژی خواهد داشت.
مردم انگلیس صبح امروز(دوشنبه) با ورود طوفان قطبی به این کشور، با دمای منفی ۱۰ درجه سانتیگراد، از خواب بیدار شدند!
خبرگزاری آسوشیتدپرس آمریکا تصاویری از ویرانی های شدید ناشی از سیل و طوفان در ایالت کالیفرنیا را منتشر کرد.
فرود در طوفان کار بسیار دشواری است که امکان دارد بسیاری از خلبانان قیدش را بزنند، اما برخی هم با اتکا به مهارت‌های خود این مهم را هرطور که شده انجام می‌دهند.
طوفان شدید زمستانی که اوایل این هفته در مناطق مختلف آمریکا آغاز شد، تا به امروز ۹ کشته برجای گذاشته و موجب قطع برق بیش از یک میلیون آمریکایی در ۲۵ ایالت شده است.
ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) روز دوشنبه (۲۶ سپتامبر) تصاویر ماهواره‌ای از طوفان ایان را در حالی که بر فراز کوبا در حال حرکت بود و به سمت فلوریدا می‌رفت، منتشر کرد. طوفان شدید و بارش باران بخش‌های زیادی از کوبا را درنوردید و هزاران نفر را مجبور به تخلیه خانه‌های خود کرد.
رئیس جمهور با وجود طوفان شن در جمع مردم روستای کروچان از توابع زهکلوت در جنوب استان کرمان حضور یافت.
تصاویری از بازدید آیت الله رئیسی از روستا‌های اطراف زهکلوت در جنوب کرمان در میان طوفان شن و استقبال باشکوه مردم را ببینید.
مطابق با الگوی نقشه‌های داده و تصاویر ماهواره‌ای هواشناسی باتوجه به شیو فشاری حاکم بر سطح زمین تا اوایل هفته آینده وزش باد و گاهی گرد و خاک و در مرز شرقی گاهی وزش باد شدید با وقوع طوفان و گرد و خاک نیز قابل پیش بینی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ