یک افشاگر می‌گوید آیفون ۱۵ اپل به‌لطف فناوری باتری انباشته با توان ۴۰ وات شارژ خواهد شد. توان شارژ آیفون ۱۴ به ۲۰ وات می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باتری «گلکسی زد فولد ۵» در صورت شش ساعت استفاده روزانه از صفحات بیرونی و درونی این گوشی تا ۴۸ ساعت به شارژ مجدد نیاز نخواهد داشت.
مرسدس بنز EQS ۵۸۰ با ظرفیت ۵ سرنشین از در کمتر از ۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و با یک بار شارژ کامل بیش از ۷۰۰ کیلومتر مسیر می‌پیماید.
اپلیکیشن گوگل مپ قابلیت‌های ویژه‌ای برای خودرو‌های برقی و هیبریدی شارژی دارد. این اپلیکیشن اطلاعاتی کاربردی از قبیل مکان ایستگاه‌های شارژ، نوع پورت و تعداد پورت‌های آزاد و سرعت شارژ را نمایش می‌دهد.
اولوت آی-اسکای در آزمایش‌ها طی ۸.۶ ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت رسیده و بیشینه سرعت نیز برابر با ۱۸۰ کیلومتر برساعت محاسبه شده است. سیستم باتری از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند تا ظرفیت باتری طی ۴۵ دقیقه به ۸۰ درصد برسد.
با همکاری شرکت برزیلی CBMM، باتری حاوی نیوبیوم و گرافن در حال توسعه است که ده سال بیشتر از باتری‌های رایج عمر می‌کند و به سرعت نیز شارژ می‌شود.
به طور معمول ۲ طرح «ترافیک» و «کنترل آلودگی هوا» یعنی زوج و فرد سابق و حلقه دوم طرح ترافیک در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شود و شرط ورود به این محدوده‌ها و جلوگیری از جریمه مالکان خودروها، ثبت‌نام مالک و مشخصات خودرو در سامانه «تهران من» و شارژ حساب شهروندی است.
اعضای تیم استقلال چند ساعت مانده به دربی پایتخت شارژ مالی شدند.
۶۰ لیتر سهمیه بنزین خرداد خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد (یکم خرداد) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
۶۰ لیتر سهمیه بنزین خرداد ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد دوشنبه (یکم خردادماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
اپل می‌گوید بیتس استودیو بادز پلاس با هربار شارژ تا ۹ ساعت موسیقی پخش می‌کند و شارژدهی محصول به‌لطف کیس به ۲۷ ساعت می‌رسد. تنها ۵ دقیقه شارژ به شما امکان می‌دهد تا یک ساعت موسیقی گوش دهید و تماس برقرار کنید.
۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد جمعه (یکم اردیبهشت‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ شد.
هنگامی که گوشی هوشمند خود را با استفاده از درگاه USB رایانه شارژ می‌کنید، سرعت شارژ آن بسیار کندتر از زمانی است که به پریز دیواری وصل شده باشد. بنابراین، هنگامی که می‌خواهید گوشی هوشمند خود را به سرعت شارژ کنید، به سادگی آن را با استفاده از آداپتور مناسب به یک پریز دیواری وصل کنید.
۶۰ لیتر سهمیه بنزین فروردین‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد سه‌شنبه (یکم فروردین‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
افزایش قیمت بلیت مترو به طور متوسط با طرح شناوری که در شورا تصویب شد، ۲۵ درصد است که شامل ۱۰ درصد تخفیف در زمان های غیرپیک و ۱۰ درصد نیز تخفیف برای شارژ بلیت غیرحضوری است به طوری که در برخی ساعات با خرید بلیت مترو تا ۲۰ درصد تخفیف شامل حال مسافران مترو می شود.
تی‌جی فلایینگ فیش با وزن ۱.۶۳ کیلوگرم در شکل کنونی خود، می‌تواند به مدت شش دقیقه در هر بار شارژ باتری شناور بماند یا به مدت ۴۰ دقیقه زیر آب حرکت کند. همچنین، این کوادکوپتر می‌تواند تا عمق حداکثر سه متری فرود بیاید و حداکثر سرعت آن زیر آب، دو متر در ثانیه است.
این خودرو از یک پکیج باتری با ظرفیت واقعی ۱۰۷.۸ کیلووات ساعت استفاده می‌کند. شارژ کامل این خودرو با شارژر استاندارد ۹.۶ کیلوواتی، ۱۱ ساعت و ۱۵ دقیقه طول می‌کشد.
۶۰ لیتر سهمیه بنزین آذر ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد سه‌شنبه (یکم آذرماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
۶۰ لیتر سهمیه بنزین آذرماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد سه‌شنبه‌ (یکم آذرماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
طبق روال ماه‌های گذشته ۶۰ لیتر سهمیه بنزین آبان‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
طبق روال ماه‌های گذشته ۶۰ لیتر سهمیه بنزین آبان‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
شرکت ایسر سبک ترین لپ تاپ او ال ای دی ۱۶ اینچ جهان را رونمایی کرده است. عمر شارژ این دستگاه ۱۰.۵ ساعت و حافظه آن یک ترابایت است.
شرکت آدیداس با همکاری Zound Industries به تازگی محصول شگفت انگیزی به نام هدفون خورشیدی بی سیم Adidas RPT-02 SOL را ارائه کرده است که با یک بار شارژ تا ۸۰ ساعت پخش را ارائه می‌دهد و قادر است حتی با نور اتاق نیز شارژ شود.
ساعت هوشمند Enduro 2 گارمین با شارژ خورشیدی، عمر باتری ۱۵۰ ساعته با GPS روشن و قیمت ۱۱۰۰ دلار ارائه می‌شود.
یک شرکت تجاری در ایلینویز آمریکا از تجاری سازی نوعی باتری مایع غیرقابل اشتعال با سرعت شارژ بالا خبر داده که نسبت به باتری‌های لیتیومی ۲۳ درصد بیشتر انرژی ذخیره می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ