هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، با وجود ناراحتی از شرایط فعلی قول بهتر شدن وضعیت تیمش را داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: خط ریلی خواف-هرات از جهت افزایش سرعت انتقال کالاهای صادراتی اهمیت زیادی دارد و ایران را به چین متصل می‌ کند.
«تفاوت بین هزینه‌های واقعی زندگی و درآمد‌ها نه تنها منجر به کوچک شدن سفره مردم می‌شود، بلکه به افزایش نارضایتی‌های عمومی و اجتماعی نیز دامن می‌زند. شهروندان، در تلاشند با کمک شغل دوم از پس وضعیت تورم بر آمده و هزینه‌های زندگی را تامین کنند. اما کارمندی که روزی ۱۰ تا ۱۵ ساعت کار می‌کند، به سرعت فرسوده و بیمار می‌شود و توانایی کار کردن خود را از دست می‌دهد.»
پائولو دیبالا، ستاره خط حمله رم، با مصدومیت مچ پا روبه‌رو است و در بازی برگشت مقابل لورکوزن نمی‌تواند بیش از سی دقیقه بازی کند.
در ساعت ۷:۴۴ صبح امروز سه‌شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ یکی از قطار‌های خط ۳ در ورودی شرقی ایستگاه راه‌آهن به دلیل نقص فنی متوقف شد.
سرعت بالای راننده باعث مرگ عابر پیاده‌ای که، بر روی خط کشی حرکت می‌کرد شد.
با اضافه شدن محمد محبی به لیست تیم ملی، حالا خط حمله تیم ملی جان تازه ای گرفته است، چون این بازیکن همانند مهدی طارمی سرعتی است و دست به حرکات غیر قابل پیش بینی می زند.
عبدی نوشت: وضعیت تورم، سرمایه‌گذاری، نابرابری و خط فقر و اشتغال ناامیدکننده است. به علاوه و مهم‌تر اینکه به عللی شاید سال آینده از همین رشد ۳ درصدی هم خبری نباشد و برخی پیش‌بینی‌های مراکز معتبر، این رشد را خیلی کمتر، حتی نزدیک به صفر ارزیابی می‌کنند. از این رو انتظار می‌رود که دولت محترم هم‌زمان دو اقدام را در دستور کار خود قرار دهد. اول و مهم‌تر از هر گام دیگری حل مساله سیاست خارجی و برجام است. بدون این گام هیچ اتفاق چشمگیری رخ نخواهد داد.
یک گزارشگر اوکراینی که با سربازان حاضر در نبرد باخموت صحبت کرده می‌گوید که به او گفته اند: امید به زندگی متوسط مبارزان بسیج شده در باخموت ۴ ساعت است». روسیه برتری قابل توجهی عددی را با کمک نیرو‌های شبه نظامی گروه واگنر دارد، نیرو‌هایی که جلودار آن‌ها عمدتاً از زندانیان و محکومان آموزش ندیده و بدون تجهیزات کافی تشکیل شده که به صورت موج انسانی به کار گرفته می‌شوند.
لئوپارد یک طراحی بسیار توانا و پرکاربردترین تانک در اروپا است. مسلح به یک تفنگ اصلی ۱۲۰ میلی متری، با وجود داشتن زره خوب می تواند با سرعت بیش از ۴۰ مایل در ساعت حرکت کند. هر چند در سال ۱۹۷۹ وارد به کار گرفته شد، اما یک برنامه منظم ارتقاء آن را همچنان به طور جدی سیستمی در خط مقدم در نظر می گیرد که می تواند در برابر تانک های مدرن روسی استقامت کند.
اعتراضات دائمی جواد نکونام به تصمیمات داور در کنار خط سرانجام اخراج او را در پی داشت.
محققان چینی اخیراً آزمایشی را برای یک فناوری هایپرلوپ در شهر «داتونگ» در استان شاآنشی چین انجام دادند که شامل سه آزمایش ۲۱۰ متری در یک خط مخصوص قطار‌های مغناطیسی بود.
بعد از جدایی یورگن لوکادیا، باشگاه پرسپوليس اکنون به دنبال تقویت خط حمله خود برای ادامه فصل است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله چند ساعت مانده به شروع بازی با استقلال تهران تصمیم خود را برای خط حمله گرفت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله چند ساعت مانده به شروع بازی با استقلال تهران تصمیم خود را برای خط حمله گرفت.
بررسی‌ها حکایت از این داشت که مالباخته‌ها همگی بین ۱۰تا ۱۴ساله بودند و زمانی که برای تفریح به پارک رفته بودند به دام سارق خشن گرفتار شده‌اند. سارق برای آنکه آن‌ها را بترساند با چاقو دستشان را خط می‌انداخت و بعد گوشی‌شان را می‌قاپید و فرار می‌کرد.
ملک‌شاهکویی امنیت مردم گلستان را خط قرمز بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی دانست و هشدار داد: اگر کسی بخواهد این امنیت را برهم بزند با تمام توان با آنها برخورد می‌کنیم و در همین راستا بیشتر کسانی که با شبکه‌های معاند و بیگانه در ارتباط بودند، دستگیر شده‌اند و اگر هم تاکنون دستگیر نشده‌اند، قطعاً به سراغ آنان خواهیم رفت.
یک ملی‌پوش سابق انگلیسی به گرت ساوت‌گیت هشدار داد که با توجه به سرعت فرانسوی‌ها در حمله کندی خط دفاعی سه‌شیرها می‌تواند نقطه ضعف اصلی‌شان در مقابل فرانسه باشد.
عملیات اجرایی فاز نخست پروژه احداث پایانه آزادگان مربوط به خط ۳ مترو تهران ادامه داشته و پیش‌بینی می‌شود با تامین به موقع منابع مالی، این پایانه مهم شبکه مترو پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.
عملیات اجرایی فاز نخست پروژه احداث پایانه آزادگان مربوط به خط ۳ مترو تهران ادامه داشته و پیش‌بینی می‌شود با تامین به موقع منابع مالی، این پایانه مهم شبکه مترو پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.
سرمربی تیم ملی طی 48 ساعت آتی باید لیست ابتدایی خود را برای حضور در جام جهانی قطر به فیفا اعلام کند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: از ابتدای خردادماه امسال با توقف تولید خودروهای ناقص و برنامه‌ریزی برای عبور مستقیم محصولات از خط تولید، تمام گلوگاه‌های تولید انبوه در این شرکت شناسایی شده و به سرعت در حال رفع آن‌ها هستیم.
رییس ستاد اربعین حسینی گفت: اساس نگرانی عدم آمادگی و زمینه‌ها و بستر‌های طرف عراقی در سرعت عمل پذیرش زائرین، سرعت عمل در نقل و انتقالات و ناکافی بودن امکانات در آن سوی مرز، از طرف دیگر کثرت جمعیت و هوای گرم؛ همه این‌ها دست به دست هم داده که ما را بر خلاف میل خودمان و جمع حاضر در جلسه به این نتیجه برساند که، چون امنیت و سلامت عموم زائرین عزیز برای ما خط قرمز است نتیجه بر این شد که کلیه مرز‌های منتهی به معابر خروجی زائرین به عراق، تا اطلاع ثانوی مسدود شود
واعظ آشتیانی درباره توضیح فدراسیون در رابطه با اظهارت نمایندگان مجلس، گفت: مسئولان باید بررسی کنند که چرا این نامه ساعت ۵ در یک خبرگزاری منتشر می‌شود و چند ساعت بعد از آن به دست فدراسیون فوتبال می‌رسد.
رضا درویش مدتی است تصمیم گرفته است کسی از گزینه‌های خارجی پرسپولیس برای تقویت خط حمله این تیم باخبر نشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ