یکی از محلی‌ها با عصبانیت و اندکی چاشنی درماندگی می‌گوید: «اینجا هیچ‌کس زندگی نمی‌کند که ما زندگی می‌کنیم. مسئولین در به در شوند. بهشان می‌گوییم آب‌مان، غذایمان اگر باشد پر از ریگ است. حتی حاضر نیستند یک ساعت بیایند و در منطقه حاضر شوند. نه شورای شهری هست نه مسئولی هیچ‌کس نیست. بمانیم چه کنیم؟ اگر کسی برایمان کاری کند می‌مانیم، اگر نه می‌رویم. اینجا زندگی نمی‌کنیم. اینجا مرده. زندگی نیست.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فصل گرم سال است و در راهپیمایی اربعین ممکن است، گردوغبار و طوفان شن به وجود بیاد، به همین دلیل، راهکارهایی برای حفظ سلامت در گردوغبار و طوفان مهم است.
وقوع طوفان شن در مراکش، به مرگ یک نفر، تعطیلی کسب‌وکارها و آسمانی قرمز بر فراز این شهر منجر شد.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند در پی وقوع طوفان در مناطق شرقی این کشور، دست‌کم ۲ نفر جان باختند.
بنابر اعلام مرکز اورژانس استان تهران، در اثر طوفان و صاعقه شب گذشته در استان تهران، یک نفر فوت شد.
وزارت شرایط اضطراری روسیه اعلام کرد که شرایط نامساعد جوی و طوفان باعث کشته و زخمی شدن ده‌ها تن در این کشور شد.
هزاران نفر از ساکنان شهر پکن به دلیل نگرانی از پیامدهای طوفان شدید مجبور به تخلیه منازل خود شدند.
شورای ملی مدیریت و کاهش خطر بلایای فیلیپین از افزایش شمار قربانیان طوفان اخیر در این کشور خبر داد.
محبی گفت: در پی موج جدید وزش باد در منطقه سیستان از ۲۷ تیرماه تاکنون در پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز یک هزار و ۲۸۶ نفر از مردم این منطقه‏ راهی بیمارستان و مراکز درمانی شدند که از این تعداد ۷۵ نفر اکنون بستری هستند.
طبق اعلام شرکت هواپیمایی ماهان پرواز تهران زابل و بالعکس صبح امروز به دلیل شرایط نامساعد و طوفان شن لغو شد.
سازمان راهداری با پیش‌بینی تغییرات جوی جاده‌ها و هشدار طوفان شن در روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه، از کاربران جاده خواست تا احتیاط لازم را داشته باشند.
تصاویری از طوفان مرگبار شن در مصر را مشاهده می‌کنید؛ در جریان این اتفاق سه نفر کشته و ۱۰ نفر زخمی شدند.
طوفان شن درآمریکا ۶ کشته و ۳۰ زخمی برجای گذاشت که حال برخی از مجروحان وخیم اعلام شده است.
عملیات طبس در روز‌های ۴ و ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ انجام شد. پس از آن‌که نیرو‌های آمریکایی در سفارتخانه آمریکا به اتهام جاسوسی دستگیر شدند، آمریکا از هر فرصتی برای آزادی آن‌ها استفاده می‌کرد تا اینکه به این بهانه عملیات طبس را طراحی کرد. ۹۵ نیروی کماندوی آموزش‌دیده با تجهیزات نظامی بسیار قوی ۵ اردیبهشت همراه ۱۴ بالگرد و هواپیما در صحرای طبس فرود آمدند که ناگهان طوفانی از شن به هوا برخاست و دید خلبانان را به حدی ضعیف کرد که ۲ بالگرد با یکدیگر برخورد کردند و آتشی مهیب در صحرای طبس برپا شد.
فرایند طراحی آسمان‌خراش جاذب طوفان شن (the Absorbent Sand Storm Skyscraper)، ادغام خلاقانه سازه و امکانات به همراه رویکردی پایدار، منجر به شکل‌گیری منطقه‌ای می‌شود که افزون بر بهبود شرایط آب و هوایی دبی، نقش بسیار مهمی در کاهش مصرف انرژی خواهد داشت.
طوفان شن آسمان پکن را تاریک کرد.
ویدیویی از لحظه هجوم طوفان شن به دبی و ترس شدید ساکنان دبی را ببینید.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از انسداد محور انار-یزد به‌دلیل طوفان شن و وزش باد شدید و کاهش میدان دید خبر داد.
به گزارش سازمان هواشناسی در شرق و برخی مناطق جنوب‌غرب، تداوم وزش بادهای شدید توام با گردوخاک پیش‌بینی شده که در منطقه زابل به شکل طوفان شن و خاک است.
رئیس جمهور با وجود طوفان شن در جمع مردم روستای کروچان از توابع زهکلوت در جنوب استان کرمان حضور یافت.
تصاویری از بازدید آیت الله رئیسی از روستا‌های اطراف زهکلوت در جنوب کرمان در میان طوفان شن و استقبال باشکوه مردم را ببینید.
کرمان - وزیر ورزش و جوانان مهار ریزگردها و طوفان های مکرر شن در شرق کرمان را یکی از سیاستهای دولت در استان کرمان دانست.
علی ملاشاهی گفت: صبح امروز بیشینه لحظه‌ای سرعت طوفان شن در زابل به ۱۲۲ کیلومتر بر ساعت رسید و میدان دید افقی را در محدوده فرودگاه شهر به ۲۰۰ متر کاهش داد.
طوفان شدید شن امروز، چهارشنبه، جاده راور (کرمان) به سمت دیگ رستم (خراسان جنوبی) را احاطه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ