رییس سازمان ملی استانداردایران برای شرکت در هفدهمین نشست مجمع عمومی و بیست و چهارمین نشست هیات مدیره فنی موسسه استاندارد واندازه شناسی کشورهای اسلامی در شهر استانبول امروزبه ترکیه سفر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران تاکید کرد: خودروسازی که تاییدیه استاندارد را برای محصول خود دریافت کرده حق ندارد خودرو را در انبار و کف کارخانه دپو کند.
رئیس سازمان ملی استاندارد از محول شدن انحصار اعطای نشان حلال به ایران خبر داد.
رئیس سازمان ملی استاندارد از محول شدن انحصار اعطای نشان حلال به ایران خبر داد.
رئیس سازمان ملی استاندارد از برگزاری جلسه شورای عالی استاندارد با حضور رئیس جمهور خبر داد.
رییس سازمان ملی استاندارد گفت: درصد داخلی سازی تولید اتوبوس ایران‌خودرو دیزل رشد کند و تولیدی باشد که با نوسانات بازار ارز همچنان پایدار و باثبات بماند.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از رونمایی از نخستین خودروی برقی تا پایان اردیبهشت خبر داد.
رئیس سازمان ملی استاندارد از آغاز همکاریهای سازمان ملی استاندارد ایران و استاندارد ملی مالزی خبر داد.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور بر اجرای برنامه ملی مسیر سبز ـ ایران پاک در آستانه نوروز ۱۴۰۲ تاکید کرد.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: استاندارد و برچسب مصرف انرژی لوازم برقی از جمله آسانسور، پله‌برقی، یخچال، جاروبرقی، بخاری برقی و هود آشپزخانه در سال ۱۴۰۲ مورد بازنگری قرار می‌گیرد.
باهدف حمایت ویژه وزارت نیرو از تولید گسترده الکتروموتورهای پربازده«استاندارد ملی جدید برچسب انرژی کولرهای آبی»با حضور وزیرنیرو و رئیس سازمان ملی استاندارد در ابتدای هفته آتی رونمایی می شود.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران بر تدوین دستورالعمل و شیوه نامه کنترل کمیت و مقابله با کم فروشی تاکید کرد و گفت: ترک فعل مدیران قبلی موجب انباشت تکالیف بر زمین مانده شده است.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به مصوبات آخرین جلسه شورای‌عالی استاندارد در خصوص هوای پاک، گفت: با اجرای مصوبات تا پایان سال، سازمان ملی استاندارد ایران ۱۰۰ درصد از تکالیف خود را در موضوع قانون هوای پاک اجرا می‌کند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: رئیس سازمان ملی استاندارد به مناسبت روز ملی هوای پاک در صحن شورای شهر حاضر می شود.
در حاشیه هفدهمین نشست مجمع عمومی و هیأت مدیره فنی مؤسسه استاندارد و اندازه شناسی کشورهای اسلامی (اسمیک) در ترکیه، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با همتای قطری خود دیدار و گفت وگو کرد.
رئیس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه کیفیت حق مردم است، از فروش برخی استانداردهای ایرانی طی قرارداد رسمی به کشورهای دیگر خبر داد.
مشهد ـ رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: ایران ۱۱.۵ درصد از استانداردهای نانوتکنولوژی دنیا را در اختیار دارد.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد که فقط اجازه واردات به خودرویی داده می‌شود که بتواند استانداردهای لازم را اخذ کند.
مشهد ـ رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از آغاز به روزرسانی استاندارد لوازم خانگی در سازمان ملی استاندارد خبر داد.
رییس سازمان ملی استاندارد گفت: سازمان ملی استاندارد ایران در حین این‌که وظیفه دارد به نظام کیفی و صنعتی و نظام انطباق بر استانداردسازی خودروها ورود داشته باشد، حامی و پشتیبان صنعت و تولید با کیفیت در کشور است.
محصول پروژه TF21 به عنوان محصولی جدید بر پایه پلتفرم P200 با حضور مهدی اسلام پناه رییس سازمان ملی استاندارد ایران و خبرگزاری‌های داخلی و بین‌المللی در مدل پرتوتایپ رونمایی شد.
روز سه شنبه ۲۶ مهر ماه، ایران خودرو با حضور رییس سازمان ملی استاندارد،اصحاب رسانه و خبرنگاران از خودروی جدید خود رونمایی کرد.‌
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اهمیت ایجاد آزمایشگاه‌های به روز و مجهز در سازمان ملی استاندارد گفت: استاندارد می‌تواند به شفافیت، مقابله با فساد و رفع تعارض‌ها در کشور کمک کند.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: خدمات پس از فروش در صنعت خودرو تا ۵ سال افزایش می‌یابد.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: رتبه ۲۵ ایران در بین ۱۶۷ کشور عضو سازمان بین المللی استاندارد (ایزو) خوب است، اما راضی‌کننده نیست و لازم است ارتباطات بین‌المللی را عمیق‌تر کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ