دیوان عالی کشور اعلام کرد: مطابق رای دیوان عالی در خصوص حکم صادره از شعبه هم عرض با موضوع محکومیت اکبر طبری بابت هفت مورد ارتشاء به ۱۲ سال و نیم حبس و ۷۴ ضربه شلاق، ایراد و اشکالی وارد نیست و این حکم مورد تایید قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمود فکری به جمع بندی نهایی برای انتخاب ترکیب اصلی خود برای شروع لیگ بیست و سوم رسید.
رأی نهایی دیوان عالی کشور، نسبت به دادنامه صادره اکبر طبری در شعبه هم عرض اعلام شد.
رأی نهایی دیوان عالی کشور، نسبت به دادنامه صادره اکبر طبری در شعبه هم عرض اعلام شد.
عارف غلامی مشکلی برای تمدید قرارداد خود با استقلال ندارد و به احتمال فراوان این اتفاق رخ می‌دهد.
به نظر می رسد کار حضور ساکت الهامی در باشگاه مس رفسنجان به مراحل پایانی خود نزدیک شده و با تاییدیه نهایی مدیران صنایع مس، سرمربی فصل گذشته هوادار کارش را در رفسنجان آغاز خواهد کرد.
به نظر می رسد ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی مشخص شده و تنها وضعیت یک وزن هنوز نامشخص است.
به نظر می‌رسد که فردا از میثم صالحی تست گرفته خواهد شد تا وضعیت نهایی او مشخص شود.
بر اساس گزارش های جدید پروژه فروش باشگاه منچستریونایتد با انتخاب سر جیم رتکلیف از سوی گلیزرها در آستانه بسته شدن قرار دارد.
به نظر می‌رسد انتخاب نهایی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد بزرگسالان ایران برای شرکت در مسابقات جهانی 2023 در دو تورنمنت رنکینگ‌دار باقی مانده اتحادیه جهانی صورت بپذیرد.
به نظر می‌رسد به تعویض مربیان تیم‌های ملی ایران و قطر نزدیک می‌شویم. فدراسیون امروز در قطر مذاکره نهایی با فلیکس سانچز را برای هدایت همزمان تیم‌های ملی بزرگسالان و امید ایران انجام خواهد داد.
به نظر می‌رسد به تعویض مربیان تیم‌های ملی ایران و قطر نزدیک می‌شویم. فدراسیون امروز در قطر مذاکره نهایی با فلیکس سانچز را برای هدایت همزمان تیم‌های ملی بزرگسالان و امید ایران انجام خواهد داد
در موضوع انتخاب سرمربی برای تیم ملی، این رئیس فدراسیون فوتبال است که دست بالا را خواهد داشت و نظر نهایی را اعلام می‌کند.
به نظر می‌رسد که همزمان با شدت گرفتن دیپلماسی پنهان برای احیای برجام و تلاش میانجی‌گر‌ها برای سرعت بخشیدن به حل‌وفصل بحران در یمن که دو مساله عادی‌سازی رابطه تهران و ریاض و ثبات امنیتی و اقتصادی در منطقه به آن گره خورده، دولت بایدن تلاش می‌کند با تماس‌های دیپلماتیک مداوم با بازیگران منطقه‌ای محتوای بسته رایزنی‌های برجامی و غیربرجامی با ایران را بررسی و ذیل چارچوب نقشه کلان تعیین‌شده برای ایران در هر دو حوزه قرار دهد.
مصدومیت ادر میلیتائو و کریم بنزما شدید نیست و احتمالا به جام باشگاه های جهان خواهند رسید ولی نظر نهایی پزشکان فردا اعلام می شود.
مصدومیت ادر میلیتائو و کریم بنزما شدید نیست و احتمالا به جام باشگاه های جهان خواهند رسید ولی نظر نهایی پزشکان فردا اعلام می شود.
شورای عالی بورس با ادامه عرضه خودرو در بورس کالا موافقت کرد.
مهاجم مورد نظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با این باشگاه به توافق رسید تا در ادامه رقابت‌های لیگ برتر تیم صدرنشین لیگ برتر را همراهی کند.
مهاجم مورد نظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با این باشگاه به توافق رسید تا در ادامه رقابتهای لیگ برتر تیم صدرنشین لیگ برتر را همراهی کند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تنها موردی که برای قوه مقننه لازم الاجراست نظر نهایی شورای نگهبان است و مصوبات داخلی سایر مجامع محلی در قانون ندارد.
به نظر می‌رسد که قطع همکاری لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، با فدراسیون فوتبال این کشور قطعی است.
به نظر می‌رسد که با جذب آنتونی و مارتین دوبراوکا فعالیت‌های نقل و انتقالاتی منچستر به پایان برسد.
باشگاه استقلال بعد از نهایی کردن کار انتقال محمد محبی به استقلال در تلاش برای بازگرداندن مهدی قایدی است. البته بازگشت این بازیکن به راحتی محمد محبی نیست.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام کاما به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد کاما در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ