به نظر می‌رسد که فردا از میثم صالحی تست گرفته خواهد شد تا وضعیت نهایی او مشخص شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئله تأثیر و نقش تعیین‌کننده توسعه هوش مصنوعی مولد بر نتیجه انتخابات در سراسر جهان به چالشی اساسی برای دولت‌مردان و تنظیم‌گران بدل شده است.
مدیر ورزشی تیم فوتبال ناپولی برای انتقال به یوونتوس ملاقاتی را با دی لورنتیس برگزار خواهد کرد.
برای هفته آخر و دیدار تعیین‌کننده قهرمانی، تنها ۶ هزار بلیت برای ده‌ها هزار متقاضی صادر شد و جمعیت بزرگی قادر به تهیه بلیت نخواهند شد.
اوسمار ویه‌را نقشی تعیین‌کننده در کادرفنی پرسپولیس دارد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در آینده‌ای نزدیک شاهد نیروی زمینی چابک‌تر و برخوردار از قدرت تهاجمی بالاتر خواهیم بود که قادر است حضوری قاطع و تعیین‌کننده در عرصه هر نبردی داشته باشد.
اینکه بردن دربی احتمالاً تعیین‌کننده قهرمان لیگ برتر این فصل خواهد بود، فرضیه‌ای بود که حداقل تا اینجا درست از آب درآمده و می‌شود جدی‌اش گرفت.
اینکه بردن دربی احتمالاً تعیین‌کننده قهرمان لیگ برتر این فصل خواهد بود، فرضیه‌ای بود که حداقل تا اینجا درست از آب درآمده و می‌شود جدی‌اش گرفت.
عضو وزن 63 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی آسیا تاکید کرد با وجودی که احتمال نفوذ قزاقستان میزبان در بحث داوری رقابت‌ها وجود دارد اما او اجازه نخواهد داد نتیجه طوری شود که داور در مسابقه‌اش تعیین‌کننده باشد.
امروز اگر می توانیم به روسیه صادرات کاتالیست داشته باشیم، تولید کک اسفنجی را در کشور داریم، تاپ درایوهای پیشرفته تولید می کنیم و به تجهیز پالایشگاه ها در کشورهای دیگر می پردازیم، ثمره توجه به استفاده از توان و تخصص داخلی در قالب سیاست تولید بار اول است.
بازی سپاهان و ذوب‌آهن تعیین‌کننده صدرنشین لیگ برتر خواهد بود.
بیت‌کوین (BTC) در سال ۲۰۲۳ رشد قابل توجهی را حفظ کرده و این افزایش قیمت ممکن است دارایی را در آستانه روند صعودی احتمالی قرار دهد.
ژاوی هرناندز بازی فردا برابر اتلتیکو را تعیین‌کننده قهرمانی نمی داند ولی معتقد است کسب پیروزی در متروپولیتانو، هشداری به تمام رقبا خواهد بود.
دیدار استقلال و صنعت نفت تحت تاثیر دو صحنه مشکوک داوری قرار گرفت.
این تیم تحقیقاتی از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده از بافت انسان، موش آزمایشگاهی، موش صحرایی و ماهی قاتل استفاده کرد. آنها دریافتند که ژن‌های طولانی‌تر و کوتاه‌تر به ترتیب با طول عمر بیشتر و کم تر مرتبط هستند.
هروه رنار معتقد است تقابل عربستان و مکزیک، بازی مرگ و زندگی است اما شاگردان او برای تاریخ‌سازی تلاش خواهند کرد.
یک رسانه روسی جام جهانی قطر را فرصت خوبی برای مهاجم تیم ملی ایران و بازگشت به اوج دانست.
تحلیلی از عوامل تعیین‌کننده ۲ دهه تورم در ایران
صندوق بین‌المللی پول در تحلیلی جامع از همه عوامل تعیین‌کننده نرخ تورم در ایران طی ۲ دهه گذشته راهکارهایی را برای حل این مشکل ارائه و اعلام کرد.
در آستانه انتخابات تعیین‌کننده میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، بحث های جنجالی زیادی در فضای مجازی در مورد انتخابات شدت گرفته است.
در آستانه انتخابات تعیین‌کننده میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، بحث های جنجالی زیادی در فضای مجازی در مورد انتخابات شدت گرفته است.
آن‌ها می‌خواهند ما را در یک دور باطل گرفتار کنند که به خاطر وجود اغتشاشات از اصلاح لازم صرف‌نظر کنیم و از سوی دیگر معترضین را به دلیل عدم وجود تغییرات، بیشتر در میدان درگیر کنند. اصلاح و روزآمدسازی نیازمند آرامش است.
تحلیل‌گر برجسته آمریکایی با اشاره به نقش پشتیبانی پهپادها در جنگ اوکراین تأکید کرد این نوع تسلیحات در جنگ‌های آینده نقشی تعیین‌کننده خواهند داشت.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حضور مردم در صحنه همواره تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز و خط بطلانی بر اقدامات ضد منافع و مصالح ملی بوده است.
تغییر دروازه بان بعد از سه هفته، نتیجه خوبی برای نفت مسجدسلیمان در بازی حساس مقابل استقلال داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ