به نظر می رسد ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی مشخص شده و تنها وضعیت یک وزن هنوز نامشخص است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نسبت به تبعیض میان ملی‌پوشان فوتبال با سایر قهرمانان از جمله کشتی از سوی مسئولان ورزش انتقاد کرد و گفت: به فوتبالیست‌ها بلافاصله پاداش واردات خودرو داده می‌شود اما قهرمانان کشتی هنوز پاداش ۳ سال قبل را نگرفته‌اند!
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد که برگزاری مسابقه در ترکیه، شرایط داوری و آسیب‌دیدگی دلخانی منجر به شکست او مقابل کرم کمال ترک شد و این کشتی در مسابقه بعدی با نتیجه متفاوتی همراه خواهد بود.
با توجه به اینکه دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از 31 خرداد آغاز می‌شود، حسن رنگرز تنها برای دو روز عملکرد شاگردانش را در جام وهبی‌امره در ترکیه زیر نظر خواهد داشت.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد که قهرمانان اوزان دهگانه جام تختی بعد از محک خوردن کشتی خارجی‌شان در یک تورنمنت بین‌المللی، شانس حضور در بازی‌های آسیایی و ایندورگیم را دارند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا توسط این تیم گفت: با این که دو کشتی گیر در حد و اندازه های خودشان نبودند اما قهرمانی در قزاقستان ارزشمند بود.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران با ابراز خرسندی از راهیابی پنج کشتی گیر وزن نخست به دیدار فینال گفت: صعود هر پنج نماینده روز اول ایران به فینال اتفاق زیبایی را رقم زد.
حسن رنگرز یک چالش نسبتا سخت را در مسابقات قهرمانی آسیا، به شکلی رویایی آغاز کرده و امیدوار است شرایط همینطور برای تیمش ادامه پیدا کند.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران با ترکیبی از نفرات جوان و باتجربه راهی قزاقستان شده و از فردا کار خود را در میدان آسیایی آغاز می کند.
تمرین سخت و دشوار فرنگی کاران در فاصله کمتر از 20 روز مانده تا مسابقات قهرمانی آسیا در نوع خود جالب و دیدنی است.
حسن رنگرز شاید از همین حالا به فکر چینش ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی 2023 و حتی المپیک 2024 پاریس است.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت که برخوردهای تبعیض‌آمیز روی ظرفیت انگیزشی کشتی‌گیران تأثیر نامطلوب می‌گذارد.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران با برتری مقابل آذربایجان در دیدار فینال به قهرمانی جام جهانی رسید.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با کسب دو پیروزی در رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آذربایجان به دیدار فینال راه یافت تا امشب برای کسب جام قهرمانی به میدان برود.
سرمربی تیم ملی فرنگی کشورمان بعد از فینالیست شدن تیمش در باکو تأکید کرد، میزبان این رقابت‌ها با تمام ظرفیت‌هایش پا به جام جهانی 2022 گذاشته است.
شاگردان حسن رنگرز بعد از شکست تیم ترکیه، پیروزی‌ خود را مقابل قرقیزستان را هم قطعی کردند تا به عنوان فینالیست فردا روی تشک بروند.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران که در صربستان چهارم جهان شده بود، با تیم دوم و جوانش تیم ترکیه را در جام‌جهانی باکو با شکست مواجه کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی با شکست تیم ترکیه به عنوان قهرمان جهان، در یک قدمی صعود به فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قرار گرفت.
تیم ملی کشتی فرنگی با شکست ۶ بر ۴ تیم ترکیه به عنوان قهرمان مسابقات جهانی بلگراد، در یک قدمی صعود به فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قرار گرفت.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان بعد از قهرمانی در اسپانیا دنبال کسب بهترین نتیجه در جام جهانی باکو با جوانانش خواهد بود.
رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی روزهای 14 و 15 آبان ماه در شهر باکو آذربایجان برگزار می شود.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی معتقد است المپیک لندن دیگر تمام شده و امروز کشتی ما قابل مقایسه با هیچ دوره‌ای نیست.
چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و قهرمانی جهان در سال 2023 اعلام شد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان تأکید کرد هرچند ترکیه و آذربایجان با ترکیب اصلی خود در جام جهانی شرکت می‌کنند، اما تیم ایران قصد استفاده از جوانانش در این رقابت‌ها را دارد.
مسابقات کشتی آزاد و فرنگی امیدهای جهان در حالی از چند روز دیگر آغاز می‌شود که ترکیب کشورمان مشخص شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ