مصدومیت ادر میلیتائو و کریم بنزما شدید نیست و احتمالا به جام باشگاه های جهان خواهند رسید ولی نظر نهایی پزشکان فردا اعلام می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رونالد آرائوخو با اعلام باشگاه بارسلونا مصدوم شده و قطعا بازی یکشنبه برابر کادیز را از دست خواهد داد.
محمد اقاجانپور به دلیل مصدومیت بازی با پرسپولیس را از دست داد.
تایرون مینگز، مدافع انگلیسی استون‌ویلا، در دیدار امشب این تیم مقابل نیوکسل با مصدومیتی دلخراش مواجه شد. رسانه‌ها اعلام کردند او با پارگی رباط صلیبی مواجه شده است.
عباس عابدی، مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان با اشاره به اعزام واحد‌های امدادی به محل حادثه، افزود: سه واحد امدادی آمبولانس اورژانس ۱۱۵ همراه با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. همچنین شش نفر دختر ۱۱ تا ۱۸ سال و سه پسر ۱۲ تا ۱۵ سال مصدومان این حادثه هستند. مصدومان از ناحیه ضربه به کمر دچار مصدومیت شدند، اما وضعیت آن‌ها پایدار است.
سخنگوی آتش‌نشانی قم: در این حادثه که در ساختمانی واقع در خیابان بعثت رخ داد، سه برادر به‌شدت مصدوم شدند که یکی از آن‌ها دچار ۹۰ درصد سوختگی شده است.
درست لحظه‌ای که پرسپولیسی ها انتظار یک شروع سریع را داشتند، مصدومیت ریگی صدای اعتراض آنها را بلند کرد.
در مصاف استقلال – گل گهر عدم حضور دو بازیکن اسمی در ترکیب تیم آبی جالب توجه بود. دو بازیکنی که خبری از مصدومیت آنها به بیرون مخابره نشد.
چلسی یکی دیگر از کاپیتان‌هایش را از دست داد و تیاگو سیلوا در بازی امروز مقابل تاتنهام در دربی لندن در حالیکه کمتر از 20 دقیقه از شروع مسابقه می‌گذشت مجبور شد زمین را ترک کند.
دو بازیکن گلساز پرسپولیس با مصدومیت و بیماری مواجه هستند و کادرپزشکی در تلاش است آنها را به بازی مقابل نفت مسجدسلیمان برساند.
از روز گذشته و پس از مصدومیت نیمار در بازی برابر لیل، گمانه‌های زیادی در مورد وضعیت او شده و در جدیدترین آنها لوپاریزین نوشت که نیمار 4 هفته قادر به همراهی تیمش نیست.
با مصدومیت کیلیان امباپه و نیمار، لیونل مسی در خط حمله پی‌اس‌جی دو یار همیشگی‌اش را نخواهد داشت، ولی کریستوف گالتیه می‌گوید او قرار نیست جای آن‌ها را پر کند.
سرمربی چلسی با تحسین شاگردانش بابت برد مقابل بورنموث آنها را شایسته کسب این نتیجه دانست.
ابوالفضل جلالی و عارف غلامی با مصدومیت مواجه هستند و هنوز پزشک باشگاه استقلال در مورد حضور یا عدم حضور آنها در دربی اظها نظر رسمی نکرده است.
ابوالفضل جلالی و عارف غلامی با مصدومیت مواجه هستند و هنوز پزشک باشگاه استقلال در مورد حضور یا عدم حضور آنها در دربی اظها نظر رسمی نکرده است.
سرمربی تیم ملی برزیل این روزها با فشارهای زیادی روبروست که او را متهم به استفاده از بازیکنان مصدوم و به خطر انداختن سلامتی‌ آنها کرده اند.
معاون دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی گفت: شب گذشته (سه‌شنبه ۲۴ آبان) تجمع‌هایی در محیط پیرامونی خوابگاه دختران شکل گرفته بود. این تجمع‌ها با ورود سرویس دانشجویان به خوابگاه همزمان می‌شود و هنگامی که دانشجویان از سرویس پیاده شده و در محیط قرار می‌گیرند، شلوغی فضا موجب ترس و تشویش آن‌ها می‌شود. تعجیل دانشجویان برای ورود به خوابگاه، منجر به آسیب‌دیدگی برخی می‌شود. یکی از دانشجویان نیز دچار استرس شده و حال عمومی وی نامساعد می‌شود. دانشجویی دیگر نیز به درب ورودی برخورد می‌کند و آسیب می‌بیند.
خبرگزاری دولت نوشت: تعدادی اغتشاشگر در قهدریجان اصفهان که تعداد آن‌ها کمتر از ۱۰۰ نفر بود چهارشنبه شب سعی در برهم زدن نظم عمومی داشتند. این افراد با پرتاب ترقه و بمب‌های دست ساز باعث ایجاد صدا و مزاحمت برای مردم شدند. بر پایه گزارش ایرنا یکی از ترقه‌ها به یک مامور نیروی انتظامی برخورد کرده و باعث مصدومیت وی شده است.
آلفونسو دیویس، ستاره کانادایی بایرن مونیخ، که هواداران کانادا نگران نرسیدن او به جام جهانی به دلیل مصدومیت بودند به آنها اطمینان داد که در قطر بازی خواهد کرد.
بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران در حالی برگزار شد که تعداد آنها به ۱۱ نفر نرسید.
بازیکنانی هم هستند که تغییرات در کادرفنی تیم ملی کاملا به ضرر آنها تمام شد.
مصدومیت در حالی سراغ برخی بازیکنان پرسپولیس می‌رود که آن‌ها کمترین میزان حضور در زمین را در هفته‌های گذشته داشته اند.
مصدومیت در حالی سراغ برخی بازیکنان پرسپولیس می رود که آنها کمترین میزان حضور در زمین را در هفته های گذشته داشته اند.
ملی‌پوشان تنیس روی میز ایران در حالی عازم محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان شدند که افشین نوروزی به دلیل مصدومیت از همراهی آنها بازماند.
درو یروود، هافبک نیویورک رد بولز، به دلیل شوت کردن توپ به سمت هواداران و آسیب زدن به آنها از زمین بازی اخراج شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ