بر اساس گزارش های جدید پروژه فروش باشگاه منچستریونایتد با انتخاب سر جیم رتکلیف از سوی گلیزرها در آستانه بسته شدن قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سر جیم راتکلیف، میلیاردر انگلیسی، می‌گوید همچنان به خرید منچستریونایتد امیدوار است و پیشنهاد خوبی را به گلیزرها ارائه کرده است.
جیم راتکلیف، میلیارد معروف انگلیسی، قصد خرید و مالکیت 50 درصد بارسلونا را داشت ولی با مخالفت خوان لاپورتا به هدفش نرسید.
شرکت INEOS مالک باشگاه نیس با بحران جدیدی روبرو شده است. INEOS و رییس آن، جیم راتکلیف، یکی از دو مشتری جدی خرید منچستریونایتد نیز هست.
با وجود اخبار رسانه‌های انگلیسی درباره پیشتاز بودن سِر جیم راتکلیف در رقابت برای خرید منچستریونایتد، قطر اطمینان دارد که در نهایت موفق به خرید این باشگاه خواهد شد.
شبکه اسکای مدعی شد پیشنهاد سِر جیم راتکلیف برای خرید سهام منچستریونایتد شامل بندی است که بر اساس آن مالکان فعلی مجبور به فروش کل سهام خود در این باشگاه خواهند شد.
سر جیم راتکلیف، میلیاردر انگلیسی و مشتری منچستریونایتد، خواهان داشت کنترل کامل روی نقل و انتقالات این باشگاه است.
آخرین مهلت برای ارائه پیشنهاد به منظور خرید باشگاه منچستریونایتد به پایان رسید.
سر جیم راتکلیف، یکی از مشتریان جدی منچستریونایتد، می‎‌گوید حاضر نیست هزینه سرسام‌آوری را برای خرید این باشگاه پرداخت کند.
با وجود شایعات درباره خرید باشگاه منچستریونایتد توسط سرمایه‌گذاران قطری حضور سِر جیم رتکلیف، ثروتمند انگلیسی، در دفتر این باشگاه باعث شده احتمال واگذاری یونایتد به او قوت بگیرد.
سر جیم رتکلیف، با یک مانع بزرگ برای خرید منچستر یونایتد مواجه شده است.
پنج خریدار جدی آماده ارائه پیشنهاد خود به خانواده گلیزر برای خرید باشگاه منچستریونایتد هستند. قطری‌ها باید برای خرید این باشگاه با سِر جیم رتکلیف و گروهی از سرمایه‌گذاران آمریکایی رقابت کنند.
سر جیم راتکلیف، میلیارد انگلیسی که به دنبال خرید منچستر یونایتد است، یک کشتی تفریحی با امکانات عجیب و غریب دارد.
جیم راتکلیف، مالک گروه انگلیسی اینئوس، پیشنهادی رسمی را برای خرید باشگاه منچستریونایتد ارائه کرده است.
رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند سِر جیم رتکلیف، ثروتمندترین مرد بریتانیا، قصد خرید باشگاه منچستریونایتد را دارد و با مالکین فعلی مذاکراتی انجام داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ