رأی نهایی دیوان عالی کشور، نسبت به دادنامه صادره اکبر طبری در شعبه هم عرض اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمود فکری به جمع بندی نهایی برای انتخاب ترکیب اصلی خود برای شروع لیگ بیست و سوم رسید.
طرح تشکیل سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، ماده‌ای هم دارد که در آن اختلاف در نظرات یا گزارش‌های دیگر نهاد‌های امنیتی آمده است؛ طبق این ماده، پیش‌بینی شده که در صورت بروز اختلاف نظر یا اختلاف در گزارش‌های مراجع و نهاد‌های امنیتی در «موضوعات قضایی یا در پرونده‌های جرایم ضد امنیت داخلی و خارجی»، این سازمان نقش «هماهنگ‌کننده» را خواهد داشت و «اعلام نظر نهایی توسط این سازمان و با مشارکت مراجع مذکور تهیه و به مرجع صالح اعلام می‌شود»
در آستانه نهایی شدن ترکیب کاروان ایران در بازی‌های آسیایی به نظر می رسد اعزام کیفی تنها برای ورزشکاران بوده است و برخی مسئولان از این قانون مستثنی هستند!
عضو هیات رسیدگی به رفتار نمایندگان گفت: هفته آینده و پس از تشکیل جلسات این هیات، نظر نهایی ما درباره مواضع اخیر نماینده تربت جام اعلام خواهد شد.
دیوان عالی کشور اعلام کرد: مطابق رای دیوان عالی در خصوص حکم صادره از شعبه هم عرض با موضوع محکومیت اکبر طبری بابت هفت مورد ارتشاء به ۱۲ سال و نیم حبس و ۷۴ ضربه شلاق، ایراد و اشکالی وارد نیست و این حکم مورد تایید قرار گرفت.
رأی نهایی دیوان عالی کشور، نسبت به دادنامه صادره اکبر طبری در شعبه هم عرض اعلام شد.
تعداد ۱۵ نفر از متهمان در اواخر سال گذشته کیفرخواست آن‌ها به دادگاه ارسال و احکام این افراد نیز صادر شده، اما در حال حاضر در مرحله تجدید نظر خواهی قرار داد و با توجه به اینکه هنوز نهایی نشده نمی‌توان احکام نهایی را اعلام کرد.
باتوجه به مصدومیت کامران قاسم‌پور به نظر می‌رسد او مسابقات جهانی را از دست داده است. با این حال امروز پزشک معالجه‌اش نظر نهایی خود را اعلام می‌کند.
کمیته فنی باشگاه استقلال نظر نهایی خود را درباره گزینه‌های سرمربیگری این تیم اعلام کرد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح «مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی» در مجلس تصویب شده و شورای نگهبان در حال بررسی آن است و جزئیات نظر شورا را بعد از اظهارنظر نهایی، اعلام خواهیم کرد.
در حالی که مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفته بود در این هفته نام سرمربی جدید تیم امید اعلام می‌شود اما اختلاف نظرهایی برای انتخاب مربی بین حبیب کاشانی و امیر قلعه نویی وجود دارد.
جزئیات و شاخص های رتبه بندی نهایی وزارت ارتباطات و فناوری از نظر ارتباطات مردمی اعلام شد .
وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا روز پنج‌شنبه اعلام کرد که آمریکا نتوانسته منبع بروز ویروس کرونا را مشخص کند، گزینه نشت آزمایشگاهی "بسیار واقعی به نظر می‌رسد؛ ولی نهایی نیست".
در موضوع انتخاب سرمربی برای تیم ملی، این رئیس فدراسیون فوتبال است که دست بالا را خواهد داشت و نظر نهایی را اعلام می‌کند.
یکی از دستاوردهای فنی اعزام تیم منتخب کشتی فرنگی به تورنمنت رنکینگ‌دار کرواسی، نهایی شدن لیست مورد نظر کادر فنی برای معرفی مسافران رقابتهای قهرمانی آسیا بود.
یکی از دستاوردهای فنی اعزام تیم منتخب کشتی فرنگی به تورنمنت رنکینگ‌دار کرواسی، نهایی شدن لیست مورد نظر کادر فنی برای معرفی مسافران رقابتهای قهرمانی آسیا بود.
روزنامه سعودی «عکاظ» اعلام کرد که دادگاه تجدید نظر جنایی با صدور حکم جدیدی در پرونده سقوط جرثقیل در مسجدالحرام، شرکت بن لادن را به سهل انگاری و تخلف محکوم کرده و، اما این شرکت به پرداخت دیه محکوم نشده است.
مصدومیت ادر میلیتائو و کریم بنزما شدید نیست و احتمالا به جام باشگاه های جهان خواهند رسید ولی نظر نهایی پزشکان فردا اعلام می شود.
مصدومیت ادر میلیتائو و کریم بنزما شدید نیست و احتمالا به جام باشگاه های جهان خواهند رسید ولی نظر نهایی پزشکان فردا اعلام می شود.
مهلت اعلام نظر هیئت عالی نظارت از تاریخ رسیدن مصوبه مجلس، ۱۰ روز است که اگر ضرورت داشته باشد، این مهلت با هماهنگی شورای نگهبان تا حداکثر مهلت قانونی اظهارنظر این شورا قابل تمدید است. با این حال در مصوبات ۲ و ۳ فوریتی، متناسب با فوریت باید اظهارنظر‌ها اعلام شود. از سوی دیگر قانون اساسی به شورای نگهبان اجازه داده اگر فرصت رسیدگی و اظهار نظر نهایی را در مورد پیش نویس‌های قانونی کافی نداند، از مجلس حداکثر ۱۰ روز دیگر مهلت بخواهد.
پس از اعلام استعفای حمید سوریان از نایب رئیسی فدراسیون کشتی، همه نگاه‌ها به علیرضا دبیر به عنوان متولی فدراسیون و اعلام نظر نهایی اوست.
با اعلام دبیر کل فدراسیون فوتبال در برنامه فوتبال برتر به نظر می‌رسد تنها دو نامزد نهایی در گردونه انتخابات فدراسیون فوتبال باقی بمانند.
رییس سازمان پزشکی قانونی گفت: اگر انتظار این باشد که ما بگوییم قاضی منصوری خودکشی کرده، این حرف بی ربط و غیرکارشناسی است. ما شرح جسد را به قاضی پرونده منتقل می‌کنیم و قاضی با تحقیقات بین‌الملل و همکاری اینترپل و سایر ادله‌هایی که دارد، نظر نهایی را اعلام می‌کند.
عشقی تاکید کرد: در خصوص کریپتوها، بحث دارایی بودن این ها واقعا نه تنها در داخل ایران بلکه در سایر کشورها هم از نظر نهادهای ناظر بر بازار پول و بازار سرمایه دغدغه های جدی وجود دارد که ممکن است در میان مدت ضربه سنگینی به سرمایه‌گذاران کریپتوها بزند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ