باشگاه استقلال بعد از نهایی کردن کار انتقال محمد محبی به استقلال در تلاش برای بازگرداندن مهدی قایدی است. البته بازگشت این بازیکن به راحتی محمد محبی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد ادامه حضور منتظر محمد در آبی‌ها به نظر جواد نکونام بستگی خواهد داشت.
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد حامیان مالی در تصمیمات داخلی تیم اعمال نظر نمی‌کنند.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد که مدیرعامل جدید این باشگاه با نظر مثبت وزارت ورزش انتخاب شده است.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد که مدیرعامل جدید این باشگاه با نظر مثبت وزارت ورزش انتخاب شده است.
ریاست هیأت مدیره و یکی دیگر از اعضای هیأت مدیره با معاون ورزشی باشگاه مستعفی گفت و گوهایی برای باز گرداندن و تغییر نظر محمدی داشته‌اند!
ابتدا نامجومطلق استعفا داد. پرویز مظلومی و محمد مومنی دو عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال که عضو کمیته فنی بودند هم با این انحلال دیگر کاره‌ای در باشگاه نیستند. مهدی پاشازاده دیگر عضو این کمیته بود که به نظر می‌رسد قبل از انحلال قطع همکاری کرده بود.
با نظر اعضای هیات مدیره و مدیریت باشگاه آلومینیوم مجتبی حسینی هدایت این تیم را بر عهده گرفت.
آبادان- با نظر اعضای هیئت مدیره، محمد حسین رحمانی به عنوان مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان انتخاب شد.
انتخاب سرمربی برای استقلال به یکی از پیچیده‌ترین اتفاقات ممکن تبدیل شده است؛ به نظر شما چه کسی باید این سمت را برعهده بگیرد؟
اولین جلسه باشگاه اتحاد الکلبا زیر نظر هیئت مدیره جدید برگزار شد.
سپس محمد مهدی عسگرپور رییس هیات مدیره خانه سینما خطاب به داریوش فرهنگ گفت که سوال سختی کردید و ادامه داد: ما با یک اتفاق مواجه شدیم (نحوه مرگ کیومرث پوراحمد ) که به نظر می آید تلخ ترین اتفاقی است که در چند دهه گذشته در سینما افتاده است و نقطه عطف از جهت فیلم نامه است، کما اینکه حاشیه های مختلفی وجود دارد، مثلا دلایل فوت روشن نیست و امیدواریم هر چه زودتر روشن بشود. سخت است، صحبت کردن درباره آثار کیومرث پوراحمد و در ادامه درباره مرگش به یک جمع بندی رسیدن، نمی توان به نقطه مشترکی رسید.
با توجه به صحبت‌هایی که پیش از این مطرح شده، به نظر می‌رسد ترمیم هیئت مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در دستور کار قرار گرفته است.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: اعضای شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا اصلاحات آئین‌نامه اجرایی مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت را پس از بحث و تبادل نظر تصویب کردند.
بهروز حبیبی نایب رئیس هیات مدیره کروز معتقد است؛ مسیر تقویت بخش خصوصی نیز رشد اتاق‌های بازرگانی از نظر کمی و کیفی است.
عضو هیات مدیره انجمن صنفی روغن نباتی کشور در پاسخ به این پرسش که چه روغنی برای مصارف خانگی بهتر است، گفت: در این باره باید مصرف و کاربرد در نظر گرفته شده و سپس روغن مورد نیاز انتخاب شود.
عضو هیات مدیره انجمن گردشگری معلولان از تلاش این انجمن برای تهیه نقشه راه گردشگری معلولان خبر داد و گفت: در نظر داریم، مشکلات سفر معلولان را اولویت بندی کنیم.
وضعیت این روزهای استقلال بد جوری اعضای هیات مدیره تیم را ناراحت کرده است و به نظر می رسد این ناراحتی به حق و درست است.
عضو هیئت مدیره استقلال بعد از دربی، اظهار نظر جالبی در خصوص بازی داشت.
با تصمیم هیئت مدیره باشگاه شهرداری آستارا جریمه ۲۵ درصدی برای بازیکنان و کادرفنی این تیم در نظر گرفته شد.
اعضای هیات مدیره باشگاه امروز برای بررسی مسایل و برنامه‌های مختلف در حوزه‌های گوناگون از جمله مالی، اقتصادی، حقوقی و پشتیبانی تیم، نشست و تبادل نظر داشتند.
در حالی که انتقال دیاباته به پرسپولیس منتفی به نظر می‌رسید، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از توافق با وی خبر داده است.
در طی این نشست دکتر عباس کریمی، استاد تمام دانشکده حقوق دانشگاه تهران، دکتر هانی حاجیان، رئیس شعبه 20 حقوقی تهران، آقای افشین شیرازی، دبیر کمیسیون حقوقی بانک های کشور و آقای کاووس ایرج پورعضو هیات مدیره بانک ملی ایران به بحث و تبادل نظر در رابطه با ماهیت حقوقی این موضوع پرداختند.
نکته قابل تامل اینکه تجربه نشان داده چنین نهادهایی هیچ کارایی موثری ندارد و زنان سینماگر نیز به دنبال چنین مجموعه‌هایی نمی‌آیند؛ کمااینکه می‌توانستند خواستار پیگیری سازمان سینمایی شوند اما در هر دو نامه‌شان بر تشکیل کمیته مستقل با اکثریت زنان متخصص و دارای تجربه در این امور ذیل خانه سینما تاکید کردند، نه سازمان سینمایی و تاکید کردند امورشان در چارچوب صنف پیش برود. اگر سازمان سینمایی قصد حمایت از این سیصد زن را داشت و دارد، باید به جای این شورا که اعضای منتصبش نیز تجربه کار در این حوزه را ندارند و از هم اکنون ناکارآمدی‌اش مسجل است، از هیات مدیره خانه سینما می‌خواست تا درخواست زنان سینماگر را برای تشکیل کمیته مورد نظر ایشان ذیل خانه سینما با اکثریت زنان متخصص و معتمد این 300 سینماگر زن تشکیل دهد؛ در غیر این صورت هیچ اقدامی برای حمایت از این زنان انجام نشده است.
مجموعه زنان فعال در این حرکت موسوم به هشتصد زن، با تنظیم آیین نامه حقوقی در حرکتی ایجابی، خواستار تایید و اجرای این مقررات برای بهبود شرایط کنونی توسط هیات مدیره خانه سینما شدند؛ اقدامی که به نظر می‌آید می‌تواند پایانی بر مناقشات کنونی و آغاز عملی مدیریت این مسائل توسط صنف باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ