بعد از رسمی شدن انتقال عثمان دمبله به پی‌اس‌جی، بارسلونا از دست باشگاه فرانسوی عصبانی است و علیه پاری سن ژرمن به کمیسیون اروپا شکایت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لئون بایی، بازیکن استون ویلا، پس از بازی با اورتون با یک طرفدار استون ویلا درگیر شد.
باشگاه النصر بخاطر به کار بردن کلمه زباله، از یک اکانت توئیتری شکایت کرد.
مارسی پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاناتینایکوس، از مایکل اولیور داور انگلیسی این بازی به یوفا شکایت کرد.
طبق ادعای آاس، کیلیان امباپه اگر در نهایت ماندنی شود و نامش در فهرست تیم اول قرار نگیرد، رسما از پی اس جی شکایت خواهد کرد.
باشگاه سپاهان به دلیل اظهارات زنونی درباره رضا اسدی از تراکتور شکایت کرد.
دادستانی اسپانیا با انتشار پیامی از متهم شدن سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید به توهین به هواداران والنسیا خبر داد.
کمیته برگزاری مسابقات فوتبال اسپانیا شکایت باشگاه ختافه از رئال مادرید را رد کرد و پرونده بایگانی شد.
شکایت رئال علیه والنسیا به دادستانی اسپانیا
رئال مادرید در بیانیه ای رسمی تایید کرد که به دادستانی کل شکایت کرده و همزمان خود نیز شکایتی جداگانه علیه باشگاه والنسیا ارائه خواهد دادو
دادستانی اسپانیا امروز شکایت رسمی باشگاه رئال مادرید از بارسلونا به خاطر پرونده نگریرا را قانونی و معتبر دانست.
فدراسیون فوتبال اسپانیا با انتشار یک بیانیه تأیید کرد که از باشگاه بارسلونا به خاطر پرونده نگریرا شکایت کرده است.
فدراسیون فوتبال اسپانیا با انتشار یک بیانیه تأیید کرد که از باشگاه بارسلونا به خاطر پرونده نگریرا شکایت کرده است.
شورای عالی ورزش اسپانیا نیز قصد دارد شکایتی جداگانه علیه بارسلونا به خاطر پرونده نگریرا ارائه دهد.
دادستانی اسپانیا از باشگاه بارسلونا به اتهام پرداخت ۷ میلیون یورو به نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۸، رسما شکایت خواهد کرد.
بعد از اینکه اعلام شد دادستانی بارسلون قصد شکایت از باشگاه بارسا در پرونده بارساگیت را دارد فدراسیون فوتبال این کشور و لالیگا هم به صورت مجزا علیه باشگاه کاتالان شکایت خواهند کرد.
دادستانی شهر بارسلونا از باشگاه بارسلونا به اتهام پرداخت 7 میلیون یورو به نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا بین سال‌های 2001 تا 2018، رسما شکایت خواهد کرد.
دادستانی اسپانیا از باشگاه بارسلونا به اتهام پرداخت 7 میلیون یورو به نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا بین سال‌های 2001 تا 2018، رسما شکایت خواهد کرد.
حذف یک داور VAR اسپانیایی از فهرست داوران هفته بیست و چهارم لالیگا بعد از شکایت او از انریکز نگریرا که در پرونده بارساگیت متهم شده، در اسپانیا خبرساز شد.
یک داور سابق اسپانیایی که در حال حاضر به عنوان داور VAR فعالیت می‌کند از نایب‌رئیس سابق کمیته داوران این کشور که نامش در پرونده بارساگیت مطرح شده شکایت کرده و او را به فساد متهم کرد.
ضبط اتفاقی دوربین نصب شده بر روی لباس نگهبان کلوپ شبانه «ساتون» در بارسلونای اسپانیا از قربانی تعرض که علیه دنی آلوز شکایت تنظیم کرده است، جزئیات تازه‌ای از شب حادثه را برملا و اتهام این فوتبالیست را محرز کرد.
تیم ملی هندبال مردان ایران که صعود خود را برای نخستین بار در تاریخ به مرحله بعد رقابت های جهانی مسجل کرده بود در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی برابر اسپانیا شکیت خورد.
کمیته برگزاری مسابقه فوتبال اسپانیا را رد شکایت باشگاه اسپانیول اعلام کرد که بارسلونا بازنده دربی اعلام نمی شود و نتیجه تساوی 1-1 معتبر است.
نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا امروز در گزارشی از احتمال شکایت باشگاه بارسلونا از فدراسیون فوتبال اروگوئه برای درخواست غرامت خبر داد.
لالیگا به خاطر شعارهای نژادپرستانه هواداران اتلتیکو بر علیه وینسسیوس در جریان دربی مادرید، به کمیته ضد خشونت فدراسیون فوتبال اسپانیا شکایت خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ