مائورو سیلوا، بازیکن سابق تیم ملی برزیل، معتقد است که برزیل مدعی اول قهرمانی جام جهانی است و آرژانتین علی رغم شکست برابر عربستان، از گروهش صعود خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید تیم او شانس بیشتری نسبت به سویا برای قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا دارد.
جوردی آلبا امشب این شانس را دارد تا به عنوان دومین بازیکن کاتالان، جام قهرمانی را برای اسپانیا بالای سر ببرد.
لوییس دلافوئنته، مربی تیم ملی اسپانیا، از تغییر مثبتی که در تیمش به وجود آمده ابراز رضایت کرد.
صدرنشین رده‌بندی فرمول یک درباره پیروزی در گرندپری اسپانیا و شانس رسیدن به سومین قهرمانی متوالی صحبت کرد.
روبرتو تورس، ستاره فولاد، برای حضور در کنار بازیکنان اوساسونا در فینال کوپا دل ری برابر رئال مادرید به اسپانیا سفر کرده است.
کارلو آنچلوتی می تواند به یک رکورد 41 ساله برسد و سومین مربی تاریخ رئال شود که دو بار تیم را فاتح جام حذفی فوتبال اسپانیا کرده است.
برزیل و اسپانیا دو تیم از جمع غول‌های بسکتبال دنیا در رده ملی هستند و بازی با آنها برای ملی‌پوشان ایران جنبه کسب تجربه دارد و شانسی برای برتری مقابل آنها نیست.
گنارو گتوزو، سرمربی والنسیا، بعد از شکست مقابل رئال مادرید در ضربات پنالتی، در نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا، به ستایش از دروازه‌بان رئال مادرید پرداخت.
یاسین بونو، دروازه‌بان تیم ملی مراکش، در گفت‌وگوی کوتاهی درباره پیروزی مقابل اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر صحبت کرد.
دو تیم اسپانیا و ژاپن در حالی در دور آخر گروهی جام جهانی به مصاف یکدیگر می‌روند که هر دو تیم برای صعود به دور حذفی شانس دارند.
اونای سیمون معتقد است اسپانیا شانس اول قهرمانی نیست ولی می تواند تا فینال جام جهانی بالا برود.
تیم ملی فوتبال آلمان این شانس را دارد حتی در صورت شکست برابر اسپانیا و تنها با کسب پیروزی در بازی آخر می‌تواند به مرحله بعد صعود کند.
تیم ملی کاستاریکا در شرایطی برابر اسپانیا با هفت گل شکست خورد که عملکرد فاجعه باری در این بازی داشت.
آندرس اینیستا اسپانیا را شانس مسلم قهرمانی می داند و گفت که دوست دارد بازی های انگلیس را نیز تماشا کند و بداند تا چه اندازه قدم رو به جلو برداشته اند.
سرخیو بوسکتس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا، معتقد است هیچ تیمی از نظر کیفی بالاتر از اسپانیا نیست و قادر به رقابت با همه مدعیان هستند.
سایت ترانسفر مارکت در یک مطلب تخمین آماری، ایران را در میان ۱۰ تیم بدون شانس قهرمانی در جام جهانی قطر قرار داد. تیم‌هایی مثل کره‌جنوبی، کانادا،عربستان، اکوادور قطر میزبان در این ده کشور دیده می‌شوند. سه شانس اصلی هم برزیل، فرانسه و آرژانتین معرفی شده‌اند. انگلستان و آلمان در کنار هلند و اسپانیا و پرتغال در سطح دوم دسته بندی شده‌اند
مارکا امروز نوشت که سرخیو راموس تقریبا هیچ شانسی برای حضور در فهرست نهایی اسپانیا برای جام جهانی ندارد.
سقوط آزاد امیر عابدزاده و تیمش ادامه دارد؛ او دیگر شانس فیکس شدن در جام‌جهانی نیست.
مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال (امید) امروز (شنبه) در شهر پونت ودرا کشور اسپانیا برگزار شد.
در 5 وزن اول مسابقات کشتی فرنگی امیدهای جهان، ایران شانس کسب 2 مدال طلا و 2 مدال برنز خواهد داشت.
مسابقات شانس مجدد پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان، امروز (سه شنبه) در اسپانیا برگزار می‌شود.
گزارش‌ها حاکی است ژابی آلونسو به نیمکت بایر لورکوزن نزدیک شده است. بعد از پاسخ منفی توماس توخل به باشگاه آلمانی، شانس آلونسو بیشتر از سایر گزینه‌ها به نظر می‌رسد.
کیفیت هوای پایتخت در بازه قابل قبول قرار دارد
تیم ملی هندبال ایران با قرعه مناسب تری نسبت به سایر تیم‌های آسیایی در قهرمانی جهان مواجه شده است و می‌تواند شانس صعود از گروه داشته باشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ