به نظر می‌رسد که تغییرات بسیاری از فرانسه تا اسپانیا در عرصه فوتبال ملی در حال رخ دادن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاربران فضای مجازی با استناد به تاریخ و حتی بازنشر مستندات مربوط به دخالت امریکا و کودتا علیه مصدق، علت این نوع موضع‌گیری برهانی و اشخاصی شبیه او را، دمیدن بر طبل مخالفت با نظام توأم با جعل تاریخ دانستند.
برخلاف سایه تهدید نظامی سران «اکواس» علیه کودتاچیان در نیجر، منابع رسانه‌ای از آرامش نسبی در میادین شهر نیامی و حمایت اکثر مردم از نظامیان در خلع رئیس جمهور تحت حمایت فرانسه خبر می‌دهند.
وزیر خارجه آمریکا از تعلیق برخی کمک‌های خارجی واشنگتن به دولت نیجر در پی وقوع کودتا علیه رئیس جمهور برکنار شده این کشور خبر داد.
منچستریونایتد برای خرید آندره اونا پروژه هیجان انگیز و موفقی را سپری کرد که دیلی میل جزئیات آن را فاش کرده است.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مقامات نظامی پیشین این رژیم را عامل اصلی تحریک اعتراضات علیه خود معرفی کرد.
روزنامه رأی الیوم در گزارشی به شکست کشورهای غربی به ویژه آمریکا در همراه کردن کشورهای غربی مخصوصاً عربستان در پرونده کودتا علیه رئیس جمهور روسیه اشاره کرد.
رئیس جمهور سابق آمریکا درباره امیدهای غرب برای تبدیل شورش مسلحانه ارتش خصوصی «واگنر» علیه روسیه به سرنگونی دولت مستقر این کشور، هشدار داد.
در ۲۴ ساعت اخیر اخبار مهمی در مورد گروه واگنر که در ماه‌های اخیر فتوحات مهمی برای روسیه ایجاد کرده منتشر شد؛ رهبر واگنر، اعضای این گروه را به شورش مسلحانه علیه مسکو دعوت کرده است.
مدیرعامل سابق استقلال می گوید که انتشار قرارداد بازیکنان استقلال هدفمند بود و چرا این اتفاق برای رقبا رخ نداد.
رئیس جمهور در دیدار نمایندگان مجلس ملی نیکاراگوئه گفت: اشغال نظامی، کودتا و تحریم را حربه نظام سلطه علیه ملت‌های مستقل دانست و گفت: نظم کنونی جهان در حال تغییر است.
فیدان از همان آغاز فعالیت حرفه‌ای خود به‌خاطر رویکردی محافظه‌کارانه نسبت به گولنیست‌ها معروف است. این آژانس اطلاعاتی یکی از معدود نهاد‌هایی بوده که گولنیست‌ها به نسبت قادر به نفوذ در آن نبوده‌اند؛ چنان‌که پاک‌سازی علیه پیروان این جنبش پس از کودتا نشان می‌دهد. پس از کودتای ۲۰۱۶، سیستم اطلاعاتی ترکیه پیشاهنگی را در تعقیب و پاکسازی گولنیست‌ها از بوروکراسی دولتی برعهده گرفت و چندین برنامه استرداد غیرعادی از سراسر جهان انجام داد که انتقاد شدید گروه‌های مدنی بین‌المللی را برانگیخت.
در پی تلاش‌های نافرجام برای کودتا علیه دولت منتخب در قرقیزستان، ۱۱۰ سرباز و مقام دولتی طی این عملیات دستگیر شدند و کمیته دولتی امنیت ملی این کشور تحقیقاتی را در این خصوص آغاز کرده است.
تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه اینهایی که می‌گویند رفراندوم همه مدعی روشنفکری هستند که در فتنه ۸۸ دیدید با دموکراسی هم بد هستند، گفت: فتنه ۸۸ قبل از اینکه کودتا علیه نظام باشد کودتا علیه دموکراسی و رأی مردم بود.
آخرین کودتا در سودان به اکتبر ۲۰۲۱ بر می گردد که طی آن عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش سودان اقدام به کودتای نظامی علیه دولت وقت کرد و قدرت را به دست گرفت.
آخرین کودتا در سودان به اکتبر ۲۰۲۱ بر می گردد که طی آن عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش سودان اقدام به کودتای نظامی علیه دولت وقت کرد و قدرت را به دست گرفت.
تنها ۵سال پیش بود که ولیعهد عربستان سعودی، محمد بن‌سلمان، حاکم دوفاکتوی این کشور، تندترین انتقادها را علیه تهران به زبان راند. اما هفته گذشته در تحولی که جهان را به شکلی استعاری دو قطبی نشان داد، سعودی‌ها نه تنها روابط دیپلماتیک خود را با تهران برقرار کردند، بلکه وی دو کشور ایران و عربستان را دو بازیگری خواند که دارای سرنوشتی واحد هستند.
بوی خیانت به مشام باشگاه هم رسیده بود و در آخرین جلسه به من گفتند بازیکنان برای تو بازی نمی‌کنند اما با این حال با آنها برخوردی نشد و من اخراج شدم...
پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی با فرار به جلو در راستای تقلیل مخالفت های گسترده علیه پدرش، شاباک را متهم به دست داشتن در توطئه علیه وی کرد.
محمدرضا پهلوی به سبک و شیوه پدرش رضا شاه با کودتا علیه اسلام و قرآن پایه‌های حکومتش را سست کرد. رضا شاه در سفر به ترکیهِ آتاتورک کشف حجاب و عشرت‌کده‌ها و کاباره‌ها را به ایران تحمیل کرد و محمدرضا شاه با حذف اسلام و قرآن از شرایط نمایندگی مجلس خشم و انزجار جامعه مذهبی و متدین ایران را به چالش کشید. او با الگوبرداری از سبک زندگی غربی بسترساز حضور زنان و دختران عصر پهلوی در مجلس، سربازخانه‌ها، پادگان‌ها و هوانیروز شد.
رئیس‌جمهور گفت: دهه‌ها مداخله خارجی، کودتا، وابستگی و تحقیر همه جانبه ملتی بافرهنگ منجر به قیام تاریخ‌ساز ملت ایران علیه رژیم مستبد پهلوی شد.
نخستین جلسه شورای فنی فدراسیون بوکس در حالی روز شنبه ۱۷ دی ماه برگزار خواهد شد که دو نفر از اعضا این شورا درصدد جلوگیری از برگزاری این جلسه بودند!
مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید توصیه کرد که ایالات متحده کمک مالی در اختیار مخالفان دولت روسیه بگذارد تا افسران میان رتبه ارتش این کشور را برای کودتا علیه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه سازمان دهی کنند.
عزت‌اللهی: این چه شیطنت‌هایی است که انجام شده و واقعا برایم عجیب است. من قرار بود خودم در آن جلسه باشم، اما چون مصاحبه داشتم نشد بروم، ولی خروجی جلسه هیچ بحثی در مورد تغییر سرمربی نبود و فقط دغدغه برگزاری اردو، پاداش و تدارکات مناسب وجود داشت.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دولت آمریکا رکورددار مداخله و حمله نظامی و کودتا علیه کشورها و دولت‌های مستقل است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ