دادستانی اسپانیا با انتشار پیامی از متهم شدن سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید به توهین به هواداران والنسیا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دومین جلسه کمیته عالی حفاظت از حقوق مصرف کننده برای رسیدگی و تعیین تکلیف شکایات ثبت شده مشترکین همراه اول در سامانه ۱۹۵ در سال جاری برگزار شد.
جمهوری اسلامی ایران دادخواست خود علیه دولت کانادا را به دلیل نقض مصونیت دولت و اموال ایران در دیوان بین‌المللی دادگستری به عنوان رکن اصلی قضائی سازمان ملل متحد ثبت کرد.
با اجرای قانون جدید تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری، اشخاص قبل از طرح شکایت در دیوان باید خواسته خود را به دستگاه مربوطه ارائه دهند.
علیرضابیگی، نماینده مجلس گفت: اصلا شکایتی از من ثبت نشده است! وقتی شکایتی ثبت نشده؛ چطور قرار کیفرخواست صادر کردند؟
تیک تاک دیروز شکایتی علیه ایالت مونتانا به دلیل ممنوعیت استفاده از اپ چینی ثبت کرد. مونتانا نخستین ایالتی است که این اپ اشتراک گذاری ویدئو کوتاه را به طور کامل ممنوع می کند.
سرمربی ذوب‌آهن قصد دارد در دادگاه عمومی شکایت کیفری از سرمربی هوادار ثبت کند.
شهاب‌الدین عزیزی خادم بیست و هفتم فروردین ماه با ثبت شکایت خود از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال روند برکناری و عزل خود را طبق قوانین موجود غیرقانونی دانست. این شکایت، اما از سوی قاضی پرونده رد شد.
وضعیت حقوقی جدید فیفا زنگ خطر جدیدی برای باشگاه‌های ایرانی خواهد بود.
علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: در پی ثبت شکایت فراجا از روزنامه همشهری به دلیل کاریکاتور منتشره در این روزنامه دادستانی تهران قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست مدیرمسول این روزنامه را صادر کرد.
گزارش وضعیت شکایات ثبتی سامانه ثبت، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ منتشر شد که بر این اساس بیشترین شکایت مردمی از ارائه خدمات تلفن ثابت و همراه بوده است.
پس از چندین ماه کشمکش، ‌ شکایت و شکایت‌کشی در نهایت ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون سوارکاری به منظور برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون، آغاز شد.
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری اعلام کرد: در سال گذشته ۱۹۸هزار و ۱۵ شکایت در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵) درج شده که در مقایسه با سال ۱۴۰۰، حدود ۸ درصد افزایش داشته است.
باشگاه مس کرمان با شکایت از وحید کاظمی، داور دیدار این تیم برابر نفت آبادان به زمره شاکیان داوری پیوست.
مدافع مغضوب استقلالی‌ها علیه تیم سابق خود طرح شکایت کرد.
خاویر تباس، رییس لالیگا، اعلام کرده که این سازمان قصد دارد علیه بارسا و به دلیل تلاش برای ثبت قرارداد جدید گاوی تلاش کند.
محسن برهانی حقوقدان می‌گوید با توجه به عدم عذرخواهی خبرگزاری فارس شکایت علیه این خبرگزاری ثبت شد.
باشگاه بارسلونا شکایتی را در دادسرای بازرگانی شماره هفت بارسلونا ثبت کرده و مدعی شده است که نمی‌تواند در شرایط برابر با 38 باشگاه دیگری که با شرکت CVC قرارداد امضا کرده‌اند، رقابت کند.
باشگاه بارسلونا شکایتی را در دادسرای بازرگانی شماره هفت بارسلونا ثبت کرده و مدعی شده است که نمی تواند در شرایط برابر با 38 باشگاه دیگری که با شرکت CVC قرارداد امضا کرده‌اند، رقابت کند.
شکایتی علیه آلفابت (شرکت مادر گوگل)، متا (شرکت مادر فیس بوک)، اسنپ و تیک تاک در دادگاه ثبت شده و طبق آن شرکت‌های مذکور محصولات شان را طوری طراحی کرده‌اند تا جوانان را به پلتفرم‌های خود جذب کنند و در نتیجه بحران سلامت روانی به وجود آورده‌اند.
یک مرد ساکن نیویورک مدعی است اکسیژن سنج اپل واچ با تبعیض نژادی علیه افرادی با رنگ پوست تیره تر کار می کند و درهمین راستا شکایتی دسته جمعی علیه شرکت سازنده ثبت کرده است.
رونالدو بابت پولی که در ترازنامه‌های باشگاه یوونتوس ثبت نشده و در حال حاضر طلب‌کار است، از این باشگاه شکایت خواهد کرد.
پرتغال قرار است "شواهدی" به فیفا ارائه کند که کریستیانو رونالدو در مقابل اروگوئه گلزنی کرده است.
باشگاه پرسپولیس شکایت رسمی خود از بختیار رحمانی را ثبت کرد.
طبق گزارشی جدید احتمالاً گوگل به زودی با دومین شکایت آنتی تراست از سوی وزارت دادگستری آمریکا روبرو خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ