عملکرد والنسیا در فصل گذشته لالیگا اعتراض هواداران این تیم را به دنبال داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تکرار تاریخ از لشکرکشی عراق به کویت تا جنگ افروزی در اوکراین و همچنین نقش آفرینی ایران در حمایت از مقاومت از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
یک رسانه فرانسوی با انتقاد از راهبرد سنتی لشکرکشی نظامی دولتمردان فرانسه در آفریقا به دیپلماسی نرم موفق مسکو در نیجر اشاره کرد و کودتای نیجر را آخرین میخ بر تابوت نفوذ سنتی الیزه دانست.
سخنگوی کرملین اعلام کرد که رئیس جمهور روسیه پنج روز پس از لشکرکشی ناکام ارتش خصوصی «واگنر» به مسکو، با فرمانده این گروه شورشی دیدار کرده است.
النصر در تورنمنت چهار جانبه‌ای که در پرتغال برگزار خواهد شد، شرکت می‌کند.
ایران ۶ . افغانستان یک ؛ لشکرکشی غربی ژنرال برای شکست همسایه شرقی
دورتموند با پیروزی در مسابقه امروز می‌تواند به سلطه 10 ساله بایرن مونیخ در بوندسلیگا پایان دهد.حالا هواداران پُرشور دورتموند در راه استادیوم «سیگنال ایدونا پارک» برای جشن قهرمانی احتمالی در بوندسلیگا تجمع کرده‌اند. منبع: تسنیم
واژه‌هایی، چون سند ۲۰۳۰ و رویکرد‌های فمینیستی و... بدل به ابزار‌هایی شده‌اند که از طریق آن اصل موضوع حمایت از زنان مورد خدشه قرار می‌گیرند/در لایحه برای بیرون کردن و اخراج زن از منزل هم جرم‌انگاری شده است/از هر ۳ ازدواج یکی منجر به طلاق می‌شود/زمانی هم ما بحث مقابله با کودک همسری را در مجلس دهم مطرح کردیم، آقای حسن نوروزی در کمیسیون قضایی، طرح را خفه کرد و در کمیسیون حقوقی و قضایی لشکرکشی کردند تا طرح اساسا مطرح نشود
شادی کنیم یا نه؟!؛ با سقوط صدام احساس دو گانه‌ای ایجاد شد. چون دشمن ایران ساقط شده بود طبعا جای شادی داشت، اما این اتفاق در پی لشکرکشی آمریکا به منطقه و نه در پایان جنگ ما با آنان رخ داده بود.
محمدرضا باهنر در گفتگویی گفت: حتی من قدری تردید دارم که امام گفته باشند اسرائیل باید از بین برود. یک زمانی هم در شورای دفاع بحث شد که این، موضع نظام جمهوری اسلامی باشد یا نه؟ که حضرت امام (ره) فرمودند بگویید نه، آن طلبه گفته است. چون آن موقع می‌گفتند امام فرموده است صدور انقلاب و در بیرون از کشور، ایران‌هراسی راه انداخته‌ بودند که ایران با توپ و تانک و لشکرکشی می‌خواهد انقلاش را صادر کند. امام توضیح دادند که ما اگر می‌گوییم صدور انقلاب، منظور صدور فرهنگی، اعتقادی، صدور فکری است، نه صدور نظامی.
ریکاردو ساپینتو برای بازی فردا مقابل سپاهان کمبودی در خط حمله نخواهد داشت.
فرمانده ارتش صربستان ضمن سفر به مرز کوزوو گفت که اوضاع در آنجا سخت و پیچیده است.
هواداران مراکشی برای دیدن بازی تیم ملی کشورشان با فرانسه در نیمه نهایی به دوحه خواهند رفت.
احمد بخارایی گفت: سیر صعودی و غیرقابل انتظار انواع آسیب‌های اجتماعی؛ چیزی شبیه به وضعیت بحران در بحران، وقتی بحران‌ها دست به دست هم بدهند ما با ابر بحران مواجه هستیم که از این مرحله وارد سرازیری فروپاشی اجتماعی می‌شویم؛ یعنی فروپاشی اتفاق افتاده و دائم دارد بیشتر می‌شود. وقتی شما شاهد دفع اجتماعی هستید، یعنی به‌تعبیری جدا از مهاجرت کردن با افرادی روبه‌رو می‌شوید که فقط قصد رفتن دارند، انگار که بخواهند بگویند بالاتر از سیاهی رنگی نیست. از طرفی شما نباید از افزایش آمار خودکشی بگذرید، جامعه دو قطبی شده را توجه کنید، این بدترین وضعیت برای یک جامعه است که در جامعه ما اتفاق افتاده، انگار در یک جامعه مردم علیه یکدیگر لشگرکشی می‌کنند.
بنیاد حفظ آثارو نشر ارزش‌های دفاع در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن مواضع اخیر یک فتنه‌گر، نوشت: سردار همدانی داغ اثربخشیِ لشکرکشی خیابانی را بر دل موسوی گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ