نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، سه سال پیش به بارسلونا پیشنهاد داده بود که می تواند در تصمیمات VAR به این باشگاه کمک کند. هر روز ابعادی جدید از رسوایی داوری بارسا فاش می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جزئیات قرارداد برخی بازیکنان سپاهان از سوی مجری برنامه فوتبال برتر عنوان شد.
مدافع پرسپولیس رمز موفقیت و رسیدن به هدف در زندگی را لو داد.
سردار آزمون پیشنهاد جدیدی برای ترک لورکوزن دریافت کرده است.
به‌گفته افشاگری باسابقه، اپل واچ اولترا ۲ پاییز امسال رونمایی می‌شود. همچنین، اپل در حال تولید iMac جدید مجهز به نمایشگری بزرگ‌تر از ۳۰ اینچ است.
یک پایگاه خبری فرانسوی گزارش داد که آمریکا در حال آماده سازی یک مرکز اطلاعاتی جدید در داخل سفارت خود در بیروت است که به واشنگتن اجازه می دهد کل منطقه را از نزدیک زیر نظر داشته باشد.
سردار آزمون استوری جدیدی از خود منتشر کرد.
برنامه فوتبال برتر به ابعاد جدیدی از رفتار و کلماتی پرداخت که ساپینتو خطاب به تیم داوری دربی به زبان آورده است.
سایت ال‌کنفیدنسیال در ادامه افشاگری‌های خود گزارش داد که پسر انریکز نگریرا از 15 سالگی عضو رسمی باشگاه بارسلوناست.
افشاگری تازه برزگر علیه عباس جدیدی و دوپینگش
سمیر نصری، ملی‌پوش سابق فوتبال فرانسه، از بازیکنان نیس در دوران گالیته خواست تا در مورد توهین او به بازیکنان مسلمان و سیاه پوست افشاگری کنند.
پرداخت 7.3 میلیون یورو از سوی بارسلونا به انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا، که به پرونده نگریرا معروف شده، همچنان ابعاد جدیدی دارد که در حال افشا شدن هستند.
یک افشاگر در توییتر می‌گوید ضخامت جزیره‌ی دوربین به ۳٫۷۸ میلی‌متر می‌رسد که تقریباً پنج درصد بیشتر از آیفون ۱۴ پرو مکس است. قبلاً ادعا شده بود که برآمدگی جزیره‌ی دوربین کاهش پیدا می‌کند.
عربستانی ها اطلاعات ویژه ای را از قرارداد جدید رنار اعلام کردند.
یکی از مدیران سابق بارسا که نامش فاش نشده ولی دادستانی از او هم شکایت کرده، در مورد افشاگری جدید علیه بارسا توضیح داد.
فوتبال لیکس مدارکی را منتشر کرده که ابعاد جدیدی از رسوایی بارساگیت را فاش می‌کند.
موضوع بازگرداندن جنگنده‌های F ۱۴ از جمله مسایلی بود که به محل اختلاف جدی انقلابیون تبدیل شد. اعضای دولت موقت مصرانه خواستار بازگرداندن یا فروختن این جنگنده‌ها به آمریکا یا به هر کشوری که خواستار آن‌ها باشند، بودند و در سوی دیگر آن، یاران انقلابی امام به شدت این اتفاق را برای امنیت و مصالح کشور خطرناک می‌دیدند.
دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران فاش کرد که این هفته مذاکره برای انتخاب تیم جدید این مربی پرتغالی آغاز می‌شود و تیم ملی آمریکا هم برای جذب کی‌روش ابراز تمایل کرده است.
ملی پوش سابق کشتی ایران در ماجری خبرساز ادعا‌های عباس جدیدی از او حمایت کرد.
منصور برزگر، عباس جدیدی را تهدید به افشاگری کرد
مربی تیم ملی فوتبال ایران که همراه با کارلوس کی‌روش در جام جام جهانی ۲۰۲۲ حضور داشت، خبر جدیدی را از حقوق و پاداش این مربی پرتغالی افشا کرد.
روزنامه آ.اس از احتمال یک پیشنهاد جدید برای کریستیانو رونالدو و حضور فوق ستاره پرتغالی در قطر خبر داد.
ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی جدید توئیتر که خود را یک طرفدار مطلق آزادی بیان می داند اکنون تهدید کرده علیه کارمندانی که اطلاعات را به رسانه ها فاش می کنند، شکایت خواهد کرد.
راموس ۱۲.۵ میلیون خالص در مادرید دریافت می‌کرد در حالی که پیکه با امضای قرارداد جدیدش دستمزدش به صورت سالیانه به ۱۵ میلیون یورو رسید.
نشریه مارکا در گزارشی پشت پرده حواشی جدید جرارد پیکه را افشا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ