اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تفاهم نامه همکاری میان معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس با هدف حمایت، هدایت و راهبری برنامه های ارتقای تولید دانش بنیان در حوزه سلامت امضا شد.
فرزین گفت: یکی از مهمترین اقدامات انجام شده اجرای برنامه تثبیت اقتصادی بوده که اساس آن، کنترل ارز و پول است و معتقدیم اگر این دو کار به درستی انجام شود آرامش در بازار‌ها ایجاد می‌شود.
طبق اعلام فدراسیون بین‌المللی شمشیربازی، تیم ایران به واسطه نایب قهرمانی آسیا موفق به تثبیت جایگاه جهانی‌اش شده است.
طبق اعلام فدراسیون بین‌المللی شمشیربازی، تیم ایران به واسطه نایب قهرمانی آسیا موفق به تثبیت جایگاه جهانی‌اش شده است.
رسول جاویدی گفت: معتقدم تعیین نرخ دستوری و تثبیت نرخ‌ها در بازار ارز، منفعتی برای اقتصاد کشور نخواهد داشت.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت:برای امسال پیش بینی کرده ایم علاوه بر افزایش ۱.۵ برابری میزان تولید دانش بنیان متقاضیان جذب تسهیلات، زمینه تثبیت و اشتغال حداقل ۲ هزار نفر نیز فراهم شود.
در پایان یازدهمین اجلاس کمیسیون مشترک شیلاتی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه، تثبیت نشان تجاری «خاویار سیاه خزری» مورد توافق قرار گرفت.
فروردین ۱۴۰۲ درحالی سپری شد که شرکت خدمات ارتباطی رایتل در مقایسه با سایر اپراتورهای‌ ارتباطی، رشد دو برابری ترافیک و درآمد را ثبت کرد.
درحالی که مدیرکل دفتربازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی افزایش قیمت را رد و آن را مشمول برخورد تعزیراتی کرده بود قیمت مرغ ۷۳ هزار تومان و هر شانه تخم‌مرغ ۱۰۰ هزار تومان شد.
هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال بانوان امروز با برگزاری دو دیدار پیگیری شد و تیم‌های سنگ آهن بافق و شهیدچمران لارستان با پیروزی از زمین مسابقه خارج شدند.
سمنان- آمارهای ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران نشان می‌دهد که سمنان در دولت سیزدهم پیشتاز اشتغال‌زایی در بین استان‌های کشور بوده است.
بررسی آخرین رتبه‌بندی نمایه‌های بین‌المللی نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی ایران در کنار رشد در شاخص‌های علمی متعدد توانسته در جایگاه شانزدهم دنیا تثبیت شود.
موسسه رتبه سنجی کپیتال اینتلیجنس (Capital intelligence) رتبه‌ اعتباری بانک سامان را ارزیابی و رتبه اعتباری B بانک سامان را تثبیت کرد.
تیم تنیس کمتر از ۱۴ سال ایران با کسب عنوان دهمی جایگاه خود در مرحله مقدماتی جهان را حفظ کرد.
ایران با تولید ۶۲ میلیون تن سیمان در سال ۲۰۲۲ توانست همچنان در رتبه هشتم تولید جهانی این محصول بایستد.
قیمت کالاهای اساسی در بازار در هفته پایانی سال ۱۴۰۱ تا حدودی تثبیت شده است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: دستگاه‌هایی که برای حدنگاری و تثبیت اراضی و املاک تحت تولیت خود مدارک لازم را ارائه ندهند و جدیت نداشته باشند حتماً مورد بازخواست قرار می‌گیرند.
پافشاری سیاستگذار بر قیمت‌گذاری دستوری در ابعاد مختلف اقتصاد، ارز چندنرخی، عدم بهره‌برداری از کانال بازار سهام در راستای تعدیل تورم ۵۰درصدی، تدبیر بودجه انقباضی برای صنایع و بنگاه‌های تولیدی، قطعی گاز و برق صنایع، افزایش فاصله نرخ اسکناس آمریکایی با نرخ تثبیتی ارز در سامانه نیما و مواردی از این قبیل را می‌توان به‌عنوان موانع جدی پیش‌روی فعالان بورسی در نظر گرفت. اخیرا کلیات بودجه به تصویب رسید، حال نوبت کمیسیون‌ها است تا در راستای بهبود وضعیت بنگاه‌ها و بازارها تعدیلاتی را در حوزه نرخ‌گذاری ایجاد کنند.
رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: تربیت سرمایه انسانی تراز تمدنی و تولید فکر دو وظیفه اصلی دانشگاه ها در جمهوری اسلامی است.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: این جامعه است که از آموزش و پرورش به صورت ناخواسته انتظار دارد که فقط دانش آموزش را طوری تربیت کند که بتواند به مدرسه تیزهوشان برود.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: این جامعه است که از آموزش و پرورش به صورت ناخواسته انتظار دارد که فقط دانش آموزش را طوری تربیت کند که بتواند به مدرسه تیزهوشان برود.
عملیات تعمیرات واحد تثبیت میعانات گازی پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی بدون کاهش تولید و با انجام اقدام‌های نوآور و شاخص با موفقیت پایان یافت.
مدیرکل صنایع خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: راه‌حل دائم برای رفع مشکل حوزه خودرو، تکیه بر پلتفرم‌های بومی و تثبیت و پایداری جریان تولید است.
انکار ۴ متهم در بمب گذاری خودرو

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ