پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف موفق به طراحی پوشاکی شده‌اند که خاصیت ضدتعریق دارد. این پوشاک دارای سوپر جاذب ضد بوی عرق است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی اتحادیه تولید‌کنندگان و فروشندگان پوشاک تهران بیان داشت: در مرکز آموزش اتحادیه به دارندگان واحد‌های صنفی عرضه کننده پوشاک درس عفاف و حجاب داده می‌شود و حتی به آن‌ها گواهی حضور اعطا می‌شود.
چند سالی است که تولید و عرضه پوشاک داخلی منقش به برندهای خارجی در صنعت پوشاک ایران رونق گرفته و وزارت صمت نیز طی سالهای گذشته صرفا وعده برخورد و نظارت در این حوزه را داده است.
چند سالی است که تولید و عرضه پوشاک داخلی منقش به برندهای خارجی در صنعت پوشاک ایران رونق گرفته و وزارت صمت نیز طی سالهای گذشته صرفا وعده برخورد و نظارت در این حوزه را داده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف دپوی پوشاک قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در محدوده خیابان پاسداران خبر داد.
بررسی آمارهای رسمی نشان می دهد که قاچاق پوشاک که طی سالهای گذشته به ۲.۶ میلیارد دلار رسیده بود هم اکنون به یک میلیارد و ۱۳۹ میلیون دلار رسیده است.
نمایشگاه تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی‌با هدف اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب و نشان‌دادن توانمندی‌های تولیدکنندگان داخلی در زمینه طراحی و دوخت لباس در جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: اولین رویداد برکت دیدار با هدف تولید انبوه پوشاک ایرانی -اسلامی و تکمیل زنجیره ارزش پوشاک از امروز به مدت سه روز با همت بنیاد برکت برگزار می‌شود.
با توجه به بالا بودن هزینه تولید پوشاک به خصوص پوشاک اسلامی، مقرر شده با افزایش تولید، محصولات با قیمت پایین تری عرضه شوند.
بررسی آسیب‌های بیولوژیک مخزن و فضای نمایشگاهی موزه عمارت مفخم و تهیه طرح حفاظت پیشگیرانه از منسوجات، دست بافته‌ها و پوشاک انجام شد.
به گفته شاهدان عینی و سازمان آتش نشانی، هزاران باب مغازه در بازار بزرگ لباس در داکا، پایتخت بنگلادش در اوایل صبح سه شنبه، طعمه حریق گسترده شده است.
مدیرکل دفتر صنایع پوشاک وزارت صمت ضمن اشاره به عرضه پوشاک با تخفیف حداقل ۲۰ درصدی از ۱۵ اسفند ماه، گفت: در کنار فروش فوق العاده فیزیکی ۴ سکوی دیجیتال فروش نیز پوشاک ارائه خواهند کرد.
مدیرکل دفتر صنایع پوشاک وزارت صمت ضمن اشاره به عرضه پوشاک با تخفیف حداقل ۲۰ درصدی از ۱۵ اسفند ماه، گفت: در کنار فروش فوق العاده فیزیکی ۴ سکوی دیجیتال فروش نیز پوشاک ارائه خواهند کرد.
مدیرکل دفتر خدمات عمومی وزارت صمت، از بهره‌گیری نوین بستر فضای مجازی در تنظیم بازار پوشاک و سایراقلام نظیر کیف و کفش جهت خرید به‌صرفه محصولات توسط آحاد مصرف کنندگان در کشور خبر داد.
اسماعیل صدیق گفت: عدم رعایت حجاب اسلامی در واحد‌های صنفی، منجر به نارضایتی مسئولان استانی و تذکر آن‌ها از تریبون‌های رسمی شده است؛ لذا اخطار به کسبه از طریق بازرسان اتحادیه‌ها اعلام شد.
دردسر ۲۷میلیاردی پرسپولیس با پوشاک تقلبی آلمانی
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت:همایش ملی پوشاک سازگار با محیط زیست کلید خورد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک کارگاه تولید پوشاک زمستانی در خیابان ظهیرالاسلام خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی در پی نداشت.
مدیر کل دفتر هماهنگی مقابله و رصد جریان مالی ستادمبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: به زودی ضربه مهلکی به سرشبکه باندهای قاچاق پوشاک در کشور خواهیم زد.
فروش پوشاک اسپانیا کاهش یافت
سخنگوی وزارت صمت ضمن اشاره به رشد ۳ درصدی تولید پوشاک در ۷ ماهه امسال، گفت: در این مدت یک و نیم میلیارد دلار پوشاک قاچاق وارد کشور شده است.
عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادر کنندگان پوشاک گفت: ۹۹ درصد پوشاک وارداتی از طریق قاچاق وارد کشور شده و این شرایط هر روز بدتر می‌شود.
معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: در صنعت پوشاک ۱۲ درصد نسبت به شش ماهه سال گذشته افزایش صادرات وزنی داشته ایم.
پوشاک تقلبی آلمانی ۳۷میلیارد از پرسپولیس طلبکار شد!
سجاد لطفی، مشاور اجرایی کارگروه ساماندهی مد و لباس ضمن رد کردن شایعه اعمال محدودیت برای رنگ بندی پوشاک گفت: چرا باید رنگ بندی را محدود کنیم؟ اگر می‌گوییم نشاط اجتماعی، یکی از مهم‌ترین موارد آن در حوزه لباس است که رنگ از جمله مختصات آن لباس است. از اینرو، ما توصیه محدودکننده‌ای در این خصوص نداریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ