اقدامات نیروهای مسلح در حوزه تولید تسلیحات بومی پیشرفته و طراحی زیرساخت‌های آفند و پدافند سبب شده تا مفهوم بازدارندگی نظامی در کشور به حد بالایی برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کشف کاخ هخامنشی به همراه سنگ‌نبشته داریوش بزرگ هخامنشی، در فاناگوریا در خاک روسیه فعلی، تمام معادلات تاریخی درباره وسعت پادشاهی هخامنشیان را تغییر می‌دهد.
مهمات بحث‌برانگیز خوشه‌ای بیش از آنکه در تغییر معادلات جنگ اوکراین و توازن‌بخشی به جبهه‌ها اثرگذار باشد، اهداف پنهانی چون «اتمام آبرومندانه جنگ» یا «اجرای عملیات فریب مسکو» را دنبال می‌کند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به ادعای نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ارتباط با تغییر معادلات نظامی در برابر مقاومت پاسخ داد.
کشف معدن لیتیوم در ایران معادلات قدرت را در منطقه و جهان به نفع ایران تغییر خواهد داد و اسرائیل از نزدیک چگونگی تلاش تهران برای استفاده از این کشف به نفع خود را زیر نظر دارد.
مهدی طائب، رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: امام راحل با شجاعت در مقابل حکومت طاغوت و استکبار جهانی، توانست معادلات قدرت را در دنیا تغییر دهند.
شبح توانایی روسیه جهت استفاده از سلاح هسته‌ای هنوز از میان نرفته. رهبر کرملین ماه اکتبر تهدید کرد و گفت، این که روسیه برای حراست از خاک خود به هر اهرمی متوسل خواهد شد، بلوف نیست.
بررسی برگزاری مراسم تاج گذاری پادشاه انگلیس در سایه اعتراضات مردم این کشور و هم چنین سنگ اندازی آمریکا در مسیر صلح یمن از محورهایی است که روزنامه‌های جهان عرب به آنها پرداخته‌اند.
شکست مس و نفت مسجد سلیمان و تساوی آبادانی ها در تهران معادلات انتهای جدول را دستخوش تغییر کرد.
مربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا یک بازی هجومی را برابر استقلال انجام بدهیم گفت: تمام تمرکزمان برد برابر استقلال است.
رئیس انجمن دوستی ایران و چین با بیان این که معادلات جهانی به سرعت در حال تغییر است و شاهد تغییر آرایش سیاسی حاکم بر جهان هستیم، گفت: روابط ایران و چین همواره سیر صعودی داشته و چین این ظرفیت را دارد که قدرت نخست اقتصادی جهان شده و جایگزین آمریکا شود.
مشهد ـ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: پس از انقلاب ایران، اینجا دیگر خاورمیانه نیست بلکه منطقه مقاومت اسلامی است و این انقلاب معادلات جهانی را به نفع مؤمنان تغییر داده است.
دو دیدار مهم روز نخست هفته هجدهم لیگ برتر می تواند معادلات صدر را تغییر دهد به شرط این که پرسپولیس نتیجه ای غیر از پیروزی کسب کند و سپاهان برابر حریفش به برتری برسد.
علاوه بر سوخو ۳۵، روسیه توانایی تسلیحاتی دیگری نیز دارد که در صورتی که در اختیار ایران قرار گیرد، می‌تواند توانایی‌های ایران را به‌طور قابل‌توجهی افزایش دهد. موشک‌های کروز مافوق صوت ضدکشتی مانند موشک‌های اونیکس و یاخنوت و همچنین سامانه پیشرفته موشکی زمین به هوای اس-۴۰۰ که مقامات روسی بار‌ها اعلام کرده‌اند که مایل هستند آن را به ایران بفروشند.
گله‌های پهپادی احتمالا به سلطه آمریکا در نیروهای هوایی پایان دهد و در آن زمان ناوهای هواپیمابر، خطوط هوایی غیرنظامی و حتی کاخ سفید و شخص رئیس جمهور آمریکا همگی طعمه آسانی خواهند شد.
گله‌های پهپادی احتمالا به سلطه آمریکا در نیروهای هوایی پایان دهد و در آن زمان ناوهای هواپیمابر، خطوط هوایی غیرنظامی و حتی کاخ سفید و شخص رئیس جمهور آمریکا همگی طعمه آسانی خواهند شد.
در صورت به رسمیت پیوستن شایعات درباره فعالیت کی‌روش در قطر، معادلات نیمکت تیم ملی نیز تغییر پیدا می‌کند.
لیگ برتر تکواندو در حالی فردا با برگزاری ۱۲ دیدار در خانه تکواندو پیگیری می‌شود که تقابل دو تیم مدعی قهرمانی می‌تواند معادلات را در صدر جدول تغییر دهد.
لیگ برتر تکواندو در حالی فردا با برگزاری ۱۲ دیدار در خانه تکواندو پیگیری می‌شود که تقابل دو تیم مدعی قهرمانی می‌تواند معادلات را در صدر جدول تغییر دهد.
اگر کارلوس کی‌روش به ایران بازنمی‌گشت این روزها رضائیان به جای قطر در اصفهان بود و در تمرینات سپاهان شرکت می‌کرد.
یونی بن مناحیم تحلیلگر صهیونیست درباره آخرین تحولات مذاکرات ترسیم مرزها، عنوان کرد: حزب الله با ارسال ۴ فروند پهپاد غیر مسلح زمام امور را بدست گرفت و روند مذاکرات را به نفع لبنان تغییر داد.
جام قهرمانی در میلان، تورین یا رم؟ شرایط تیمهایی که شانس قهرمانی سری آ به حساب می‌آیند امسال نسبت به فصلهای گذشته متفاوت است. اما علت این تفاوت چیست؟
فدراسیون فوتبال در حالی تا هجدهم مردادماه فرصت دارد تکلیف نامزدهای نهایی انتخابات فدراسیون فوتبال را مشخص کند که یکی از بندهای اساسنامه ممکن است باعث تغییر معادلات این انتخابات بشود.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اهداف سفر جنجالی خود به تایوان را غیر از مداخله جویی در معادلات منطقه توصیف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ