رضا عنایتی سرمربی تیم زیر 23 ایران که اکنون همراه این تیم در اردوی ترکیه به سر می‌برد قرار است در یک دیدار دوستانه تیم ایران را به مصاف تیم الامارات بفرستد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو تیم ملی اسکیت بانوان گفت: به دلیل پیچ خوردگی مچ پا کمیته فنی اسم من را بدون این که اجازه دهند دوباره در تست آمادگی جسمانی شرکت کنم از حضور در بازی های آسیایی خط زدند، در حالی که جزو ۳ نفر برتر بودم.
کاپیتان تیم ملی استرالیا آمادگی خود را برای حضور در بازی های این تیم در جام جهانی اعلام کرد.
نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تکواندوی نونهالان در شاهرود در حال برگزاری است. مسابقات قهرمانی آسیا ۱۵ تا ۱۷ شهریورماه در شهر بیروت کشور لبنان برگزار می‌شود.
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم فرانسه از همه مهره‌های خود در این مسابقه استفاده کرد و توانستیم با نتیجه دو بر دو بازی را پیش ببریم.
سرمربی تیم ملی واترپلو گفت: ما پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا بازی تدارکاتی نداشته‌ایم و به این ترتیب با 60،70 درصد آمادگی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنیم.
اردوی آمادگی انتخابی تیم ملی اسکیت رولبال بانوان از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۴ دی ماه برگزار می شود.
تنها لژیونر ایرانی شاغل در لیگ هلند خود را برای تقابل با تیم ملی این کشور آماده می‌کند.
دروازه‌بان مصدوم تیم ملی برای بازی با آمریکا ابراز آمادگی کرد.
وحید امیری یکی از بازیکنان تیم ملی بود که در جریان شکست تلخ مقابل انگلیس فرصت بازی به او داده نشد.
بازیکنان مطرح تیم ملی آمریکا از آمادگی بالای خود برای بازی نخست در جام جهانی می گویند.
سرمربی تیم ملی فوتبال قطر از آمادگی این تیم برای یک "لحظه تاریخی" در بازی افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ سخن گفت.
تیم ملی انگلیس در فاصله سه روز مانده تا بازی با ایران به مرور برنامه‌های تاکتیکی خود پرداخت.
پروفسور اورتگا، بدنساز اتلتیکو مادرید و تیم ملی اروگوئه، به وعده خود عمل کرد و رونالد آرائوخو را به مرز آمادگی لازم برای حضور در اولین بازی اروگوئه برابر کره جنوبی در جام جهانی رساند.
دارنده نشان برنز مسابقات جهانی گفت: در بازی دوم از ناحیه دست راست آسیب دیدم، اما با راهنمایی‌ها سرمربی تیم ملی توانستم به مدال دست پیدا کنم.
آزمون در بازی برابر اشتوتگارت در فهرست لورکوزن قرار نگرفت تا ثابت شود که هنوز به شرایط بازی نرسیده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از آمادگی تیمش برای رویارویی با برزیل در فینال جام بین قاره‌ای خبر داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از آمادگی بالای تیمش برای کسب بهترین نتیجه در جام بین قاره‌ای خبر داد.
تیم ملی ایران در این دوره با تیم‌‌های ملی نیکاراگوئه و تونس دیدار خواهد کرد تا به لیست نهایی حاضر در جام‌جهانی برسد. کریمی اگر آمادگی بدنی مناسبی داشته باشد، بدلیل سبک بازی متفاوت خود می‌تواند در لیست نهایی قرار بگیرد.
تیم ملی فوتبال ایران اردوی آمادگی خود را بعد از عقد قرارداد با شرکتی اتریشی، در اتریش برگزار کرد و بابت این اردو ۴۰۰ هزار دلار پرداخت، اما از ۸۰۰ هزار دلاری که قرار بود بابت تبلیغات محیطی و بلیت‌فروشی دو بازی با اروگوئه و سنگال از این شرکت دریافت کند، تنها ۱۵۰ هزار دلار را گرفته و این شرکت ۶۵۰ هزار دلار مابقی را به فدراسیون فوتبال ایران پرداخت نمی‌کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که در شرایط فعلی نمی‌توان در مورد فوتبال و بازی صحبت کرد گفت: باشگاه پرسپولیس برای کمک به تیم ملی و برنامه‌های آقای کی‌روش آمادگی کامل دارد.
در روزهای که همه حواس ها به دو بازی تیم ملی در اتریش بود ساپینتو هموطن کی روش در مجموعه انقلاب سعی در بالا بردن روحیه مبارزه و آمادگی آبی پوشان داشت.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با حضور در تمرینات گروهی آمادگی خود را برای تقابل با سنگال اعلام کرد.
به نظر می‌رسد تیم جوانان از هر حیث مهیای بازی با تیم ملی است چرا که دیروز در یک دیدار دوستانه موفق شد تیم رده امید اسپاد الوند را با نتیجه 4-1 شکست دهد.
کارشناس بسکتبال ایران توضیح داد: برای اینکه نتیجه قابل قبولی کسب کنیم، نیازمند آمادگی ذهنی مناسب هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ