در روزهای که همه حواس ها به دو بازی تیم ملی در اتریش بود ساپینتو هموطن کی روش در مجموعه انقلاب سعی در بالا بردن روحیه مبارزه و آمادگی آبی پوشان داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چنانچه استقلال امروز موفق شود دو بار دروازه ملوان را باز کند، به رکوردی خاص دست خواهد یافت.
کارشناسان استاندارد با بازرسی از بوستان‌های مسکن مهر و «ندایی» واقع در اسلام‌شهر، «رنگین‌کمان» و «حافظ» واقع در اندیشه، «استاد شهریار» واقع در نسیم‌شهر، «شهدای گمنام» واقع در تهرانسر و شهربازی «ایما» واقع در آبشار تهران، تجهیزات تفریحی فاقد گواهینامه بازرسی سالیانه معتبر در این اماکن را پلمب کردند.
مهدی ترابی یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در فصل رویایی گذشته بود.
سجاد شهباززاده در بزنگاهی مهم در دوران ورزشی خود قرار دارد.
سمنان- سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان سمنان گفت: با هدف شناسایی مسائل دختران در آموزش‌ و پرورش هیئت اندیشه ورز دختران کوثر استان تشکیل شد.
محمد محبی انگیزه زیادی دارد تا بعد از مدتی طولانی بار دیگر برای تیم ملی فوتبال گلزنی کند.
گلر نساجی یکی از اصلی‌ترین عوامل راهیابی این تیم به فینال جام حذفی در دوره گذشته و عبور از استقلال بود.
باشگاه گالاتاسرای قصد دارد تا الکسیس سانچز را در تابستان آینده به خدمت بگیرد.
ستاره ملی‌پوش آبی‌ها در اندیشه درخشش دوباره در شهرآورد تمرین می‌کند.
ملی پوش پرافتخار ایران روز دوشنبه بخش دوم مسابقه خود با حریف چینی را برای جبران شکست در بخش اول برگزار می کند.
حسن رنگرز یک چالش نسبتا سخت را در مسابقات قهرمانی آسیا، به شکلی رویایی آغاز کرده و امیدوار است شرایط همینطور برای تیمش ادامه پیدا کند.
در صورتی که استقلال امروز از سد ذوب آهن عبور کند، برای نخستین بار از میانگین کسب 2 امتیاز در هر بازی عبور می کند.
همایش تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای صبح امروز دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ با حضور جمعی از مسئولین لشکری و کشوری در شهرک امام خمینی برگزار شد.
از زمان تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی به نخست وزیری نتانیاهو، مخالفان وی کمر همت بسته اند تا وی را از قدرت عزل کنند،نتانیاهو اما از رهاورد تصویب اصلاحات قضایی در اندیشه کیش و مات مخالفانش است.
رئیس‌جمهور در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز، گفت: نماز در اندیشه، اخلاق و عمل اثربخش است.
مشهد ـ نماینده ولی‌ فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمنان به دنبال براندازی این نظام هستند زیرا در صورت فراگیرشدن اندیشه استکبارستیز انقلاب، هیچ استکبارگری نمی تواند سرپا بماند.
معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه شرایط مالی و اقتصادی کشور در حال بهبود است، گفت:اقدامات مؤثری در مورد مدیریت پسماند، قانون حفاظت خاک و مدیریت گرد و غبار در حال انجام است.
رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های کشور روز دوشنبه با برگزاری دیدارهای هفته هفتم مرحله برگشت پیگیری می‌شود؛ هفته‌ای که در مرحله رفت با بردهای خوشایندی برای تیم های ته جدولی و میانه نشین همراه بود.
باشگاه یوونتوس در نظر دارد هافبک آمریکایی‌اش را در لیست فروش زمستانی بگذارد.
در یکی از مهم‌ترین دیدارهای روز نخست از هفته دوازدهم لیگ برتر، دو تیم گل‌گهر و هوادار به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: در شرایط فعلی دشمن در اندیشه فروپاشی نظام نیست بلکه تلاش می‌کند با ابزارهایش از سرعت پیشرفت جمهوری اسلامی بکاهد.
اولین دیدار از دور دوم گروه E بین دو تیم ژاپن و کاستاریکا برگزار خواهد شد.
در روز نخست هفته یازدهم لیگ برتر علاوه بر دیدار پرسپولیس برابر مس که می تواند در تداوم صدرنشینی سرخپوشان تاثیرگذار باشد، یک بازی دیگر هم موقعیت بالانشینان را تغییر خواهد داد.
ما را چه شده است که با آنکه شرایط سرزمینی، به خصوص وضع «آب» به مرحله هشدار رسیده، دیگر نه درایت گذشتگان برای مراقبت از سرزمین خود داریم و نه تدبیری بر اساس علم و تکنولوژی‌های نوین در پیش گرفته‌ایم؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ