دارنده نشان برنز مسابقات جهانی گفت: در بازی دوم از ناحیه دست راست آسیب دیدم، اما با راهنمایی‌ها سرمربی تیم ملی توانستم به مدال دست پیدا کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الیاس نادران نماینده مردم تهران در تذکر آیین نامه‌ای خطاب به رییس مجلس بیان داشت: من نسبت به اداره مجلس تذکر دارم این چه وضع اداره مجلس است؟ چرا اعاده شده از شورای نگهبان تذکر ندارد.
دو مربی فصل گذشته آلومینیوم اراک به کادر فنی نساجی مازندران اضافه شدند.
یکی از دلایل نادران برای ورود به انتخابات ریاست مجلس، در رأس امور نبودن مجلس است. او معتقد است که هرسال جایگاه مجلس در ایفای این وظیفه تنزل پیدا کرده است تا جایی که اعضای هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت، بدون داشتن آئین‌نامه مصوب و تعیین حدود اختیارات مطالبات‌شان را به مسئولان مجلس دیکته می‌کنند.
الیاس نادران نماینده منتقد مدیریت قالیباف در مجلس، با توزیع نامه‌ای بین نمایندگان مجلس برای ریاست سال آخر مجلس یازدهم، رسما اعلام نامزدی کرد. او نوشته است: شفافیت آرا شعار رئیس و پاره از منتخبین تهران بود. صرف نظر از اینکه آیا کسی میتواند از طرف کلیت مجلس بعدی وعده انتخاباتی بدهد یا نه، انتظار این بود که حداقل آن‌ها که شعار شفافیت داده اند به آن عمل می‌کردند. اگر مدیریت مجلس شفاف عمل می‌کرد داستان خودرو‌های شاسی بلند مربوط به سال۱۴۰۰ که در حوزه اجرایی مجلس اتفاق افتاده است این چنین دامن مجلس را نمی‌گرفت.
نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: الیاس نادران تنها گزینه‌ای است که برای شرکت در انتخابات ریاست مجلس و رقابت با قالیباف اعلام آمادگی کرده است.
مجتبی گلیج در نیمه نهایی قهرمانی آسیا در برابر حریفی از بحرین کشتی گرفت که می تواند همه نامداران جهان را در این وزن به چالش بکشد.
سیامک نعمتی و علیرضا بیرانوند با شرکت در بازی با سپاهان به ۱۷۱ و ۱۵۶ بازی با پیراهن پرسپولیس رسیدند و از حد نصاب بازی نامدارانی چون محمود خوردبین و زنده‌یاد همایون بهزادی گذرکردند.
تیم ملی هندبال دانمارک با شکست فرانسه برای سومین دوره متوالی قهرمان جهان شد تا به یک رکورد ویژه دست پیدا کند.
طبق اعلام اتحادبه جهانی کشتی نزدیک به ۶۰۰ کشتی گیر از سراسر جهان در تورنمنت رنکینگ کرواسی به میدان می‌روند.
پیشکسوت بوکس گفت: برای اولین بار در تاریخ بوکس، استخوان خردکرده ها، قهرمانان آسیا و نامداران بوکس و پیشکسوتان دور یک میز به عنوان اعضا شورای کمیته فنی جمع شدند و برای بوکس تصمیم گرفتند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان معتقد است دلیل غیبت برخی مدال آوران در لیگ برتر حضور پرفشار آنها در رقابت‌های بین‌المللی بود.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان معتقد است دلیل غیبت برخی مدال آوران در لیگ برتر حضور پرفشار آنها در رقابت‌های بین‌المللی بود.
نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس گفت: حاکمیت باید تصمیم بگیرد که نظام پارلمانی حاکم باشد یا نظام ریاستی. نظام دوپایه در کشور کارآمدی ندارد. انتخاب نمایندگان مردم در پارلمان از سطح شهرستان به سطح استان ارتقا یابد تا سطح تصمیم گیری ملی شود.
سمنان- دولت با خرید تضمینی دام بنا بر حمایت از دامداران استان سمنان داشت اما عدم وصول مطالبات یا اختصاص نهاده‌های دامی، سبب بروز مشکلات عدیده برای این قشر شده است.
دامغان- وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه دامداران در جریان جراحی اقتصادی دچار مشکل شدند، گفت: تامین نهاده دامی و خرید تضمینی دام دو راهکار دولت برای این قشر است.
يزدان راد، اسطوره پرورش اندام ايران در سن ٥٩ سالگى دار فانى را وداع گفت.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: پژمانفر اعلام کرد که ادعاهای مطرح شده در مورد اموال «زاهدی وفا» در کمیسیون اصل ۹۰ بررسی شده و هیچ کدام از آنها صحت ندارد.
فصل جدید مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از روز پنجشنبه با شیوه و تعداد شرکت کنندگان متفاوت از دو فصل قبل آغاز می شود اما در غایب مدعیان و نامداران.
ستاره‌های مطرح فوتبال جهان آماده رویارویی با ایران طی یک مصاف دوستانه شده‌اند.
ترکیب تیم پرستاره اروگوئه برای بازی دوستانه با تیم ملی ایران، از سوی دیه‌گو آلونسو اعلام شد.
گرمسار- وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه این وزارتخانه بابت خرید تضمینی دام از دامداران یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد که از هفته آتی این بدهی‌ها با علوفه و نهاده تهاتر می‌شود.
تعلیق پروازهای فرودگاه بغداد و نجف به دلیل گرد و غبار
مهاجم نامدار منچسترسیتی به آرسنال پیوست
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: امروز نادران به صورت رسمی و طی نامه‌ای برای انتخابات ریاست مجلس اعلام کاندیداتوری کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ